Oudot oireet, mikä mulla voi olla?
Yöllä herään välillä siihen että olen ihan hiestä märkä. En voi ottaa peittoa pois kuitenkaan kun paleltaa. En jaksa puhua välillä kun hengästyttää puhuminen. Välillä tuntuu, että sydän hakkaa jotenkin oudosti. Välillä tulee sellaisia tosi negatiivisia fiiliksiä,että mistään ei tule mitään, reagoin voimakkaasti kaikkeen vähänkin ikävään.
Kommentit (19)
Kilppari voi prakaa. Mene lääkäriin niin siellä tutkitaan ja hutkitaan.
Hengästyttäminen ja rytmihäiriöt voivat olla oireita matalasta hemoglobiinista. Muista en osaa sanoa.
Kuorsaatko tai heräätkö tukehtumisen tunteeseen? Ootko päivisin väsynyt vaik oisit nukkunut useita tunteja? uniapnea vois olla.
Olet alkanut ajatella, että persut on ihan ok porukkaa. Alitajuntasi kertoo, että olet väärässä
Voi olla ylösnousemusoireita. Planeetta nousee viidenteen ulottuvuuteen ja kosmoksen keskusauringosta lähetetään maan päällekin uusia energioita. On vanhassa paljon työstämistä ennen kuin siirrymme kultaiseen aikaan.
Voi olla mm. joku syöpä. Hikoaminen johtuu siitä kun keho tappelee syöpäsoluja vastaan ja henkinen ja fyysinen uupuminen ja johtuu kehon energiatason laskusta syöpäsolujen kahmiessa ravinnot itselleen.
Kaikki nuo voivat liittyä siihen mitä syöt. Mies hikoilee todella rajusti aina kun syö vehnää enemmän. Minulle tuli parivuotta perunasta voimakkaita hengenahdistuksia, huimausta ym. Sitten olin vuoden syömättä yhtään perunaa ja sen jälkeen siedätin itseni seuraavan vuoden aikana perunalle (hitaasti niin pienillä annoksilla ettei niistä tullut oireita ja jos tuli niin pienensin annoskokoa taas ja välillä taas nostin annoskokoa kun olin ollut oireeton).
Eli pidä kirjaa kaikista syömisistäsi ja oireistasi ja seuraa liittyykö ruokavalioon.
Mulla muuten samaa, mutta hengästyminen ei ole koskaan ollut noin pahaa. Nykyisin se on lieventynyt.
Ja hikoilu on pahinta nivelten kohdalla, selkä, rintakehä, nivuset, kyynärtaipeet, polvista suorastaan tippuu hikeä. Ja nämä tulevat kohtauksina. Pahimmillaan kolmekin kertaa samana yönä, ja sitten saattaa mennä viikkoja, ettei tule kertaakaan.
Lääkärissä olen käynyt. Mitään vikaa ei ole löytynyt.
Ei kai e-pillerit estä vaihdevuosioireita? Voivat ne tietysti lievittää, mutta mistä tiedät, millaiset oireesi olisivat ilman pillereitä?
Oletko sen ikäinen että sinulla voisi olla vaihdevuodet? Eihän pillerit niitä poista.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla mm. joku syöpä. Hikoaminen johtuu siitä kun keho tappelee syöpäsoluja vastaan ja henkinen ja fyysinen uupuminen ja johtuu kehon energiatason laskusta syöpäsolujen kahmiessa ravinnot itselleen.
Alapeukutuksenne ei poista sitä faktaa, että samaiset oireet löytyy myös syövän oirelistoilta. Ja joka kolmas sairastuu elämänsä aikana johonkin syöpään.
Vierailija kirjoitti:
käytän e pillereitä
siinähän se ongelma jo tulikin
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee hikoaminen siitä, kun keho tappelee flunssaa vastaan. Kun yöllä hikoaa, sen jälkeen flunssa helpottaa. Ja tautiin ei missään kohtaa liity kuume (ei siis johdu sen laskemisesta).
Minulla hyvin samanlaiset oireet ja diagnoosina kilpirauhasen liikatoiminta.
Vaihdevuodet. E-pillerit eivät vaikuta estrogeenin tuotantoon (jonka väheneminen aiheuttaa vaihdevuodet). Mutta puhu ihmeessä lääkärille, jos epäilyttää.
Niin ja lisään, käytän e pillereitä, joten tuskin vaihdevuosista johtuvaa, eikö pillerit pidä hormonit tasaisena