Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnair valehteli minulle tänään jälleen mannerkiinan matkojen suhteen. Surullista );

Vierailija
03.02.2020 |

Tänään Finnairin asiakaspalvelu väitti, että Finnair ei enää myy edes allianssikumppanin liityntälentoja mannerkiinasta Hong Kongiin. Asiakaspalvelusta todettiin, että matkoja voi yrittää varata (esim. Peking-Helsinki; yksi välilaksu Hong Kongissa, alkumatka aliianssi Dragon Pacifi), mutta kun yrittää maksaa, tapahtuma keskeytyy.

Tarkistin asian www.finnair.fi palvelusta. Yritin varata manneskiinasta matkaa Helsinkiin. Alkuosa varauksesta menee ok, mutta maksun kohdalla tapahtuma keskeytyy.

MUTTA TÄSSÄ SE VALHEELLISUUDEN PÄÄPOINTTI

Kun menee www.finnair.com ja laittaa että ikään kuin olisit Kiinalainen (siis painaa kiinan lipun kuvaketta), ja varaat matkan Peking-Helsinki, niin lipun voi ostaa.

Eli tässä nyt sumutettiin jälleen. Finnair ei myy suomalaisille matkoja mannerkiinaan eikä takaisin. Tuskin kukaan suomalainen sinnne muutenkaan tässä tilanteessa menisi, niin ei tule tappiota vaikka matkojen myynti suomalaisille lopetetaan.

Mutta Finnair siis jatkaa mannerkiinalaisille matkojen myymistä Helsinkiin.

Kokeilkaa ihan itse : www.finnair.com
-> paina kiinalippua ja ala varata matkaa ja pääset ihan loppuun asti.

Saa nähdä miten Finnair nyt asian suhteen kiemurtelee.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia kaheleita tämä palsta sisällään pitääkin.

En ole kaheli. Olen elämässäni vaatinut aina ja kaikilta sitä että puhutaan totta. Myös itseltäni olen vaatinut että puhun totta ja puhun. 

Jos joku yrittää valehdella tuon totuuden julki. 

Vierailija
22/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Helsinki Vantaalle Kiinasta saapuvat lennot:

2 Hong Kongin lentoa

2 Pekingin lentoa (joista toinen Daxingin kentältä, vaikka Finnair väitti että ne perutaan kokonaan)

1 Shanghaista

1 Chengdusta (ei Finnairin lento)

Tervetuloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko maailman kaikki muut lentoyhtiöt siis lopettaneet lentonsa Kiinaan tai Hongkongiin? 

No eivät ole vaikka nämä hysteerikot niin väittävät, että saisivat omassa mielessään ylläpidettyä kuvaa Suomesta maailman huonoimpana ja korruptoituneimpana maana.

Vierailija
24/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään Helsinki Vantaalle Kiinasta saapuvat lennot:

2 Hong Kongin lentoa

2 Pekingin lentoa (joista toinen Daxingin kentältä, vaikka Finnair väitti että ne perutaan kokonaan)

1 Shanghaista

1 Chengdusta (ei Finnairin lento)

Tervetuloa!

Mitenhän nää saatais peruttua ?

Zinc

Vierailija
25/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair on ikuisesti boikotissa nyt

Vierailija
26/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluja on joka junaan.

Ja lentokoneeseen, loput jää lentoasemalle.

Vierailija
27/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko maailman kaikki muut lentoyhtiöt siis lopettaneet lentonsa Kiinaan tai Hongkongiin? 

No eivät ole vaikka nämä hysteerikot niin väittävät, että saisivat omassa mielessään ylläpidettyä kuvaa Suomesta maailman huonoimpana ja korruptoituneimpana maana.

Oikeastaan kaikki ovat. Paitsi kiinalaiset yhtiöt itse ja Finnair.

Vierailija
28/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskiä toimintaa!

Zinc

Vierailija
29/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että osa suomalaisista pitää turhana hysteriana sitä, jos kyseenalaistetaan miksi Suomeen lennätetään edelleen Kiinasta 5 koneellista ihmisiä päivässä, ilman minkäänlaista terveydentilan tarkkailua, kun esim. USA, Australia ja Israel ovat kokonaan kieltäneet Kiinasta tulevilta tai siellä 14 päivän aikana käyneiltä maahanpääsyn. Lisäksi oikeastaan kaikki lentoyhtiöt, Finnairia lukuunottamatta, ovat lopettaneet lennot mannerkiinaan.

Vierailija
30/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Finnairkin on lopettanut suorat lennot mannerkiinaan. 

Mutta myy edelleen lentoja mannerkiinaan ja takaisin, mutta ei suomalaisten sivujen kautta, että asia olisi pysynyt salassa. Onneksi jotkut ovat niin mestareita noukkimaan tietoja ja tutkimaan. 

