Kuinka kaukana asut siitä paikasta missä synnyit?
Kommentit (853)
n. 15000 km. (Synnyin Rio de Janeirossa jossa vanhempani asuivat siirtolaisina Brasilian aikanamme).
Matkaa tästä syntymäpaikkaan on alle kilometri.
Helsingin kätilöopisto - Tampereen Pispala. Joku varmaan vähän yli 200 kilsaa? Kiitos Tampere.
Vierailija kirjoitti:
Noin 4200km, riippuen vähän että katsooko reittiä Baltian tai Ruotsin kautta.
Ei sitä niin katsota, vaan linnuntietä ja silloin on 3000 km ja risat. Espanjaan.
Linnuntietä en osaa sanoa, autolla n. 4600km.
Sairaalaan, jossa synnyin on matkaa n 1 km. Kotiin, jossa syntymäni jälkeen asuin lapsuuteni ja nuoruuteni on n 90 km.
Linnuntietä n. 750 km pohjoiseen.
Asun tasan 100 metrin päässä talosta jossa minut on tehty ja sairaalalle jossa olen syntynyt on linnuntietä 19km
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnuntietä n. 1850 km.
Et kauemmas päässyt? Naurattaa retostajat, jotka on jääneet muutaman kilometrin päähän. Oikein maaliman matkaajia ..
Zink
Niin minä asun 2 km päässä syntymäsairaalastani ja olen kyllä ollut varsinainen maailmanmatkaaja, asunut monia kertoja ulkomaillakin. Ei ne vaan liity mitenkään yhteen. LOL sinulle.
Tehtyäni ison kierroksen ulkomaita myöten, asun nyt 3,5km:n päässä lapsuudenkodistani, jossa vanhempani asuivat kuolemaansa asti.
Espoossa synnyin Espoossa asun, miksi sitä hyvää muuttamaan?
17km on siihen sairaalaan, missä synnyin. Lapsuudenkotiin vajaa 10km.
Synnyin sairaalassa ja kyseinen sairaala on noin 400 metrin päässä ovestani. Ei niin etten olisi joskus asunut kauempana, mutta nyt näin.