Hemmetin sukkahousut, haarat jää aina polviin!
Kommentit (12)
Mä ostan aina 46-48 kokoiset sukkahousut, vaikka olen vaan 165cm, 65kg. Paljon mukavammat ja pysyy ehjänä monta käyttöä.
Vaihda valmistajaa. Hemmet ei ole ennnenkään tehnyt hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda valmistajaa. Hemmet ei ole ennnenkään tehnyt hyviä.
Hahh!
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan aina 46-48 kokoiset sukkahousut, vaikka olen vaan 165cm, 65kg. Paljon mukavammat ja pysyy ehjänä monta käyttöä.
Sama...mulla on sukkahousuja, jotka on jo vuosia vanhoja. Pesupussissa vaan 30 asteessa koneeseen ja tosiaan sen verran isompi koko, ettei heti ratkea.
Joo, minäkin ostan aina XXL kokoa vaikka L koko olisi sopiva. Kestää kauemmin ja mukavammat päällä. Joskus ostin 4Xl kun löysin alesta mutta ne ei sitten enää pysyneet jalassa.
Ja kannattaa etsiä semmoiset sukkikset missä on takapuolella kaksi saumaa, huomattavasti mukavammat päällä kuin yksi saumaiset! Lindexillä ainakin on tuollaisia.
Kannattaa ostaa sukkahousuissa isompaa kokoa, kuin mitä yleensä käyttää. Pituus kasvaa koon mukaan ja sukkahousut ovat niin venyviä, ettei haittaa jos on leveämpi. Käytän normaalisti xs/s, mutta sukkahousuissa m.
Sukkahousujen koko pitäisi kylläkin olla jalan pituuden mukaan, ei mikään epämääräinen kirjain. Voi olla lyhytjalkainen mutta paksu tai pitkäjalkainen mutta laiha.
laihduta,hoikkuuspositiivisuus parempaa
Mä puen toiset alushousut tai sellaiset mikrokuituiset "alusshortsit" sukkisten päälle. Etenkin näin talvella ohuet shortsit lämmittävätkin mukavasti, sen lisäksi että pitävät sukkikset paikoillaan.
Liian pieni koko?