Vierailija
31/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on röyhkeyden huippu. Miltähän tuntuu Finskin lentohenkilökunnalta palvella koronapakolaisia kun ovat ainoalla yrityksellä töissä joka näin vielä tekee.

Vierailija
32/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla ei lopu voimat Finnairin suhteen. Tuon totuutta julki niin kauan kunnes myös Hong Kongin lennot lopetetaan. 

Olisi hyvä, jos sinulla olisi jokin oikea työ tai tehtävä, johon upottaa tuon tarmosi. Tämä hörhöily näyttää nyt olevan päätyösi.

Vierailija
33/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että osa suomalaisista pitää turhana hysteriana sitä, jos kyseenalaistetaan miksi Suomeen lennätetään edelleen Kiinasta 5 koneellista ihmisiä päivässä, ilman minkäänlaista terveydentilan tarkkailua, kun esim. USA, Australia ja Israel ovat kokonaan kieltäneet Kiinasta tulevilta tai siellä 14 päivän aikana käyneiltä maahanpääsyn. Lisäksi oikeastaan kaikki lentoyhtiöt, Finnairia lukuunottamatta, ovat lopettaneet lennot mannerkiinaan.

On tämä tullut jo selväksi. Sinulla on paha pakkomielle.

Onko se tavallista sinulle?

Meonaan vaan että mitä teet, kun tämä koronamania loppuu. Ettet jää ihan tyhjänpäälle.

Vierailija
34/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia kaheleita tämä palsta sisällään pitääkin.

En ole kaheli. Olen elämässäni vaatinut aina ja kaikilta sitä että puhutaan totta. Myös itseltäni olen vaatinut että puhun totta ja puhun. 

Jos joku yrittää valehdella tuon totuuden julki. 

Kyllä pitää olla vinksahtanut, että soittelee jonnekin lentoyhtiöön aikomattakaan matkustaa tai ilman oikeaa asiaa.

Vierailija
35/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi Venäjä on karkottamassa maasta kaikki kiinalaiset, eikä suostunut antamaan Wuhanin evakuointilennon edes tehdä sovittua välilaskua Moskovaan, joten se tehtiin viime hetkellä Helsinkiin. Israeal on sulkenut kiinalaisilta yhtiöiltä koko ilmatilansa. Lufthansa, BA ja SAS muun muassa lopettivat Kiinan lennot jo noin viikko sitten suojellakseen henkilökuntaansa. Mutta Suomeen saa tulla joka päivä 5 isoa Airbussia kiinalaisia joilta ei täällä edes kuumetta mitata ja Finnairin mielestä sen henkilökunta voi turvallisesti työskennellä koska heille on varttu käsidesiä.

Vierailija
36/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää kokeilemassa ero 

www.finnair.fi

www.finnair.com

Suomensaitilta ei voi varata mannerkiinasta lähteviä matkoja mutta kansainväliseltä saitilta voi, mikäli laitat jonkun muun kansalaisuuden. Kokeilin, että esimerkiksi myös Australialainen voi varata matkan Shanghai-Helsinki, Peking-Helsinki. 

Kiemurtele kiemurtele Finnair ! 

Tuskinpa kiemurtelee, vaikka se sinusta olisi kivaa....

Tunnetko olevasi nyt merkittävä henkilö? Ajatteler, että nut Minä palhastin jutun ja koko finnair nyt siellä kiemurtelee.

Juu. Mieti uudestaan hassu!

Vierailija
37/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämä tullut jo selväksi. Sinulla on paha pakkomielle.

Onko se tavallista sinulle?

Meonaan vaan että mitä teet, kun tämä koronamania loppuu. Ettet jää ihan tyhjänpäälle.

En ole AP eikä minulla ole pakkomiellettä. Kunhan ihmettelen ja lievästi huolestuneena katselen sivusta miten Suomessa ei tajuta tilanteen vakavuutta.

Vierailija
38/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa kännykkään ingognito uusi lehti ja sitten www.finnair.com

sieltä pitää valita maan lippu. Valitkaa vaikka australia. 

Pöytäkoneelta ei näköjään voi valita Suomesta käsin lippua, koska Finnair taitaa tietää että olen suomessa. 

Juu. Finnair tuntee sinut. Olet merkittävä henkilö.

Vierailija
39/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen on ruvennu säälittämään nämä hysteerisesti panikoivat ihmiset. Aluksi vaan huvitti, nyt säälittää.

Vierailija
40/41 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki faktoja miinustavat voitte minun puolestani jatkaa huoletonta elämäänne ja katsella jotain hiihtokisoja tv:stä ja lukea iltalehden povipommijuttuja. En oleta että teitä kiinnostaisi terveytenne tai mahdolliset pandemiat. Ei siis muuta kuin jatkakaa unia, kunnes iskee teihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme