Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavisnaiset eivät saa miehiä

Vierailija
02.02.2020 |

Olen tavisnainen, enkä saa miestä. Haluaisin fiksun perheenisä-materiaalia olevan mukavan miehen, joka kohtelee minua hyvin. Tähtään avioliittoon. Ongelma on kuitenkin se, että sellaiset miehet eivät kiinnostu tavallisista naisista. Hyvät miehet ovat sellaisten naisten perään, joilla on korkea elintaso: Manikyyri, siisti kampaajalla laitettu tukka, merkkivaatteet, sisustettu tasokas asunto, työ josta saa kovaa palkkaa yms. Olen itse opiskelija, ja elämäni on niin kiireistä ja täyteen ahdettua, etten jaksa huoltaa ulkonäköäni viimeisen päälle päivittäin. Olen siis luonnollisen/meikittömän näköinen, minulla ei ole toistaiseksi tuloja ja asun opiskelija-asunnossa. Aina kun kiinnostun kivasta miehestä, hän valitsee korkea-elintasoisen naisen minun ylitseni. Olen jo luovuttanut aviomiehen etsimisen suhteen, kun en sellaista kuitenkaan tule saamaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

No tavismies harvoin on keskustelutaitonen, hän kun ei liiemmin keskustele.

Hän tekee vapaa-ajallaan jotain, mitä milloinkin. Käy salilla, katsoo telkkaria, monet metsästää tai kalastaa, jotkut lukevat paljon.

Ja keskustelut liittyvät arkisiin ja maailman ajankohtaisiin asuoihin.

Tavismies ei arvostele. moiti eikä pahoipitele vaimoaan fyysisesti eikä henkisesti.

Tavismies rakastaa lapsiaan, vaimoaan, perhettään, kotiaan syvästi.

Mun mies ❤️

Vierailija
22/25 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin tavismies haluaa puhtaan kodin,hellän vaimon.Hyvän ruuanlaittajan,empaattisen joka ajattelee muitakin kuin vain omanapa.Joustavuutta molemmilta ja toisenne huomioon ottamista.Ei vain vaatimuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö jostain opiskeluriennoista löydy jotain kivaa? Ei mulla ole koskaan ollut ongelmia löytää miestä ja ihan tavallinen olen. Muutamia joutunut välillä tönimään poiskin, kun olen ollut parisuhteessa.

Se on se hymy ja elämänilo, joka viehättää.

Vierailija
24/25 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikin tavismies haluaa puhtaan kodin,hellän vaimon.Hyvän ruuanlaittajan,empaattisen joka ajattelee muitakin kuin vain omanapa.Joustavuutta molemmilta ja toisenne huomioon ottamista.Ei vain vaatimuksia.

Tavismies osaa ihan hyvin itse siivota ja laittaa ruokaa. Sen takia ei kannata naisten perässä juosta. Parisuhteelta haettavat asiat on jotain ihan muuta.

Vierailija
25/25 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ehdottanut saksalaista miestä, mutta nekin haluaa ”koko paketin” eli ulkonäön sekä aivot omaavan naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme