Oletko koskaan räjähtänyt, siis oikein kunnolla?
Kommentit (24)
Joskus olen riidellessä heittänyt miestä lähimmällä esineellä.
Ikinä ei saisi satuttaa toista vaikka kuinka suututtaa, se on raukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulla on tulinen temperamentti. Olen räjähtänyt todella monta kertaa. Siinä ei mitään itsensä kokoamista tarvita, jatkaa tekemisiään vaan muina miehinä.
Mulla sama. Aivan yhdentekevaa mita muut ajattelee. Tarkeinta etta ma voin tuulettaa taysilla! Jeee!!!
Töissä alkanut olemaan jo melko normaalia, että napsahtelee silloin tällöin. Ei vaan välillä meinaa jaksaa samoja pirun ongelmia, joita ei ole ~10 vuoden aikana vaivauduttu ratkaisemaan. Odotan vain sitä päivää, kun pomo(t) sattuu olemaan paikalla kun räjähdän ja firma saa kuulla rehellisen suodattamattoman arvioni 1/5 tähteä.
Pari kertaa pahemmin miehen kanssa riidellessä. Olen itse hiljainen ja hillitty loppuun asti, mies suuttuu herkästi ja on hyvin ilkeä ja osaa sivaltaa. Kerran sit kuuntelin sitä hiljaa, nousin ja siinä lensi ompelukoneet, tehosekoittimet, kahvinkeittimet ja onnistuin heittämään seinässä ruuveilla kiinni olevan ruokapöydän tuoleineen. Tuntuu vieläkin kamalalta ja kaduttaa.
Kerran mies oli päissään keskellä yötä ottanut kotiin pari nistiä ja pöytä oli täynnä pillereitä. Lennätin pillerit ja kaiken käsillä olevan seinään, otin toista niskasta kiinni ja heitin pihalle huudon kera, toinen lähti suosiolla kun käskin pitämään turpansa kiinni. Sitä en kadu.
Oon suht pieni ja söpö nainen 50/160 ja normaalisti kiltti, herttainen ja hiljainen.