Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin väärässä, en tajunnut kuinka pieni lihominen vaikuttaa alapään kokoon

Vierailija
02.02.2020 |

Olen siis mies. Olen aina ollut hyvin hoikka, ei lainkaan vatsaa. Nyt olen hieman lihonut, mistä olen ihan tyytyväinenkin, olen miehekkäämmän oloinen.

En tajunnut ennen, että kun lihoo, niin sitä rasvaa kertyy ihan alavatsalle asti. Minulla on ehkä 7-9 kg ylipainoa, eli aika vähän. ”Sieltä” lähti senttejä pois 3-5. Eipä tuo nyt hirveästi haittaa, mutta mietin vain niitä reilummin ylipainoisia kuinka paljon heidän toimintakyky kärsii.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varoitus läski-inhoajille: älä lue seuraavaa! Olen ollut parisuhteessa miehen kanssa, joka lihomisen myötä ei enää kyennyt yhdyntään, maha esti. Edes nainen päällä -asento ei onnistunut mahan takia. Tiedän hänen yrittäneen minun jälkeen yhdyntää toisen naisen kanssa onnistumatta, eli vika ei ollut minussa.

Kuinka paljon sitä läskiä oikein oli, kun itse tykkään isoista miehistä ja kaikki on pystynyt suorittamaan erinomaisesti. 100-150 kilosia jässiköitä on ollut hommissa ja oijoi.

Johtunee mahan muodosta. Jos maha on joko "kuin 9 kk raskaana" tai genitaalien päällä roikkuva, sitten ei vaan yllä?

Vierailija
22/56 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihenkö se perustuu kun laihoilla isot kikulit usein.

Itse olen ylipainoinen nainen ja alapäästä pystyn kauhaisemaan nyrkin täyteen pimperoa, eli rasvaa on siinä ympärillä reilusti. kunnon pullero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikin lihominen aiheuttaa naisille ja miehille virtsankarkailua, eikä sekään ole kovin hottia.

Normaalipainonrules#

Samaa mieltä.

Nainen, 35kg ylipainoa

Vierailija
24/56 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä peniksen yläpuolella on häpyluu. Kun työnnät sormesi sen (mahdollisen) läskin läpi luuhun asti, saat aika hyvän käsityksen siitä miten paljon peniksestä jää näkymättömiin sen läskimakkaran sekaan.

Jos sitä makkaraa ei ole kovin monen sentin vahvuudelta, se väistyy osin syrjään sopivassa seksiasennossa.

Kukapa ei haluaisi olla hoikka ja lisäksi näyttää mahdollisimman hyvältä?

Siitin alkaa läheltä peräaukkoa, ei häpyluulla ole sen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
25/56 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa se naisellakin. Ulommat häpyhuulet sisältävät rasvakudosta kun taas sisemmät eivät.

Hoikilla onkin useinmmin ulkonevat häppärit.

Tämän vuoksi siis pulleilla tytöillä on usein viivapimppi. Se ei ole hyvä asia.

Ulkonevat häppärit on oksettavat.

M

Vierailija
26/56 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa se naisellakin. Ulommat häpyhuulet sisältävät rasvakudosta kun taas sisemmät eivät.

Hoikilla onkin useinmmin ulkonevat häppärit.

Tämän vuoksi siis pulleilla tytöillä on usein viivapimppi. Se ei ole hyvä asia.

Ulkonevat häppärit on oksettavat.

M

Innie-pakotuksesi ei toimi täällä.

AV:lla imetään hyvin muodostuneita häppäreitä; sori siitä.

Vierailija
27/56 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskivihapuhetta

Vierailija
28/56 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskivihapuhetta

Jep, sitähän tämä on sekä innie-pakotusta.

Vierailija
29/56 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh näitä juttuja taas. Ei siinä mitään... jatkakaa katkaravuista ja simpukoista puhumisesta.

Vierailija
30/56 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siihenkö se perustuu kun laihoilla isot kikulit usein.

Itse olen ylipainoinen nainen ja alapäästä pystyn kauhaisemaan nyrkin täyteen pimperoa, eli rasvaa on siinä ympärillä reilusti. kunnon pullero.

Sama täällä. Pimpero on yhtä läski kuin minä muutenkin.

Vierailija
31/56 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihosit ja munas lyheni 3-5 senttiä?

MÄ en tajua!

noin se toimii miehillä, ja vastaavasti kuntoilu ja lihaksia kasvattamalla muna kasvaa.

silloin kun vedin 40 leukaa putkeen ja penkistä nousi 140kg ja juoksin päivitttäisiä varttimaratoonareita se oli 26 senttinen. 120 kilosena läskinä taas 5cm.

Hoikempana taas ilman mitään kovinkaan löysää ja pituutta on 15cm.

Elämä on.

Vierailija
32/56 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä toimii hyvänä kannustimena karistaa nuo viimeiset liikakilot. Pitääpäs lähtä maastavetämään.

-M28

Rukoilen välilevyjesi puolesta. 

Vierailija
33/56 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 senttiä tuntuu tosi paljolta. Mulla on noin 15kg liikaa painoa. Kaksi senttiä katoaa läskeihin. Eli 17.5cm viivotin luuhun painettuna ja 15.5 cm ilman.

Pitäsi laihduttaa.

Vierailija
34/56 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä peniksen yläpuolella on häpyluu. Kun työnnät sormesi sen (mahdollisen) läskin läpi luuhun asti, saat aika hyvän käsityksen siitä miten paljon peniksestä jää näkymättömiin sen läskimakkaran sekaan.

Jos sitä makkaraa ei ole kovin monen sentin vahvuudelta, se väistyy osin syrjään sopivassa seksiasennossa.

Kukapa ei haluaisi olla hoikka ja lisäksi näyttää mahdollisimman hyvältä?

Siitin alkaa läheltä peräaukkoa, ei häpyluulla ole sen kanssa mitään tekemistä.

Kerro vielä miten tuo siittimen pituus vaikuttaa siihen paljonko mitasta jää sinne fläsän väliin?

Vierailija
35/56 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lihvilla naisilla on jotenkin täyteläisempi pimppi ja johtunee rasvasta....tykkään kovasti! 

Vierailija
36/56 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi Treffit - http://kyklama.com

Vierailija
37/56 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella pahasti.

Joskus tein ilolinnnun hommaa ja isomahaisen ukon kanssa se on vain ihan mahdotonta. Sitten he vielä ihan avoimesti ihmettelivät asiaa.

Paljon ei tietenkään voi kympin tytöltä odottaakaan. Olen ollut 30kg ylipainoinen 30 vuotta. Ei koskaan ongelmia yhdenkään naisen (n.15) kanssa. He kun osasivat homman, kuten minäkin.

Vierailija
38/56 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin lihvilla naisilla on jotenkin täyteläisempi pimppi ja johtunee rasvasta....tykkään kovasti! 

Täysin samaa mieltä. Olen ollut suhteessa useamman pullukan naisen kanssa, kaikilla ollut pulleakumpuinen, täyteläinen pimppi. Peukutan

Vierailija
39/56 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihoin viime vuonna 138kg, painan nyt liki 200kg. Alapääni ei ole juurikaan väljentynyt, ainoastaan peräaukko. Uskon että asia on myytti, siksi lähetin kysymyksen vauva-palstalle. Onko muita, joille ruoka maistuu poikkeuksellisen hyvin? Eilen tilasin kolme perhepizzaa, oli muuten karvan verran parempaa!

Vierailija
40/56 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pimppi on selvästi isompi lihotessa (ulkoisesti). En tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän