Lopetatteko matkustaminen nyt toistaiseksi, niin kauan kun koronavirus jyllää?
Saa perustella, onko lapsia ja mihin aiot matkustaa?
Tai jos et aio matkustaa, niin syyt?
Kommentit (52)
Noi kaks vikaa gallupissa on sisällöltään samat..
Anyway, matkustan tulevaisuudessakin, mutta vasta kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustakaa toki, mutta jääkää sinne. Minä ja läheiseni emme halua kaltaistenne vuoksi kuolla turhaan.
Pese kädet kunnolla niin siinä se.
Minulla on aina ollut erittäin hyvä käsihygienia. En sairasta juuri koskaan flunssaa.
Minä ja läheiseni kuulumme riskiryhmään. Olet äärimmäisen vastuuton ihminen.
Perjantaina lähtee lento. Olen menossa.
Piknik-risteily varattu ens viikonloppuna. Uskaltaisitko lähteä? Peukuttakaa!
filippiinien matka varattuna, en näe syytä olla menemättä
Tukholman risteily varattu ja Venetsian matka. Jos tilanne huononee Euroopassa huomattavasti, perun matkat. Nyt en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkanmaksu loppuu, jos en matkusta. Matkailu jatkuu siis entiseen malliin. Tiedostan kyllä työni riskit, mutta en näe syytä hysteriaan. Saattaa olla, että kuolen virukseen, mutta todennäköisempää on jäädä bussin alle kotimatkalla.
Ymmärtänet, ettei ketään kiinnosta sinun palkanmaksusi ja se, että pidät todennäköisempänä jäädä bussin alle kotimatkalla?
Sen verran näytti kiinnostavan, että kommentoit.
Lähdössä keskiviikkona Amsterdamiin ja siitä junalla Arnhemiin. Sunnuntaina takaisin Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Noi kaks vikaa gallupissa on sisällöltään samat..
Anyway, matkustan tulevaisuudessakin, mutta vasta kesällä.
Ei muuten ole.
On eri asia lähteä jo aiemmin varatulle matkalle, kun koronasta ei ollut tietoakaan, kuin että varta vasten varaa matkan, vaikka korona on tiedossa.
Joo kyllä lopetan, hankin hengityssuojan ja käyn vain kaupassa. Pysyttelen neljän seinän sisällä, kunnes tuo oi niin paha virus on poissa. Lopullisesti. Laitan varmuudeksi valot pois, ettei se näe minun olevan kotona. Peiton alle piiloon!
Ihme hysteriaa! Eristäytykää vaan vaikka mihin bunkkereihin, mun elämään ei vaikuta milloin mikäkin flunssa. Kuoleehan ihmisiä ihan perus influenssaankin. Joskus sitä on kuoltava, jos nyt sattuu jonkun coronan saamaan, niin voi voi! Toisaalta se ei edes tartu kovin helposti, joten riski ei ole suuri saada tartuntaa. Ja vaikka sen nyt saisikin on huomattavasti todennäköisempää säilyä hengissä kuin kuolla siihen.
Jostain uutisesta luin, että ihmiset ovat paljon peruneet matkojaan
Ei vaikuta millään tavalla. Pääsiäisen aikaan on matka varattuna. Kiinaan tai muuallekaan Aasiaan en lähde koskaan, mutta se ei johdu Coronasta vaan siitä ettei kiinnosta. Yhden Thaimaan matkan olen tehnyt, ja täytyy sanoa että se oli ehdottomasti huonoin loma ikinä!
En voi lopettaa sellaista mitä en ole koskaan aloittanutkaan.
Hiihtolomalle on matka varattu. Kesämatka suunniteilla, pitäiskö jättää se tekemättä...
Kyllä me suunnitellaan jo kevään matkaa johonkin lämpöiseen ja on lapsia.
Palkanmaksu loppuu, jos en matkusta. Matkailu jatkuu siis entiseen malliin. Tiedostan kyllä työni riskit, mutta en näe syytä hysteriaan. Saattaa olla, että kuolen virukseen, mutta todennäköisempää on jäädä bussin alle kotimatkalla.