Kuinka kaukana asut siitä paikasta missä synnyit?
Kommentit (853)
Oleskelen tällä hetkellä noin 16.000 km päässä lapsuudenkodistani.
Valovuosia...olen yksi meistä kaikkeuden Tähtilapsista keskuudessanne...
1,5km päässä ja olen samassa sairaalassa töissä. Vuosia sitten tein muutaman vuoronkin yhdessä synnytyksessäni olleen kätilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
1,5km päässä ja olen samassa sairaalassa töissä. Vuosia sitten tein muutaman vuoronkin yhdessä synnytyksessäni olleen kätilön kanssa.
Huh! Kyllä on kätilöllä hyvä muisti. Minä en muista paria viikkoa kauemmas, ketä olen ollut auttamassa maailmaan, ja potilaiden nimet nyt yleensäkään ei jää mieleen. Joskus on itselleni tullut vastaan kadulla nainen, joka sanoi, että hei, mitä kuuluu? Ihmettelin, mitä hän oikein kyselee, täysin tuntematon ihminen. Hän kertoi, että olen ollut avustamassa kahden lapsensa synnytyksessä, mutta nuoremmatkin syntymästä oli jo pari vuotta. Naiset ovat niin eri näköisiä kunnon vaatteissa, hiukset pestynä ja ilman hikeä, turvotuksia ja punoituksia naamassa, ja kyllähän kätilö lopulta enemmän sinne alapäähän katsoo kuin yläpäähän.
T: toinen kätilö
Lapsuudenkotini on 1,5 kun päässä. Kävin kyllä syntymässä kaupungissa, sieltä noin 20 km.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnuntietä n. 1850 km.
Et kauemmas päässyt? Naurattaa retostajat, jotka on jääneet muutaman kilometrin päähän. Oikein maaliman matkaajia ..
Zink
eri, mutta olen huomattavasti kauempanakin asunut. mulla siis myös tuo vajaat 2000km. mikä siinä välimatkassa on vikana? onko tämä joku kilpailu? tuhansien km päässä on vain siirtomaita.
Onkohan ennen syntymää jossain toisessa ulottuvuudessa saanut valita että minne ja milloin syntyy tänne maapallolle?
756,8 km. Google Mapsin mittauksen mukaan.
1140km, luojan kiitos päästiin jo nuorena pois ihmisten ilmoille
7 metriä