Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaukosuhde. Otanko riskin työpaikan suhteen, jotta suhteemme voisi paremmin?

Vierailija
03.02.2020 |

Tilanne on itselleni kaksipiippuinen.
Tahdon tehdä töitä nyt enemmän, jotta voisin myös säästää hieman rahaa yhteenmuuttoamme ja tulevaisuutta varten.

Toisaalta jos olen jatkuvasti pois miehen luota, niin suhteemme kärsii siitä.
Ehkä molemmat alkaa analysoimaan liikaa toisten puheita ja tarkoituksia, tulee mielensäpahoittamista (:D) ja turhaa riitaa.
Mieskin on kiireinen ja väsynyt.
Tosin se on väliaikaista ja molemmat ymmärrämme kyllä, että se on aivan turhaa.
Kun näemme, puhumme ja sen jälkeen ihmettelemme miksi edes riitelemme.
Me haluamme olla yhdessä ja mieskin ymmärtää tilanteen mutta ei luonnollisestikaan tykkää olla erossa jatkuvasti, varsinkaan rankan työviikon jälkeen.
Se on kai jokin pelko ja ahdistus molempien puolelta kun olemme erossa pitkiä aikoja.
Se ei toimi hyvin tai sekin on stressaavaa kun yhteisestä tulevaisuudesta kuitenkin tässä kyse.

Siksi yritän huomenna saada neuvoteltua, että tekisin vain arkisin töitä(voisin tehdä vaikka niin paljon kun tahtovat arkena) vaikka se saattaa kyllä riskeerata työn jatkuvuuden ja he saattavat antaa vain minimitunnit jos ehdotukseni ei miellytä.
Olen tällä hetkellä ekstraajana mutta minusta ymmärtääkseni pidetään ja halutaan vakituiseksi. Töitä siellä riittäisi paljon, sen tiedän.
Tosin jos en jousta viikonlopuissa, pelkään, että he antavat vuoroja toisille halukkaille ja ottavat toisia vakituiseksi ja minä jään sivuun kokonaan.
Olenhan vain ekstraajana. Tarkoitus oli alunperin tehdä suunnilleen joka toinen viikonloppu töitä mutta en kyllä itsekään taida nyt kyetä siihen. Max kerran kuussa voisi olla hyvä.

Mies kyllä sanoo, että ymmärtää jos minun tarvitsee tehdä viikonloppujakin mutta toisaalta tiedän, että se kaihertaa molempia.
Yritän päästä kompromissiin ja miellyttää kaikkia, jotta asiat menisi jokseenkin suunnitelmien mukaisesti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette tunteneet?

Minä riskeeraisin työn noilla selostuksilla. Olen itse vaihtanut paikkakuntaa miestä lähemmäs. Jonkun 3 kuukauden tuntemisen jälkeen aloin etsiä töitä miestä lähemmän. Eli ajomatka oli alussa 3 tuntia, sitten löysin töitä 1 tunnin matkan päästä ja muutin heti kun pystyin.

Etäsuhteet eivät toimi, on minun mielipiteenä, ainakin omalla kohdalla.

Käytännössähän sinä nyt vain sanoisit, että teet max 1 päivä viikonlopputöitä ja muuten normaalisti tällä hetkellä. Ymmärsinkö oikein. Ei ekstraajankaan kannata revetä ihan miten vain. Työ on vain työtä ja parisuhde on loppupeleissä tärkeämpi. Sinun sijassasi alkaisin selvitellä työmahdollisuuksia lähempänä miestä myös. Olen itse muutanut monta kertaa.

Ja ai niin, yhdessä ollaan edelleen 15 v kuluttua siitä kun muutin ja lapsikin on, joten kannatti. Ja muutin sitten miehen paikkakunnalle vuoden päästä siitä kun muutin tunnin ajomatkan päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta!

Hienoa, että teidän suhde on kantanut hedelmää noinkin pitkälle, onnea siitä!

Kyllä taidan riskeerata työni, sillä työpaikka ei ole itselleni edes mitenkään sellainen jossa minun on kova hinku olla, lähinnä tulot kiinnostavat mut työ itsessään on minulle aika epäsopivaa uupumusvaaran vuoksi. Tarkoituksena on muutenkin vaihtaa alaa, opiskella siis uusi kunhan pääsen miehen luokse, siellä on hyvät opiskelumahdollisuudetkin.

Kunhan vain tulot pysyvät säännöllisinä niin se riittää minulle.

Ap

Vierailija
4/4 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan siis olette olleet yhdessä? Kuinka pitkä välimatka? Ekstraajan työ ei toivottavasti tosiaan ole loppuelämän ammattisi, mutta sinuna miettisin kyllä ihan ensin sitä, että mitä haluan opiskella ja mihin työllistyä ja vasta sitten muuttoa. Ja jos on tuore suhde niin muuttaisin alkuun omilleni, vaikka opintopaikka miehen asuinpaikkakunnalta löytyisikin.