Ensi talvelle lomareissu alle 8000€?
Mukana 2 aik ja 4 lasta,iät 4/6/15/17.
Kohteessa oltava lämmin.
Matkan pituus 2 vkoa.
Tähtiluokitus 4.
All Inc tai sitten niin edullinen kohde, ettei tuo 8000€ ylity.
Mahdotonta?
Kommentit (36)
Kanarialle vaan. Nimenomaan all inclusiveen imemään niitä bakteerisia räkäsormin lääpittyjä kuvottavuuksia puhvetista. Hyi yök.
Ei todellakaan ole mahdotonta, jollain perhehuoneella/-asunnolla voisi onnistua jopa ihan parillatuhannella eurolla.
Tuolla budjetilla paasee kaytannossa jo ihan minne vaan.
Mitä jos säästäisitte? Tonnilla lyhyt lähiloma ja 7000€ osakkeisiin.
Mitä jos otat airbnb asunnon ja meno-paluu lennot.
Vierailija kirjoitti:
Kanarialle vaan. Nimenomaan all inclusiveen imemään niitä bakteerisia räkäsormin lääpittyjä kuvottavuuksia puhvetista. Hyi yök.
Oletko milloin viimeksi itse kaynyt ja missa ja monenko tahden resortti oli?
Olin itse viime vuonna eika tosiaan ollut mitaan valittamista ruuasta. Oli paikallisia erikoisuuksia ja teemailtoja, seka runsaasti merenelavia, tuoreita salaatteja jne.
Ja olin itse vain kolmen tahden hotellissa.
Minulla ei kulu tuo summa 8000 edes vuodessa ja olen asunut 4 vuotta Thaimaassa merenrannalla.
Asun 58 m2 asunnossa ja syön ulkona joka päivä.
N. 48
Rayong, Thailand
Thaimaassa gotland on helposti yli4000€ ja sen verran pidämme oluesta, viinistä ja syömme paljon sitä parjattua buffaruokaa, niin thaikuissa kahdessa viikossa menee hitosti rahaa 6henk syömisen ja juomisiin. Kreikassa viikossa tälle porukalle safkat ym kustantaa noin 3000€
Egypti? Lämmintä ja takuuvarmasti sateetonta
Vierailija kirjoitti:
Kanarialla ei ole lämmin.
Ap
Karibialle? Malediiveille? Riippuu tietysti etta miten lammin "saa" olla.
Ja lomalla en metsästä halvinta tuoppia tai nuudelikippoa vaan menen sinne minne huvittaa.
Ap, laadukkaiden oolareiden suuri ystävä.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanarialla ei ole lämmin.
ApKaribialle? Malediiveille? Riippuu tietysti etta miten lammin "saa" olla.
Malediivit Ja Karibian on n3000€/hlö/2vkoa. Ei mahdu budjettiin. Muuten olisivat ihan unelmakohteita.
Haluatko ap, että googlaamme sulle loman vai mikä pointti.
Egypti lienee ainoa missä on lämmin ja budjettinne riittää. Kai Verdelläkin on kylmä. Jos siis nyt haette n.30 lämpötiloja
Arabiemiraatteihin.
Puhdasta, lämmintä ja kaikkea kivaa nähtävää.
Niin ja lähtöaika tammi-maaliskuu 21