Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asumistuki ja S-pankki

Vierailija
03.02.2020 |

Onko muilla jäänyt tänään asumistuki saamatta? Kelan mukaan on maksettu, muttei näy tilillä ja asiakaspalvelussa on ruuhkaa niin eivät ota edes vastaan puheluita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kiire ja miksi nyt aspaakin pitäisi soittaa asiasta. Raha tulee kyllä, jos on jokin ongelma niin tulee kun se on ratkaistu, siinä ei aspat auta.

Vierailija
2/8 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankin tapahtumat päivittyvät viikonlopun jälkeen aina viiveellä. Oottele rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen maksanut ennen sun asumisen mut enää ei viitti. Terv entinen nettomaksaja

Vierailija
4/8 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei myöskään näy Kelan tuet (toimeentulotuki) Soitin S-pankkiin ja sanoivat että pitää soittaa Kelaan. No kela sanoo että se on kyllä maksettu.... nyt sitten vaan odotellaan.

Vierailija
5/8 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin kiire sulla on? Ei ole edes puoltapäivää kello kun pitäisi asiakaspalveluun lähteä soittamaan ja raivoamaan.

Vierailija
6/8 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, menee vuokranantajalle.

Vierailija
7/8 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin kiire sulla on? Ei ole edes puoltapäivää kello kun pitäisi asiakaspalveluun lähteä soittamaan ja raivoamaan.

Kuka raivoaa asikaspalveluun? :P Yleensä jos jossain on "vika" siitä infotaan, jotta se osataan mahdollisesti korjata... niin kuin tässä jos kaikilta on jäänyt tuet saamatta. Ja soitin sinne... kuulema soittoja on tullut paljon aamun aikana ja selvittelevät asiaa onko vika heissä vai pankissa josta rahat pitäisi tileille siirtyä... 

Vierailija
8/8 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On maksettu S-pankin tililleni