Kuinka kaukana asut siitä paikasta missä synnyit?
Kommentit (853)
Vierailija kirjoitti:
Asuin synnyintalossani.
Siis asun...Näppisvihre...
Muistan nähneeni tilaston, jossa suurin osa ihmisistä maapallolla (olisiko ollut about yli 80 pros) asuu 20 kilsan päässä syntymäkodistaan. Ei siis paikasta vaan kodistaan ja siten siis sukulaisistaan ja kavereistaan, tutuista kyläläisista omassa kaupunginosassaan ja etc.
Parisen kilsaa. Mutta välissä olen asunut tosi monta vuotta satojen kilometrien päässä.
27 km. Synnyin Naistenklinikalla Helsingissä, poikani syntyi siellä myös
0 Km päässä no jos tarkkaan mittaa niin , 10 metriä!😁😆🤣no olen siis asunut Kotipaikkakunnallani koko ikäni, eri ne vuodet kun olen käynyt opiskelemassa, niin tänne kotikonnuille vaan tulin ja jäin , Vaikka ei se elämä niin hääppöistä ole, no miten niin 10metriä , ? Sillä tarkoitan, että se rivitalo, jossa elin lapsuuteni purettiin tästä 10: n metrin päässä nykyisestä rivitalossa jossa asun, 4- vuotta ,sitten.
Se oli vuokrarivitalo, johon ei koskaan tehty remonttia mitä nyt maalattiin ja
Katto uusittiin kun se vuoti, välikatolla
Juoksenteli rapisreli päästäisiä ja hiiriä, hiiret tahto tulla sisällekkin 🐀🐁🐭Se oli iljettävää, oli yli 40- vuotta vanha talo.
Kyllä on tältä , Pikku kunnasta mieles muuttaa pois, johonkin eri paikkakunnalle , mutta kun valituinen työ.
Vierailija kirjoitti:
Noin 15 kilometrin päässä. Lisäksi ostin vajaa vuosi sitten asunnokseni talon jossa olen asunut elämäni ensimmäiset 17 vuotta.
Mä ostin kans noin 10v sitten mun lapsuudenkodin ja olen sitä nyt remontoinut ja käyttänyt kesäpaikkana. Asun toistaiseksi 300km päässä, mutta muuttopäivä lähestyy 😊
Noin 6km linnuntietä siitä sairaalasta missä synnyin. Kauimmillaan matkaa on ollut noin 400 - 550km.
1630 km autoreittiä pitkin. Linnuntietä 1200km. Eli aika kaukana.
Asuin synnyintalossani.