Kuinka kaukana asut siitä paikasta missä synnyit?
Kommentit (853)
Olen vielä kohdussa, mutta aika näyttää.
130 km. 270 km, siitä paikasta missä kävin koulun ja vietin lapsuuteni. Linnuntietä.
Oisko tuohon joku 70 metriä matkaa. Käytännössä tien toisella puolella. :D Sairaala, jossa synnyin, on sekin reilun kilometrin päässä, samoin lapsena käymäni koulut.
Nyt noin 3500 km. Aiemmin 4700 km.
Vierailija kirjoitti:
134km
Aika lailla sama lukema, noin 135 km, muutin opiskeluaikana alkuperäisestä kotikaupungistani silloin uuteen opiskelukaupunkiin, jossa asun edelleen.
Tämänhetkisen asuinpaikkani ja synnyinpaikkani välillä on 277 km. En kuitenkaan muista synnyinpaikkakuntaani, muutimme sieltä pois, kun olin pieni. Synnyinpaikkani ja kasvupaikkani välillä on 247 km. Nykyisen asuinpaikkani ja kasvupaikkani välillä on 495 km.
N. 1400 km. Synnyin Suomessa, muutin ulkomaille.
5,6 km näkyy olevan sekä sairaalaan, jossa olen syntynyt että lapsuudenkotiin.
Google Mapsin mukaan 75,3 kilometriä
N. 600 metriä siihen sairaalaan
Synnyin Hgin Kättärillä ja asun muutaman kilsan päässä.
342 km autoteitä pitkin. Linnuntietä luonnollisesti hieman vähemmän.
Reilu kilometri siitä, missä perhe asui kun synnyin. Vajaa 7 km siitä sairaalasta, missä synnyin :D
Sairaalaan, jossa synnyin, on meiltä n. 10 km matkaa. Ensimmäiseen kotiini n. 20 kilometriä. Siellä asuimme n. 2 kk ennen kuin muutimme sille paikkakunnalle, missä vietin lapsuuteni. Sen jälkeen olen kierroksen maailmalla tehnyt ja palannut syntymäkotikuntaani.
N.75km