Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6264)
Chef Jean Pierre leppoisa kokki. opettavainen.
Raina Huang suursyömäri??
Yksittäisiä autiotalovideoita sekä kokkausohjelmia.. Beryl Shereshewsky
Kieliäkin on mukava opiskella netissä.
Ja sitten näitä suomihuumoripätkiä joita joku ulkomaalainen ihastelee. Ja muitakin suomijuttuja. Blessings react. esmes
Puutarha49
Viime aikoina olen katsellut paljon videoita YouTube-kanavalta nimeltä Puutarha49. Sitä ylläpitää todella sympaattinen pariskunta, Henni ja Henri. He asuvat maalla ja jakavat hyödyllisiä vinkkejä hyötypuutarhanhoitoon, säilöntään ym ja on kanoja, ankkoja ja koiria. Kanavalla on tosi touhukasta ja iloista meininkiä, josta itse olen saanut paljon inspiraatiota. Lisäksi he remontoivat vanhaa taloa ja tarjoavat valtavasti idearikkaita vinkkejä, joita voi hyödyntää omassa kodissa ja pihassa. Jos olet kiinnostunut maanläheisestä elämäntyylistä, kannattaa käydä tutustumassa.
The Biggest Tree On Earth Is Much Bigger Than You Imagination
jotain tv-sarjoja, musiikkivideoita, tiedekanavia.
X7.1 Solar Flare + Faint CME (10/1/2024)
Prevent 100% of Bug Bites with these 2 Military Hacks
Major X9.0 solar flare was just detected around Earth facing sunspot region 3842 at 12:18 UTC (Oct 3).
Inside A World-Famous Art Collector's Italian Home
Inside The Art-Filled Home/Studio This Textile Designer Has Rented For 48 years
The Vogels - A Look at their Art Collection (1995)
Setämiehet on kanava joka kannattaa jokaisen laittaa seurantaan.
A man would not put these things together | Dallas art collector Marguerite Hoffman
Comet C/2023 A3(Tshuchinshan): A Once-in-a-Lifetime Sky Show! Don't Missed It
https://www.youtube.com/watch?v=btJRogmQ7wM