Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin väärässä, en tajunnut kuinka pieni lihominen vaikuttaa alapään kokoon

Vierailija
02.02.2020 |

Olen siis mies. Olen aina ollut hyvin hoikka, ei lainkaan vatsaa. Nyt olen hieman lihonut, mistä olen ihan tyytyväinenkin, olen miehekkäämmän oloinen.

En tajunnut ennen, että kun lihoo, niin sitä rasvaa kertyy ihan alavatsalle asti. Minulla on ehkä 7-9 kg ylipainoa, eli aika vähän. ”Sieltä” lähti senttejä pois 3-5. Eipä tuo nyt hirveästi haittaa, mutta mietin vain niitä reilummin ylipainoisia kuinka paljon heidän toimintakyky kärsii.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pimppi on selvästi isompi lihotessa (ulkoisesti). En tykkää.

Olet varmasti pienimunainen nyhverö. Sellainen tyypillinen Ylivieskalainen.

Vierailija
42/56 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
44/56 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
45/56 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pimppi on selvästi isompi lihotessa (ulkoisesti). En tykkää.

Olet varmasti pienimunainen nyhverö. Sellainen tyypillinen Ylivieskalainen.

Ylivieskalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella

Vierailija
46/56 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
47/56 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
48/56 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin?

Vierailija
49/56 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa seuraamaan naked attraction neloselta. Siin näkee eri kokosii pilluja ja töpöhäntiä. 

Vierailija
50/56 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaksi kehopositiivista onnistuu?

Vierailija
51/56 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui seksi kun miehen iso kaljamaha oli tiellä yhdynnässä. Miehen peniksen pituus paraatikunnossa oli jotain 9-10 cm, ja kun lihoi mahasta ei enää ylettynyt, ei takaa ei lähärissä. 

Ainoa asento oli asento jossa minä ratsastin miehen päällä ja silloinkin miehen pe*pun alla piti olla tyyny, jotta ylettyi sisään.  Mutta olisi pitänyt jaksaa pomppia 15-20 minuuttia ilman taukoja. 10 vuoden jälkeen kyllästyin että MINÄ tein aina kaiken työn ja mies makasi alla lahnana. Ja yrittäkäähän itse kyykätä 20 minuuttia putkeen ilman taukoa. Jalat oli maitohapoilla jo 10 minuutin jälkeen ja kramppasi. 

ja sama mies ei suostunut suu***seksiin. En saanut hyvää seksiä ja meille tuli ero puhtaasti sen takia. 

Vierailija
52/56 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vielä pulskistua, että saa sellaisen johonkin sopivan. 

Vierailija
53/56 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hieman mahakas uusi miesystävä ja ärsyttää tuhottomasti tuo juttu. Hänellä ei ole kovin iso, mutta itse olen tiukka ja koko "riittäisi" jos saisi sen edes kunnolla sisään.

Eri asennot on kauheaa äheltämistä mitä en ole ennen kokenut, olen siro ja urheilullinen nainen. Mies ei itsekään juuri tykkää olla päällä ja itse juuri pitäisin siitä.

Kummallisinta on että mulla on ollut ennenkin hieman ylipainoinen mies mutta hänen kanssaan ei mitään ongelmaa. Kamalaa kun tällä nykyisellä ei ole kehonhallintaa ollenkaan.

Olen miettinyt eroakin koska seksi on mulle todella tärkeää. 

Vierailija
54/56 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitus läski-inhoajille: älä lue seuraavaa! Olen ollut parisuhteessa miehen kanssa, joka lihomisen myötä ei enää kyennyt yhdyntään, maha esti. Edes nainen päällä -asento ei onnistunut mahan takia. Tiedän hänen yrittäneen minun jälkeen yhdyntää toisen naisen kanssa onnistumatta, eli vika ei ollut minussa.

Mua alkoi nyt todella kiinnostaa miten olet saanut moisen informoinnin 😀

Vierailija
55/56 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaikuttaa. Jos ei varsinaisesti kokoon, niin siihen miten syvälle pääsee kun maha on edessä (ja miten kunto kestää). Oma mies lihonut kolmisenkymmentä kiloa suhteen alusta ja eron kyllä huomaa. 

Vierailija
56/56 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitus läski-inhoajille: älä lue seuraavaa! Olen ollut parisuhteessa miehen kanssa, joka lihomisen myötä ei enää kyennyt yhdyntään, maha esti. Edes nainen päällä -asento ei onnistunut mahan takia. Tiedän hänen yrittäneen minun jälkeen yhdyntää toisen naisen kanssa onnistumatta, eli vika ei ollut minussa.

Näin se on. Pulska mies myös tukehduttaa alleen, ei jaksa olla käsiensä varassa eikä muutenkaan jaksa eikä penis ylety mihinkään oikein missään asennossa. Ja pulskan naisen pillu katoa johonin, vatsa esteenä asennoille...eikä jaksa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme