Tavisnaiset eivät saa miehiä
Olen tavisnainen, enkä saa miestä. Haluaisin fiksun perheenisä-materiaalia olevan mukavan miehen, joka kohtelee minua hyvin. Tähtään avioliittoon. Ongelma on kuitenkin se, että sellaiset miehet eivät kiinnostu tavallisista naisista. Hyvät miehet ovat sellaisten naisten perään, joilla on korkea elintaso: Manikyyri, siisti kampaajalla laitettu tukka, merkkivaatteet, sisustettu tasokas asunto, työ josta saa kovaa palkkaa yms. Olen itse opiskelija, ja elämäni on niin kiireistä ja täyteen ahdettua, etten jaksa huoltaa ulkonäköäni viimeisen päälle päivittäin. Olen siis luonnollisen/meikittömän näköinen, minulla ei ole toistaiseksi tuloja ja asun opiskelija-asunnossa. Aina kun kiinnostun kivasta miehestä, hän valitsee korkea-elintasoisen naisen minun ylitseni. Olen jo luovuttanut aviomiehen etsimisen suhteen, kun en sellaista kuitenkaan tule saamaan.
Kommentit (25)
Monikin tavismies haluaa puhtaan kodin,hellän vaimon.Hyvän ruuanlaittajan,empaattisen joka ajattelee muitakin kuin vain omanapa.Joustavuutta molemmilta ja toisenne huomioon ottamista.Ei vain vaatimuksia.
No eikö jostain opiskeluriennoista löydy jotain kivaa? Ei mulla ole koskaan ollut ongelmia löytää miestä ja ihan tavallinen olen. Muutamia joutunut välillä tönimään poiskin, kun olen ollut parisuhteessa.
Se on se hymy ja elämänilo, joka viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Monikin tavismies haluaa puhtaan kodin,hellän vaimon.Hyvän ruuanlaittajan,empaattisen joka ajattelee muitakin kuin vain omanapa.Joustavuutta molemmilta ja toisenne huomioon ottamista.Ei vain vaatimuksia.
Tavismies osaa ihan hyvin itse siivota ja laittaa ruokaa. Sen takia ei kannata naisten perässä juosta. Parisuhteelta haettavat asiat on jotain ihan muuta.
Olisin ehdottanut saksalaista miestä, mutta nekin haluaa ”koko paketin” eli ulkonäön sekä aivot omaavan naisen.
Mun mies ❤️