Lekuri kirjoitti että olen obeesi
Obeesi nuori nainen. Ja suositteli ravitsemusterapeuttia samassa tekstissä. Huhhuh
Kommentit (37)
Ymmärsin todellakin ei tämä liikarasva aivojani ole heikentänyt toista sex
No huh. Aika nätisti sanottu tohtorilta, taitaa pelätä vassareita. Suomeksi: olet läski..
No etkö sitten ymmärtänyt, mitä lääkäri tarkoitti, vai mitä huhhuttelet?
Tuliko tämä jotenkin yllätyksenä, eikö kotonasi ole vaakaa eikä peiliä?
Suositteliko se sitä ravitsemusterapeuttia sulle alkupalaksi vai pääruoaksi? Eli siis kuinka obeesi oikein olet?
Joitain auttaa ravitsemusterapeutin tapaaminen.
Etkö tiennyt olevasi ylipainoinen?
Mulle lääkäri sanoi, että olen khaleesi. Sanoin: hiljaa, orja.
Vierailija kirjoitti:
Suositteliko se sitä ravitsemusterapeuttia sulle alkupalaksi vai pääruoaksi? Eli siis kuinka obeesi oikein olet?
Jälkkäriksi.
Ensin kannattaa syödä nuori ja murealta näyttävä sairaanhoitaja.
ohis
Monenko sukupolven takaa? Eikös obeesit ole apassien lähisukulaisia?
No jos menee lääkäriin vaikka murtuneen ranteen takia, niin ei ylipaino siihen vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Monenko sukupolven takaa? Eikös obeesit ole apassien lähisukulaisia?
Obeesin kaveri ainakin on Asteesi ja sen koira on Ideesi.
Vierailija kirjoitti:
No oletko?
Jos BMI on yli 30, hän on.
Minua on aina ihmettänyt ne lehtijutut, että joku on laihduttanut vaikkapa 70 kiloa. Miten jollain voi olla niin paljon ylimääräistä massaa?
No 'obeesi' (BMI 30-34) oli ihan asiallinen ilmaisu lihavuudelle. Et kuitenkaan ole 'morbidi obeesi' (BMI 35-40 tai >40) eli eikö se ole hyvä asia?
Eli olet sairaalloisen ylipainoinen. Kannattais varmaan pistää elämä pieneen remppaan, älä ahmi sitä roskaruokaa joka päivä, jätä pois kaikki karkit, limsat, pullat, pizzat,hampurilaiset jne. Rupia syömään terveellisesti! Ja ku ite valmistat nii tulee halvemmaks! Liiku vähintään tunti joka päivä, reipas kävelyki riittää. Jos et noita jossain vaiheessa tee niin olet vaarassa kuolla nelikymppisenä johonki verisuoni tulppaan. Mietippä sitä!
Veri suoni tulppa. Paha riski keski ikäisille suomalais ihmisille ja varsinkin yli painoisille sohva perunoille.
Lähden ostamaan röstiperunoita.
Vierailija kirjoitti:
Veri suoni tulppa. Paha riski keski ikäisille suomalais ihmisille ja varsinkin yli painoisille sohva perunoille.
*rösti perunoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*rösti perunoita
*rösti perunia
Oliko tuossa sanoja, joita et ymmärtänyt?