Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot oireet, mikä mulla voi olla?

Vierailija
02.02.2020 |

Yöllä herään välillä siihen että olen ihan hiestä märkä. En voi ottaa peittoa pois kuitenkaan kun paleltaa. En jaksa puhua välillä kun hengästyttää puhuminen. Välillä tuntuu, että sydän hakkaa jotenkin oudosti. Välillä tulee sellaisia tosi negatiivisia fiiliksiä,että mistään ei tule mitään, reagoin voimakkaasti kaikkeen vähänkin ikävään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään, käytän e pillereitä, joten tuskin vaihdevuosista johtuvaa, eikö pillerit pidä hormonit tasaisena

Vierailija
2/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilppari voi prakaa. Mene lääkäriin niin siellä tutkitaan ja hutkitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengästyttäminen ja rytmihäiriöt voivat olla oireita matalasta hemoglobiinista. Muista en osaa sanoa.

Vierailija
4/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaatko tai heräätkö tukehtumisen tunteeseen? Ootko päivisin väsynyt vaik oisit nukkunut useita tunteja? uniapnea vois olla.

Vierailija
5/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alkanut ajatella, että persut on ihan ok porukkaa. Alitajuntasi kertoo, että olet väärässä

Vierailija
6/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corona!

Vierailija
7/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ylösnousemusoireita. Planeetta nousee viidenteen ulottuvuuteen ja kosmoksen keskusauringosta lähetetään maan päällekin uusia energioita. On vanhassa paljon työstämistä ennen kuin siirrymme kultaiseen aikaan.

Vierailija
8/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mm. joku syöpä. Hikoaminen johtuu siitä kun keho tappelee syöpäsoluja vastaan ja henkinen ja fyysinen uupuminen ja johtuu kehon energiatason laskusta syöpäsolujen kahmiessa ravinnot itselleen.

Vierailija
9/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo voivat liittyä siihen mitä syöt. Mies hikoilee todella rajusti aina kun syö vehnää enemmän. Minulle tuli parivuotta perunasta voimakkaita hengenahdistuksia, huimausta ym. Sitten olin vuoden syömättä yhtään perunaa ja sen jälkeen siedätin itseni seuraavan vuoden aikana perunalle (hitaasti niin pienillä annoksilla ettei niistä tullut oireita ja jos tuli niin pienensin annoskokoa taas ja välillä taas nostin annoskokoa kun olin ollut oireeton).

Eli pidä kirjaa kaikista syömisistäsi ja oireistasi ja seuraa liittyykö ruokavalioon.

Vierailija
10/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muuten samaa, mutta hengästyminen ei ole koskaan ollut noin pahaa. Nykyisin se on lieventynyt.

Ja hikoilu on pahinta nivelten kohdalla, selkä, rintakehä, nivuset, kyynärtaipeet, polvista suorastaan tippuu hikeä. Ja nämä tulevat kohtauksina. Pahimmillaan kolmekin kertaa samana yönä, ja sitten saattaa mennä viikkoja, ettei tule kertaakaan.

Lääkärissä olen käynyt. Mitään vikaa ei ole löytynyt.

Ei kai e-pillerit estä vaihdevuosioireita? Voivat ne tietysti lievittää, mutta mistä tiedät, millaiset oireesi olisivat ilman pillereitä?

Vierailija
11/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypokondria. Äkkiä lääkäriin.

Vierailija
12/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sen ikäinen että sinulla voisi olla vaihdevuodet? Eihän pillerit niitä poista.

Vierailija
13/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit. Hormonit tekee tuota.

Vierailija
14/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huono sisäilma?

Vierailija
15/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla mm. joku syöpä. Hikoaminen johtuu siitä kun keho tappelee syöpäsoluja vastaan ja henkinen ja fyysinen uupuminen ja johtuu kehon energiatason laskusta syöpäsolujen kahmiessa ravinnot itselleen.

Alapeukutuksenne ei poista sitä faktaa, että samaiset oireet löytyy myös syövän oirelistoilta. Ja joka kolmas sairastuu elämänsä aikana johonkin syöpään.

Vierailija
16/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käytän e pillereitä

siinähän se ongelma jo tulikin

Vierailija
17/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee hikoaminen siitä, kun keho tappelee flunssaa vastaan. Kun yöllä hikoaa, sen jälkeen flunssa helpottaa. Ja tautiin ei missään kohtaa liity kuume (ei siis johdu sen laskemisesta).

Vierailija
18/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hyvin samanlaiset oireet ja diagnoosina kilpirauhasen liikatoiminta.

Vierailija
19/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet. E-pillerit eivät vaikuta estrogeenin tuotantoon (jonka väheneminen aiheuttaa vaihdevuodet). Mutta puhu ihmeessä lääkärille, jos epäilyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän