Naiset! Mikä tekee miehestä viehättävän ja seksikkään?
Kommentit (170)
Minä olen nelikymppinen kaljamahainen ideloegisesti työtön miäs, kaljaa virtaa ja pierut sohvalla ja naisia riittää jonooksi asti.
Tietenkin se, että mies on jännä. Kiltti mies ei saa naista vaikka olisi hyvätuloinen ja koulutettu sekä sivistynyt. Jännä mies itä-Helsingistä jolla on tatuointeja sekä jänniä kavereita, saa naisen minkä haluaa.
-vähintään 50 tuhatta käyttötilillä
-pankkiiri/lääkäri/hollywood tähti
-yli 185cm
-yli 18cm penis
Vierailija kirjoitti:
-yli 185cm
-yli 18cm penis
Pituus ei korreloi paksuutta, ja paksuudella on enemmän merkitystä
Älykkyys ja tietynlainen analyyttisyys/tietoisuus omasta itsestä, huomaavaisuus muita kohtaan. Huumorintaju ja tietynlainen säihke silmissä
(sen tietää kun näkee)
Siinäpä ne, lyhykäisyydessään.
Vierailija kirjoitti:
-yli 185cm
-yli 18cm penis
T. Aivoton jonne?
Arvostan kaikenlaisia ihmisiä. En pidä ulkoista olemusta ihmistä määrittelevänä ominaisuutena. Voin tutustua ja mennä treffeillekin jne täysin seksikkäänä pitämistäni piirteistä poikkeavan tyypin kanssa. Seksikkäänä ja viehättävänä pitäminen tulee kuitenkin jostain selkärangasta, kai se on sitten sitä evoluution mukana kehittynyttä kykyä pitää viehättävimpänä itselleen sopivinta lisääntymiskumppania...?
Vaikka olen seurustellutkin itseni pituisen miehen kanssa, pidän itseäni huomattavasti pidempiä miehiä viehättävimpinä. Vähän skrode on nam. Yleissiisti olemus on viehättävä, huono hygieniä on turnoff. Rauhallisuus, reiluus ja ystävällisyys viehättää minua. Yli-itsevarmuus ja rehvastelu ei. Ujoudestakin tykkään, kunhan sillä ei oikeuta toisten ihmisten huonoa kohtelua. Kaikki ääriajattelu, jossa ajattelu on lukittautunut omaan kehäänsä, on luotaantyöntävää.
Valta, voima ja kuuluisuus sytyttää.
Ei kiinnosta tavikset yhtään.
Komeus ei ole haitaksi. Esim. Kummola ja Hjallis eivät kelpaa.
Yli 180 cm, hyvä leukalinja (jykevähkö), yli 1h sänkykesto muttei homo, sosiaalinen ja älykäs (yli 140 ÄO)
Iloisuus, positiivisuus, terveet elämäntavat, tasapainoisuus, fiksuus, dynaamisuus, viriiliys,
Lempeä ja huomaavainen, huumorintaju, siistit ja puhtaat vaatteet, tyylikkyys ja hyvä tuoksu ja hygienia, hyvät ja hyvin hoidetut hampaat
Avoimuus, rehellisyys, luotettavuus. Ei käytä naisia panoalustana. Tasa-arvoinen. Hyvä isä. Perhekeskeinen. Tasa-painoinen.
Nämä pitää olla jotta olen kiinnostunut.
Ulkonäössä seksikästä on silmien katse. Miten katsoo minua? Hymy. Kiinnostus. Miehekkyys. Miehessä kiehtoo miehen miehekkyys. Iso kaljamaha on turn off, samoin lihavuus. Sopivasti saa toki olla rasvaa. Rasvaton bodari on turn off myös.
Inhoan pitkää tukkaa, tatuointeja/lävistyksiä/ partaa tai viiksiä sekä tupakointia miehellä.
Pinnallisuus, junttius, itsekeskeisyys, itsekkyys ja epäkypsyys on major turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-yli 185cm
-yli 18cm penisT. Aivoton jonne?
mitä tarkoitat?
Kiva hymy, ihana ääni, silmälasit, hyvät tavat, huomaavaisuus, eläinrakkaus, haluaa perustaa perheen.
Pidän miehistä, jotka ovat mukavia ja kilttejä. Se on seksikästä, että miehestä näkee, ettei tämä ole kus*pää. Suurin osa miehistä on yli-itsevarmoja retostelijoita.
Tykkään miehessä myös älykkyydestä, korkeasta moraalista, analyyttisestä pohdiskelusta ja hassuttelusta. Ulkonäöllä on sen verran väliä, etten pidä yleensä pitkiä (yli 185cm) miehiä seksikkäinä. En myöskään syty ylipainosta, vaan toivon ihan normaalia painoa. Yleensä pidän suhteellisen itsevarmoista mutta mukavista nörteistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nelikymppinen kaljamahainen ideloegisesti työtön miäs, kaljaa virtaa ja pierut sohvalla ja naisia riittää jonooksi asti.
Saatko fiksun tavisnaisen suhteeseen kanssasi? Jos saat, niin sitten lupaan katsoa sinua ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatko fiksun tavisnaisen suhteeseen kanssasi? Jos saat, niin sitten lupaan katsoa sinua ylöspäin.
Jos se saa niin minä alan katsoa fiksuja tavisnaisia alaspäin.
t. sopusuhtainen nelikymppinen yrittäjämies vailla parisuhdetta
Tumma tai vaalea, osoittaa olevansa kiinnostunut ystävällisellä mutta ei päälle käyvällä tavalla. Kohtelias. Riittävän itsevarma. Siisti. Hoidetut hampaat.
Hupsan! 😳
L