Kuinka kaukana asut siitä paikasta missä synnyit?
Kommentit (853)
70 km on matka. Tosin olen asunut vuosien saatossa monessa paikkaa, ja pisin matka olisi 2000 km. Mutta joo, palasin sitten kotimaahan ja lähelle syntymäpaikkaan kasvattamaan omia lapsia.
Yllättävän lähellä. Toisaalta olen kiertänyt puoli maapalloa ja asunut useammassa maassa. Nyt taas kotikulmilla, hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Noin 6000-7000 km. En jaksa tsekata.
Sama täällä!
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä samassa rakennuksessa jossa synnyin.
Taidan olla töissä Osmonkadun osuuspankissa :)
Asun yhä samassa kaupungissa missä synnyin. Keskussairaala on aika lähellä (n.1km). Mieskin on syntynyt siellä ja meidän omat lapset. Asumme muuten saman kadun varrella missä asuin pienenä...vain kadun toisessa päässä.
Noin 5 kilsaa sinne missä oli kättäri
901 kilometriä on muuttomatka vuosien myötä.
Kolarista Jokioisille.
Jotain 3000 km. Muutto tosin on suunnitteilla jolloin etäisyys tulee nousemaan lähes 8500 kilometriin.
Nykyään asun kolmen kilsan päässä synnyinsairaalastani. Tulin tänne eläkepäiviä viettämään. Väliajan asuin tuhansien kilometrien päässä. Ihanaa olla paluumuuttaja!
Jaaaa.
Kättärille meiltä kotoa on ehkä 6-8 km.
567 metriä on minulla naistenklinikalta kotiovelle. En näköjään ole kovin pitkälle päässyt 40 vuodessa..
Kiva kysymys! Linnuntietä noin 9km, henkinen etäisyys valovuosia. Olen tehnyt pitkähkön kierroksen, 400km pohjoiseen ja saman verran etelään, ja päätynyt kuitenkin lapsuuden tienoille.
Olen syntynyt Raumalla.
Nykyään asun Tampereella. Tänne suunnalle muuttanut 4-vuotiaana.
Sairaala, jossa kävin putkahtamassa ihmisten ilmoille ihan konkreettisesti, on noin 50 km:n päässä. Mutta syntymäni aikainen kotini sijaitsee noin sadan metrin päässä nykyisestä.
Sata kilsaa.