Olen lähes varma, että eräs asiakaspalvelija on ihastunut minuun, mutta miten voisin toimia tässä tilanteessa?
Tämä ihminen on farmaseutti, ja minunkin mielenkiinto häneen on nyt herännyt.
Kommentit (31)
Eiköhän tämä farmaseutti itse ota kontaktia, jos on ihastunut. Jokainen ystävällinen ihminen ei ole ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama tilanne. Mietin että hankin prepaid liittymän, laitan siitä viestin miehelle, että pyytää minut kahville jos on kiinnostunut. Viestiin jotenkin että ottaa siis yhteyttä mun oikeaan numeroon jos on kinnostunut. Että en halua kertoa kuka olen, ja suljen prepaid liittymän heti viestin jälkeen.
Miltä kuulostaa mun suunnitelma?
Haluat varmaan että sanon loistava... En kuitenkaan ala valehtelee
Muista antaa lentosuukkoja hänelle kun lähdet pois apteekista. ;)
Jos farmaseutti on ihastunut niin on tosirakkautta. Hän nimittäin tietää sinusta aivan kaiken reseptihistoriasi perusteella. Jutun alkuun on helppo päästä kahvilla kun hän kysäisee miten muuten se vuoden takainen peräpukamaleikkauksenhoito, joko olet toipunut?
Kukkia ja ruusuja ensi kerralla sitten messiin sinne apteekkiin.
Vierailija kirjoitti:
Kukkia ja ruusuja ensi kerralla sitten messiin sinne apteekkiin.
:D Siis kukkia ja suklaata piti sanoa. Hitto sentään. :)
Mistä sen muka huomaa, jos asiakassuhde kyseessä? Eikö se ole sen asiakaspalvelijan kontolla tehdä se aloite, jos on ihastunut asiakkaaseensa- ei toisinpäin?
Se farmaseutti tai kassatyttö vaikkapa voisi antaa ihastukselleen puhelinnumeronsa vaikkapa kuitin kääntöpuolelle kirjoitettuna. Niin vain ei koskaan tapahdu.
Miksihän ei?
Minäkin olen lähes varma, että lähikaupan kassatyttö on ihastunut minuun. Miksi hän ei tee aloitetta? Olen ystävällinen asiakas kuitenkin.
Olit klamydiakuurias hakemassa ja siinä samassa sit romanssi roihahti <3 ihanaa! Anna rakkaudelle tilaisuus.
Jos on kiinnostunut toisesta, niin eikö ole luontevaa pyytää kahville, jos tämä mies siis on kiinnostunut. Jos ei ole niin sit ei viestiä tule. Tai sit se lähettää sen jollekin muulle naiselle.