Kuinka kaukana asut siitä paikasta missä synnyit?
Kommentit (853)
Asun n. 4-5 km päässä synnytyssairaalasta. Mutta pitkään asuin monen sadan kilsan päässä ja olin onnellisempi.
Sairaala vai synnyinkoti? Joko 33 kilsaa tai 0 metriä. Olen kiertänyt ympyrän. Enkä muuta enää kuin pakon edessä.
Olen siis ostanut syntymäkotini.
Sairaala jossa synnyin 2kilsan päässä, koti johon synnyin 500m päässä.
Asun vajaa 300 km päässä, missä kävin syntymässä, mutta asun 2 km päässä sieltä, missä kasvoin 3 v jälkeen.
N52
Alle kilometrin päässä. Itse asiassa nykyinen kotini on kaikista niistä paikoista, joissa olen asunut, lähimpänä paikkaa, jossa synnyin.
Kaukaisin koti on tähän mennessä ollut vähän yli 61km päässä tietä pitkin. Linnuntietä varmaan muutaman kilometrin vähemmän.
Aivan liian lähellä, vain vajaan 400km päässä. Haluaisin kauemmas ja parempaan asuntoon, paremmalle paikkakunnalle ja parempaan maahan, vaan ei ole rahaa.
Linnuntietä välimatka on 1820 km, autolla välimatkaa tulee 2541 km. Aika kaukana mutta loppujen lopuksi ei niin kaukana.
N. kilsan päässä. Synnyin Kuopion yliopistollisessa sairaalassa, tällä hetkellä asun Puijonlaaksossa.
Kyseiseen sairaalaan on matkaa n. 7km. Lapsuudenkotiin taas n. 50km.
Kotimökin kamarissa 70-vuotta sitten.Matkaa 1 km.
Vierailija kirjoitti:
Noin 1500 kilometrin, mutta vapaa-ajan paikkamme Suomessa on 300 metrin päässä synnyinkodistani.
Kätevää käydä syömässä vanhuksilla, kun ei itse jaksa laittaa ruokaa.
Lapsuudenkoti noin 30 km päässä. Olen pysynyt lähikunnissa, eikä hinkua ole kauemmas. Viihdyn tutussa ympäristössä
483 km. Sadistisen koulukiusaamisen vuoksi muutin kotipaikkakunnalta pois heti peruskoulun jälkeen.
Naistenklinikalle Töölöön n 2000 km