Olen lähes varma, että eräs asiakaspalvelija on ihastunut minuun, mutta miten voisin toimia tässä tilanteessa?
Tämä ihminen on farmaseutti, ja minunkin mielenkiinto häneen on nyt herännyt.
Kommentit (31)
En ole ihastunut sinuun. Älä tee mitään. Pliis.
T: farmaseutti
Asiakaspalvelijat ovat ystävällisiä ammattinsa takia. Tuskin siinä on yhtään mitään sen enempää.
Hymyilikö se? Jos kyllä, niin sit se todellakin kiinnostunu.
Joittenkin asiakkaitten kanssa synkkaa ja on aidosti hauska asioida, mutta se on silti valovuosien päässä ihastumisesta. tv. asiakaspalvelija
Anna sen ihmisen olla! Ihastus on ihan sinun kuvitelmaasi.
Hymyilen ja olen ystävällinen koska siitä minulle maksetaan palkkaa. t. aspa
Vierailija kirjoitti:
Joittenkin asiakkaitten kanssa synkkaa ja on aidosti hauska asioida, mutta se on silti valovuosien päässä ihastumisesta. tv. asiakaspalvelija
Ei noista aina tiedä. Tiedän yhden vartija-myyjä -romanssin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin eri asia. Molemmat ovat kuitenkin töissä, vaikka eri hommia tekevätkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole eri asia. Vartijan on kierroksellaan sopivaa puhua mukavia myyjän kanssa ja myyjän on sopivaa olla ammattimukava myös vartijalle. Samalla tavalla sen nätin myyjän ystävällisyys voidaan silloin tulkita väärin.
Mulla sama tilanne. Mietin että hankin prepaid liittymän, laitan siitä viestin miehelle, että pyytää minut kahville jos on kiinnostunut. Viestiin jotenkin että ottaa siis yhteyttä mun oikeaan numeroon jos on kinnostunut. Että en halua kertoa kuka olen, ja suljen prepaid liittymän heti viestin jälkeen.
Miltä kuulostaa mun suunnitelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole eri asia. Vartijan on kierroksellaan sopivaa puhua mukavia myyjän kanssa ja myyjän on sopivaa olla ammattimukava myös vartijalle. Samalla tavalla sen nätin myyjän ystävällisyys voidaan silloin tulkita väärin.
Voi tottakai. Samalla tavalla kun muissakin työpaikkaromansseissa. Mutta kommunikaatio myyjän ja asiakkaan välillä on silti erilaista kuin myyjän ja toisen työntekijän.
On tietysti mahdollista, että myyjä on oikeasti kiinnostunut asiakkaasta, mutta itse kassatyötä tehneenä niin ei asiakkaaseen todellakaan kiinnitä samalla tavalla huomiota kuin vartijaan joka saattaa olla tuntikausia vieressä ja jonka kanssa juttelee niitä näitä asiakkaiden välissä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama tilanne. Mietin että hankin prepaid liittymän, laitan siitä viestin miehelle, että pyytää minut kahville jos on kiinnostunut. Viestiin jotenkin että ottaa siis yhteyttä mun oikeaan numeroon jos on kinnostunut. Että en halua kertoa kuka olen, ja suljen prepaid liittymän heti viestin jälkeen.
No miksi mies haluisi lähteä tuntemattoman kanssa kahville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tottakai. Samalla tavalla kun muissakin työpaikkaromansseissa. Mutta kommunikaatio myyjän ja asiakkaan välillä on silti erilaista kuin myyjän ja toisen työntekijän.
On tietysti mahdollista, että myyjä on oikeasti kiinnostunut asiakkaasta, mutta itse kassatyötä tehneenä niin ei asiakkaaseen todellakaan kiinnitä samalla tavalla huomiota kuin vartijaan joka saattaa olla tuntikausia vieressä ja jonka kanssa juttelee niitä näitä asiakkaiden välissä.
No noita työpaikkojakin on erilaisia. Meillä esim. vartija käy vain kerran tai pari päivässä. Jonkun mukavan asiakkaan kanssa taas saattaa jutella pitkätkin pätkät jos itse hyllytät. Yhtä lailla se asiakaskin voi tulla tutuksi, jos asioi siellä usein.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan helevetin typerältä.
Jos olisin aloittaja, miettisin, miten toimitaan sitten, jos aloite olisi tehty ja tuliskin pakit. Voiko tuon jälkeen vaihtaa asiointipaikkaa vai mitä tapahtuis.
Livautat sille seuraavaksi reseptin välissä DP:n jossa on sinun numerosi varteen kirjoitettuna.
Ai että joku farmaseutti olis ihastunut sairaaseen, joka tulee apteekista hakemaan rohtoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tietysti mahdollista, että myyjä on oikeasti kiinnostunut asiakkaasta, mutta itse kassatyötä tehneenä niin ei asiakkaaseen todellakaan kiinnitä samalla tavalla huomiota kuin vartijaan joka saattaa olla tuntikausia vieressä ja jonka kanssa juttelee niitä näitä asiakkaiden välissä.No noita työpaikkojakin on erilaisia. Meillä esim. vartija käy vain kerran tai pari päivässä. Jonkun mukavan asiakkaan kanssa taas saattaa jutella pitkätkin pätkät jos itse hyllytät. Yhtä lailla se asiakaskin voi tulla tutuksi, jos asioi siellä usein.
Juu, mutta tässä oli kyse apteekista, joten vähän epäilen.
Mutta kyseisessä tilanteessa, jos välttämättä haluaa ottaa yhteyttä, niin paras tapa on kirjoittaa lapulle esim. "Hei. Vaikutat mukavalta ja mietin, haluaisitko lähteä vaikka kahville joku päivä. Jos olet kiinnostunut niin laita viestiä numeroon xxxx" ja sujauttaa maksaessa lapun myyjälle. Näin pallo jää hänelle, mutta hän ei joudu kiusalliseen tilanteeseen, jos ei ole kiinnostunut.
Ja jos mitään ei kuulu, niin jatkaa asiointia normaalisti
Olen melko varma että kuvittelet vain.