Tavisnaiset eivät saa miehiä
Olen tavisnainen, enkä saa miestä. Haluaisin fiksun perheenisä-materiaalia olevan mukavan miehen, joka kohtelee minua hyvin. Tähtään avioliittoon. Ongelma on kuitenkin se, että sellaiset miehet eivät kiinnostu tavallisista naisista. Hyvät miehet ovat sellaisten naisten perään, joilla on korkea elintaso: Manikyyri, siisti kampaajalla laitettu tukka, merkkivaatteet, sisustettu tasokas asunto, työ josta saa kovaa palkkaa yms. Olen itse opiskelija, ja elämäni on niin kiireistä ja täyteen ahdettua, etten jaksa huoltaa ulkonäköäni viimeisen päälle päivittäin. Olen siis luonnollisen/meikittömän näköinen, minulla ei ole toistaiseksi tuloja ja asun opiskelija-asunnossa. Aina kun kiinnostun kivasta miehestä, hän valitsee korkea-elintasoisen naisen minun ylitseni. Olen jo luovuttanut aviomiehen etsimisen suhteen, kun en sellaista kuitenkaan tule saamaan.
Kommentit (25)
Eivät varmaan saakaan, jos tavismiehet eivät kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Sehän menee sitten ihan tasa-arvoisesti, koska tavismiehetkään eivät saa naisia.
Minulle kelpaisi esimerkiksi "tavismies", jos sillä siis tarkoitetaan miestä, jolla on ei-mielenkiintoinen ammatti josta saa vain vähän palkkaa, ja joka ei ole kauhean hyvännäköinen. Kriteerini miehelle ovat ne, että miehen täytyy olla mukava, fiksu ja keskustelutaitoinen. En ole etsimässä mitään mallia. Ihan normaali mies kelpaa, kunhan vaan tullaan toimeen ja meillä osuu kemiat yhteen.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Prismatesti?????
Mikä on prismatesti?
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän menee sitten ihan tasa-arvoisesti, koska tavismiehetkään eivät saa naisia.
Minulle kelpaisi esimerkiksi "tavismies", jos sillä siis tarkoitetaan miestä, jolla on ei-mielenkiintoinen ammatti josta saa vain vähän palkkaa, ja joka ei ole kauhean hyvännäköinen. Kriteerini miehelle ovat ne, että miehen täytyy olla mukava, fiksu ja keskustelutaitoinen. En ole etsimässä mitään mallia. Ihan normaali mies kelpaa, kunhan vaan tullaan toimeen ja meillä osuu kemiat yhteen.
Ap.
Töissä pitäisi käydä, vaikka itselläsi ei ole ollenkaan tuloja. Kannattaisiko miettiä vaatimuksiasi vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Hienoa, minulla olisi neljä oikein, vain tuo viimeinen jäi selvittämättä. Ja siihen se kai kaatuisikin.
M 3,14159 26535 89793
Tavisnainen just saavat miehen itselleen.
Muilla, ns. erikoisnaisilla on vaikeuksia löytää ja saada mies.
Kukaan mies kuin ei jaksa eikä käsitä heidän ” erikoisuuksiaan” ja itseriittoisuuttaan yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Töissä pitäisi käydä, vaikka itselläsi ei ole ollenkaan tuloja. Kannattaisiko miettiä vaatimuksiasi vielä?
No tässähän minä juuri opiskelen ammattiin, johon sitten työllistyn. Kuten aikaisemmin sanoin, niin elämäni on niin täyteen ahdettua opintojen takia, ettei minulla riitä mitenkään aika työssä käymiseen.
Ap.
Ulkonäköä saa ylläpidettyä halvalla. Urheile. Eikä ne miehet naisen korkeasta elintasosta kiinnostu vaan ulkonäöstä.
Millaisissa luksuslukaaleissa ne naiset sitten asuvat?
No tavismies harvoin on keskustelutaitonen, hän kun ei liiemmin keskustele.
Hän tekee vapaa-ajallaan jotain, mitä milloinkin. Käy salilla, katsoo telkkaria, monet metsästää tai kalastaa, jotkut lukevat paljon.
Ja keskustelut liittyvät arkisiin ja maailman ajankohtaisiin asuoihin.
Tavismies ei arvostele. moiti eikä pahoipitele vaimoaan fyysisesti eikä henkisesti.
Tavismies rakastaa lapsiaan, vaimoaan, perhettään, kotiaan syvästi.
Hyvännäköinen nainen saa aina miehen. Miehet eivät yleisesti ole kiinnostuneita naisen varallisuudesta. Naisen pitää olla perusfiksu ja kohtuu hyvännäköinen jotta saa miehen.
Ps. Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa oletko käynyt manikyyrissä vai et. Tärkeämpää on takapuoli, naama, keskivartalo, sääret ja tissit.
Hoida ne kuntoon niin saat miehen.
Ei kiinnosta persaukinen, naimisiin tähtäävä muija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
No tässähän minä juuri opiskelen ammattiin, johon sitten työllistyn. Kuten aikaisemmin sanoin, niin elämäni on niin täyteen ahdettua opintojen takia, ettei minulla riitä mitenkään aika työssä käymiseen.
Ap.
Tuo ei anna sinusta kovin hyvää kuvaa, että vaadit mieheltä sellaista, mitä et edes itse pysty antamaan tällä hetkellä. Yhtälailla se työtön mies voi hakea töitä ja työllistyy kyllä ennen pitkää kuten sinäkin. Miksi aina lähdetään siitä, että työttömyys on ikuista?
Monetkin hakevat juuri taviksia kun odottavat ehkä myös "helppoa" luonnetta kun huumorintajukin ykköstoiveita ja niinkään henkevä puoli.
Etsi miestä vasta sitten, kun sinulla on aikaa parisuhteeseen.
Ja miksi muut opiskelijat ehtivät pitää itsensä kivan näköisenä, mutta juuri sinä et?
Se, ettei vähääkään välitä huolehtiaan itsestään on loukkaus kanssaihmisiä kohtaan.
Vaadi itseltäsikin jotain, äläkä vain miehiltä.
kirjoitti:
No tavismies harvoin on keskustelutaitonen, hän kun ei liiemmin keskustele.
Hän tekee vapaa-ajallaan jotain, mitä milloinkin. Käy salilla, katsoo telkkaria, monet metsästää tai kalastaa, jotkut lukevat paljon.
Ja keskustelut liittyvät arkisiin ja maailman ajankohtaisiin asuoihin.Tavismies ei arvostele. moiti eikä pahoipitele vaimoaan fyysisesti eikä henkisesti.
Tavismies rakastaa lapsiaan, vaimoaan, perhettään, kotiaan syvästi.
Tuo kuvaus kuulostaa tosi kivalta. Toki jos tuohon saisi vielä liitettyä sen keskustelutaitoisuuden. Edes jonkinasteisen? Ja minä voisin vaikka lähteä miehen mukaan kalastamaan ja metsästämään :)
-Ap
Olet ilmeisesti keskivertoa vanhempi opiskelija? Muutenhan löytäisit varmasti kumppanin opiskelijaympyröistä. Vai onko se tulopuoli esteenä?
Jos olet jo päälle kolmekymppinen, toivomasi tavalliset miehet ovat jo naimisissa. Ei sulle varmaan viikonloppuisäkään kelpaa?