Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lähes varma, että eräs asiakaspalvelija on ihastunut minuun, mutta miten voisin toimia tässä tilanteessa?

Vierailija
04.02.2020 |

Tämä ihminen on farmaseutti, ja minunkin mielenkiinto häneen on nyt herännyt.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne. Mietin että hankin prepaid liittymän, laitan siitä viestin miehelle, että pyytää minut kahville jos on kiinnostunut. Viestiin jotenkin että ottaa siis yhteyttä mun oikeaan numeroon jos on kinnostunut. Että en halua kertoa kuka olen, ja suljen prepaid liittymän heti viestin jälkeen. 

Miltä kuulostaa mun suunnitelma?

No miksi mies haluisi lähteä tuntemattoman kanssa kahville?

Jos on kiinnostunut toisesta, niin eikö ole luontevaa pyytää kahville, jos tämä mies siis on kiinnostunut. Jos ei ole niin sit ei viestiä tule. Tai sit se lähettää sen jollekin muulle naiselle. 

Vierailija
22/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä farmaseutti itse ota kontaktia, jos on ihastunut. Jokainen ystävällinen ihminen ei ole ihastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne. Mietin että hankin prepaid liittymän, laitan siitä viestin miehelle, että pyytää minut kahville jos on kiinnostunut. Viestiin jotenkin että ottaa siis yhteyttä mun oikeaan numeroon jos on kinnostunut. Että en halua kertoa kuka olen, ja suljen prepaid liittymän heti viestin jälkeen. 

Miltä kuulostaa mun suunnitelma?

Haluat varmaan että sanon loistava... En kuitenkaan ala valehtelee

Vierailija
24/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista antaa lentosuukkoja hänelle kun lähdet pois apteekista. ;) 

Vierailija
25/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos farmaseutti on ihastunut niin on tosirakkautta. Hän nimittäin tietää sinusta aivan kaiken reseptihistoriasi perusteella. Jutun alkuun on helppo päästä kahvilla kun hän kysäisee miten muuten se vuoden takainen peräpukamaleikkauksenhoito, joko olet toipunut?

Vierailija
26/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia ja ruusuja ensi kerralla sitten messiin sinne apteekkiin.

Vierailija
27/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkia ja ruusuja ensi kerralla sitten messiin sinne apteekkiin.

:D Siis kukkia ja suklaata piti sanoa. Hitto sentään. :)

Vierailija
28/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen muka huomaa, jos asiakassuhde kyseessä? Eikö se ole sen asiakaspalvelijan kontolla tehdä se aloite, jos on ihastunut asiakkaaseensa- ei toisinpäin?

Vierailija
29/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se farmaseutti tai kassatyttö vaikkapa voisi antaa ihastukselleen puhelinnumeronsa vaikkapa kuitin kääntöpuolelle kirjoitettuna. Niin vain ei koskaan tapahdu.

Miksihän ei?

Vierailija
30/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen lähes varma, että lähikaupan kassatyttö on ihastunut minuun. Miksi hän ei tee aloitetta? Olen ystävällinen asiakas kuitenkin.

Vierailija
31/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit klamydiakuurias hakemassa ja siinä samassa sit romanssi roihahti <3 ihanaa! Anna rakkaudelle tilaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi