Syvästi ihastunut kaverin uuteen mieheen
Eräs läheisimmistä kavereistani on uudessa suhteessa. No, nyt on käynyt niin että olet äärimmäisen ihastunut tähän mieheen kenen kanssa hän on alkanut olla. En tietenkään tee asialle mitään, mutta tämä väistämättä vaikuttaa väleihini kaverini kanssa. En osaa enää olla luontevasti hänen kanssaan, kun kuolaan vain miestä joka on täysin sellainen kuin miesmakuni. En kuitenkaan halua myöskään kertoa kaverille, että hei, oon ihastunut sun mieheen.
Mitäs nyt?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia et voi nähdä kaveriasi ilman sitä ukkoa?
Ja mielessäs sä oot rakentanu ton kuvan et on just semmonen kun sun unelmamies, et sä sitä tunne ja tiedä millanen se on parisuhteessa.
Keskity hankkimaan oma suhde ja tapaile muita ihmisiä.
Ja kuinka ihmeen usein te näätte kaverisi kanssa jos jo pitää selitellä muuttunutta käytöstä tai miksei voi nähdä niin usein enää. Ette todellakaan kuulosta tuon ikäisiltä...Mitä väliä sillä on, millainen on lopulta parisuhteessa, ihastus on ihastus. Niinhän se on jokaisessa ihastuksessa, että vasta ajan myötä selviää aito luonne eikä se liity mitenkään ap:n tilanteeseen.
Itse näen hyvää ystävääni monta kertaa viikossa, koska olemme vierekkäisissä työpaikoissa ja mm. lounastamme yhdessä. Lisäksi on samoja harrastuksia, illanviettoja jne. Ihan normaalia. Sä varmaan vaan auot päätäs netissä kun ei ole tosielämässä kavereita?
Mulla on kolme läheistä ystävää joita nään muutaman kerran puolessa vuodessa vaihtelevasti. Ei ole tarvetta minulla eikä heillä roikkua liikaa yhdessä kun on muutakin elämää. Että älä itse auo päätäsi, vai onko niin outoa ettei kaikki 30v ole läheisriippuvaisia?
Elät selvästi jossain pikkukylässä, täällä pk-seudulla on vähän enemmän sosiaalisia verkostoja ja itselläni laaja tuttava- ja kaveripiiri, koska sekä työ että yksityiselämä on sosiaalista, kuuluu jo ihan kulttuuriinikin. Suomalaiset jurot näkee sit kerran vuodessa jouluna ja silloinkin vaan tappelee. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tuon ikäiset edes hengaa keskenään kolmestaan? Kai pariskunta nyt haluaa olla kahdestaan ilman että sinä änkeät joka paikkaan mukaan?
Missä niin lukee että hengaavat keskenään kolmestaan? Ei missään. Opettele sinä lukemaan ennenkuin tulet pätemään.
Ei voi olla kaverinsa kanssa luontevasti koska kuolaa vain miestään antaa ymmärtää että mies on paikalla usein. Pösilö.
Mistä olet päätellyt, että ovat kolmistaan? Ehkä kyse on a) illanvietoista isommassa ryhmässä tai b) siitä ettei pysty katsomaan kaveriaan silmiin kahden keskenkään. Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
TikTak kirjoitti:
Täällä on tosiaan niin ihmeellisiä kommentteja ja ihan normaalin elämän kritisointia, etten jaksa tänne enää asiasta päivittää. Kiitos asiallisille vastaajille (mm. nro 25), luin viestinne ajatuksella.
Tämä tästä.
- ap (TikTak)
Voi raukkaa kun ei saanu kannustusta "ystävän" miehen kuolaamiselle
Eihän ap sitä pyytänytkään, vaan nimenomaan keinoja säilyttää ystävyys. Etkö osaa lukea?
Av-mammat alapeukuttaa, kun alkaa itseä pelottaa :D Oma mies käy töissä ja omaa omia menoja + näkee töissä ihmisiä, av-mamma istuu vaan kotona ja kerää ylipainoa niin alkaa pelottaa että joku toinen kiinnostuu omastakin miehestä ja av-mamma jää yksin eikä ole enää ketään ketä sättiä ja jolle kertoa tylsiä ihmissuhdejuoruja. Laittakaa oma elämä kuntoon niin ei tarvi pelätä miehenne menettämistä noin hysteerisesti.
Ap:lle voimia, tunteitaan kun ei voi valita.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa yrittää miestä. Rakkaudessa kaikki on sallittua. Sitäpaitsi suhde on tuore, joten kaikkien pitäisi ymmärtää, että ei ole sitouduttu mihinkään.
Mt-ongelmainen bongattu. Narsismi?
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä h*roja sikiää??
No ei sille mitään mahda jos ihastuu, mutta sille voi kyllä että ruokkiiko siitä.
Itse en tapaisi kaveria miehen läsnäollessa ja lähtisin ajattelemaan asiaa siltä kannalta ettei häneen ole millään tasolla ok tunteita kerryttää. Kyllä ihastus kaikkoaa kun sitä ei tahallaan ruoki, aikaa se voi viedä. Tapaisin muita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia et voi nähdä kaveriasi ilman sitä ukkoa?
Ja mielessäs sä oot rakentanu ton kuvan et on just semmonen kun sun unelmamies, et sä sitä tunne ja tiedä millanen se on parisuhteessa.
Keskity hankkimaan oma suhde ja tapaile muita ihmisiä.
Ja kuinka ihmeen usein te näätte kaverisi kanssa jos jo pitää selitellä muuttunutta käytöstä tai miksei voi nähdä niin usein enää. Ette todellakaan kuulosta tuon ikäisiltä...Mitä väliä sillä on, millainen on lopulta parisuhteessa, ihastus on ihastus. Niinhän se on jokaisessa ihastuksessa, että vasta ajan myötä selviää aito luonne eikä se liity mitenkään ap:n tilanteeseen.
Itse näen hyvää ystävääni monta kertaa viikossa, koska olemme vierekkäisissä työpaikoissa ja mm. lounastamme yhdessä. Lisäksi on samoja harrastuksia, illanviettoja jne. Ihan normaalia. Sä varmaan vaan auot päätäs netissä kun ei ole tosielämässä kavereita?
Mulla on kolme läheistä ystävää joita nään muutaman kerran puolessa vuodessa vaihtelevasti. Ei ole tarvetta minulla eikä heillä roikkua liikaa yhdessä kun on muutakin elämää. Että älä itse auo päätäsi, vai onko niin outoa ettei kaikki 30v ole läheisriippuvaisia?
Elät selvästi jossain pikkukylässä, täällä pk-seudulla on vähän enemmän sosiaalisia verkostoja ja itselläni laaja tuttava- ja kaveripiiri, koska sekä työ että yksityiselämä on sosiaalista, kuuluu jo ihan kulttuuriinikin. Suomalaiset jurot näkee sit kerran vuodessa jouluna ja silloinkin vaan tappelee. Surullista.
Sä se surullinen oot, annoitpa itsestäsi hyvän kuvan tuolla kommentilla :( -sivusta
On mahdollista että he joskus eroavat. Varsinkin jos nuorehko pari. Ehkä ystävyys ei voisi toimia enää, ota etäisyyttä - olisi ikävää katsoa suhdetta vierestä. Eri asia onko mies todella sitä miltä ulospäin näyttää, että mikä todellinen luonne on.