Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halla-aho: "Vaikka kukaan ei kannata abortteja, se on sillä tavalla väärä ilmaisu, se on aina tragedia ja huono asia"

Vierailija
02.02.2020 |

"Vaikka kukaan ei kannata abortteja, se on sillä tavalla väärä ilmaisu, se on aina tragedia ja huono asia. Mutta toisaalta maailma on täynnä esimerkkejä siitä, miten paljon huonompaan suuntaa tilanne kehittyy sillä, että pyritään kriminalisoimaan sitä"

https://yle.fi/uutiset/3-10349841

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs homon ampuminen ja toivomus naisten raiskaamisesta? Nehän oli hyviä asioita. Huono asia oli ettei saanut käyttää väkivaltaa vasemmistolaisiin ja mielenosoittajiin. Näin siis Scriptassa.

Vierailija
2/4 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan ihmisten itsemääräämisoikeutta ja oikeutta omaan kehoon. Turha yleistää, että aborttioikeutta ei kannateta. Luisuhartia voisi työntää sen päänsä laskiämpäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kannatan ihmisten itsemääräämisoikeutta ja oikeutta omaan kehoon. Turha yleistää, että aborttioikeutta ei kannateta. Luisuhartia voisi työntää sen päänsä laskiämpäriin.

Lens iltamaidot sieraimista pihalle! 😂

Mutta siis tosissaan: Eiköhän jokaisella ole itsemääräämisoikeus kehostaan. Mun mielestä miehiltä asiasta kysely on täysin turhaa.

Vierailija
4/4 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lens iltamaidot sieraimista pihalle! 😂

Mutta siis tosissaan: Eiköhän jokaisella ole itsemääräämisoikeus kehostaan. Mun mielestä miehiltä asiasta kysely on täysin turhaa.

Silti kannatat sovinistien massatuontia tänne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme