Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljän tähden illallinen

Vierailija
03.02.2020 |

Esko Eerikäisen tunnistan, mutta ketä noi muut on? En nähnyt ohjelmaa ihan alusta ja olen nyt vähän pihalla.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta paskaa suoraan sanottuna tarjoavat. Illalliset on ns parempaa ruokaa. Yksi vanha ukko tarjosi jälkiruuaksi mangoa. Mitä helvettiä.

Nanna oli taas niin läpinäkyvä niillä lahjoilla. Ei illalliset ole mikään kirjan promoamis tapahtuma.

Voisiko joku oikeasti tehdä oikeaoppiset illalliset.

Illallinen ei ole sen hienompaa ruokaa kuin mikään muukaan. Tilanne ja kellonaika ratkaisevat, onko kyse juhlapäivällisestä vai arkipäivällisestä, iltapalaillallisesta vai oopperanäytöksen jälkeisestä juhlavammasta illallisesta. Jokainen tarjoaa kotonaan mitä osaa valmistaa.

Vierailija
22/43 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Wallu edes osallistuu ruokaohjelmaan kun omien sanojensa mukaan ei edes pidä mistään ruoasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Terhi from Alanya on koko ajan niin myrtsinä ja ei katso ihmisiä silmiin, esim siinä jaksossa missä ollaan Klaukkalassa? Käy hetmoon toi valitus.

Vierailija
24/43 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen valitus? Terhin? Musta vain Wallu valitti. Mutta sekin on kai Wallun konsepti.

Miska oli tosi ihana <3 mut kyl Terhin ois ruoallisesti pitäny tää voittaa

Vierailija
25/43 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Terhi 47 v

Vierailija
26/43 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älyttömän ärsyttävä ääni sillä tankotanssijamimmillä. Ei pystynyt katsomaan koko viikon jaksoja.

Vierailija
27/43 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla enemmän. Jossain mainitsi olevansa lähes 50v. Kivan näköinen. Huomaa ettei ole leikelty ja ihanan hoikka edelleen.

Vierailija
28/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas seurattava tämä Herra Ylppö

Vierailija
29/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Wallu edes osallistuu ruokaohjelmaan kun omien sanojensa mukaan ei edes pidä mistään ruoasta?

Sille maksettiin siitä.

Vierailija
30/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihanaa, olin unohtanut mun hömppäsarjani. Kiitos, tämä on juuri se mitä mielelläni illalla katselen hetken ennen nukkumaan menoa, unohtuu omituiseksi mennyt arki

Vierailija
31/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä tuota Helena A-H: n diivailua, pieruverkkarimies tekee selkä kyyryssä ruuat, toinen mies tarjoilee ja sittenkin hän tarvitsee apua perunannostoon ja servettien laittoon. Ihan väärä henkilö voitti.

Viikon parasta antia oli tyylikkäät miehet ja jännittävintä "muotisuunnittelija" Kotosen jäätävä mauttomuus.

Vierailija
32/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskas seurattava tämä Herra Ylppö

Minusta hän on ihana ja mikä ulosanti! Seurassa on yksi radioääni, jonka sanavarasto on suppea ja ilmaisu tylsää, mutta Ylppö todella miettii mitä sanoo. Tyylikäs kotikin miehellä.

Vierailija
33/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein että jollakulla on joku muu kokkaamassa ja jopa tarjoilemassa. Noista pitäisi automaattisesti ottaa tietty määrä pisteitä pois.

Vierailija
34/43 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä muusikkojen talo Jallukka on? Keitä muita siellä asuu kuin Anna Ganski ja Anssi Salminen?

Vierailija
35/43 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä muusikkojen talo Jallukka on? Keitä muita siellä asuu kuin Anna *Ganski ja Anssi Salminen?

*Hanski

Vierailija
36/43 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa Rovaniemeltä kotoisin olevassa valmentaja-Vertissä on toden totta paljon samaa kuin Antti Tuiskussa, kasvonpiirteissä erityisesti.

Vierailija
37/43 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämän illan jakso onkin näköjään Vertin salimainos...

Vierailija
38/43 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hyi lastojen nuolemiselle/nuolettamiselle toisella. Vaikka en mitenkään hysteerinen hygienian suhteen olekaan, oli tuo jo epäkohteliasta vieraita kohtaan. Samoin huomion kiinnitti RUOKAkerman käyttö kinuskin tekemiseen, apua :D ihme jos ei maistunut kovin hyvälle..

Mua jotenkin ärsyttää kun nykyään näissä on AINA yksi vegaani mukana ja sitten kaikki ruuat tehdään hänen ruokavalionsa mukaan ja vähän sinne päin kun joutuu käyttämään korvaavia tuotteita joita ei tunne/osaa käyttää.. Ja se nyt vaan on fakta ettei mikään vegaanijuusto ole yhtä hyvää kuin oikea. Tai kauratuotteet käyttäydy samalla tavalla kuin maitotuotteet. Itsekin olen kasvissyöjä joten ei todellakaan ole mitään vegaaneja vastaan, päinvastoin! En vain itse kehtaisi edes osallistua tällaiseen ohjelma formaattiin jos olisin aivan ehdoton ruokavalioni suhteen, en haluaisi että muut joutuisivat näkemään ylimääräistä vaivaa vuokseni.

Toi vegaani-juttu tökkii minuakin, vaikka olen itse vegaani. Jotenkin vääristää kilpailua, kun yhdelle joudutaan tekemään parhaimmillaan muusta melusta täysin poikkeavat pöperöt.

Miksei voi olla omaa esim. vegaani-jaksoa? Minusta olisi näin paljon reilumpaa.

Vierailija
39/43 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andrein äänestä/puhetavasta tulee mieleen joku toinen julkkis, mutten saa päähäni kuka. Tosi tuttu ääni. Vähän sellainen nasaali.

Vierailija
40/43 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supernanny Penttalan kokkomaaninen on järkyttävää katsottavaa. Tekikö kalakeiton perunasipulipakasteesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän