Naiset! Mikä tekee miehestä viehättävän ja seksikkään?
Kommentit (170)
Korvien väli on minulle merkitsevin. Onko mies pitkä vai lyhyt, tanakka vai hoikka, harteikas tai ei-harteikas ... sillä ei ole väliä. Kunhan huolehtii itsestään, eli ei ole sairaalloisen lihava ja hygienia on kunnossa. Muutoinkin mies saa olla itsenäinen, eli osaa hoitaa arkisia asioita (pyykkäys, tiskaus, siivous, kodin muu huolto).
Merkitsevää on se, että mies olisi tasavertainen kumppani. Hän kohtelee naisia ihmisinä.
Luonteellekaan/persoonallisuudelle en myöskään anna kovin kummoisia rajoja. Saa olla introvertti, saa olla suulas, saa olla ihan mitä vain. Kunhan vain tosiaan ymmärtää, että se tissiolento siinä vieressä on ihminen.
Käytöksestä se lähtee. Miten suhtautuu itseensä ja muihin. Rauhallinen ja turvallinen.
Pitkä, miellyttävä luonne, miehekäs ääni, jämäkkä. Ylimieliset tyhjän *ittuilijat, pirulliset ja kieroilevat tyypit täysi turn off, ei mitään saumaa.
Sopusuhtainen kroppa, minua pitempi, lihaksia, siisti ja puhdas, löytänyt oman tyylinsä (vaatteet, hiukset jne), partaa, tatskoja, ei kansikuvapoika vaan roheaa persoonallisuutta saa olla kasvoissa.
Miehekäs ja terveellä tavalla itsevarma (ei leuhka eikä bessewisser), osaa keskustella, analyyttinen, hyvät tunnetaidot ja sosiaaliset taidot, ei pelkää näyttää myös heikkouttaan, empaattinen, lapsirakas.
-Keski(?)pitkät hiukset (ei siis perus mieshiukset muttei myöskään mikään heviletti)
-Hyvä kroppa
-Samaan aikaan söpö ja seksikäs
No sitten jos pelkkää luonnetta miettii niin hauska (muttei juntti eikä pelle) eli osaa vitsailla ja nauraa itselleen mutta myös vakavoitua kun on sen aika, rehellinen, uskollinen, luotettava ja ehdottomasti älykäs... Älykkyys on seksikästä todellakin. Terve pää ja sydän.
Tummat hiukset ja puku päällä, sellainen Jimmy Fallon tyyppinen. Iloinen ja kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Iloiset silmät ja ihana hymy.
Mitä jos ei voi olla iloiset silmät huonon lapsuuden vuoksi mutta on muuten ihan iloinen? Tiedätkö sellaisen vähän tyhjän katseen?
Näin komeana pitämäni miehen mutta ajattelin että voi olla narsistinen ja saa huomiota naisilta, minä en ala sellaiseen ja ignoorasin hänet. Sitten mies itse käyttäytyi upeasti minua kohtaan ja koin hänet seksikkääksi.
Vierailija kirjoitti:
Korvien väli on minulle merkitsevin. Onko mies pitkä vai lyhyt, tanakka vai hoikka, harteikas tai ei-harteikas ... sillä ei ole väliä. Kunhan huolehtii itsestään, eli ei ole sairaalloisen lihava ja hygienia on kunnossa. Muutoinkin mies saa olla itsenäinen, eli osaa hoitaa arkisia asioita (pyykkäys, tiskaus, siivous, kodin muu huolto).
Merkitsevää on se, että mies olisi tasavertainen kumppani. Hän kohtelee naisia ihmisinä.
Luonteellekaan/persoonallisuudelle en myöskään anna kovin kummoisia rajoja. Saa olla introvertti, saa olla suulas, saa olla ihan mitä vain. Kunhan vain tosiaan ymmärtää, että se tissiolento siinä vieressä on ihminen.
Tissiolento! 😁❤️
M
Pitkä, leveäharteinen, sopivasti treenattu lihakset, ei partaa, siisti lyhyt tukka, hyvä hygienia, luonteeltaan rauhallinen, harkitseva, pitkäjänteinen, kohtelias ja huomaavainen herrasmies.
Kohteliaisuus, pieni itsevarmuus, ei ylimielinen. Se miten kohtelee esim kaupan kassaa.
Omassa miehessäni vetosi tavatessamme ihana hymy ja todella ystävälliset silmät. Lisäksi hän oli itsevarma sellaisella mukavalla tavalla, ei siis mitenkään korskea vaan sinut itsensä kanssa. Hän sai jutuillaan ihmiset nauramaan eikä pelännyt hieman hullutella. Illan mittaan jutellessamme huomasin myös, että hän on älykäs ja kiehtova keskustelukumppani. Lisäksi hän oli mielestäni (ja on toki edelleen) hyvin komea.
Vierailija kirjoitti:
Hymy, semmoset nauravat silmät ja huumorintaju.
Noilla kriteereillä naisen pitäisi olla jatkuvasti märkänä. Mua on kehuttu jokaisesta mainitsemastasi asiasta. Varsinkin huumorintajuni on loputon. Tarhasta lapsien kautta tarttunut noro niin sanoin onhan se tämäkin tapa laihduttaa. Kun nainen sai naurunsa loppumaan sanoi että sulla ole mistä laihduttaa. On tuo sanonut että pahimmilla kun hymyilen liian leveästi sitä alkaa itseäänkin naurattaa. Tietää että kohta kuuluu jotain niin hullua juttua että apua en kestä.
En ole, mutta hyvä maku tuolla tatskatulla röökimuijalla on miesten seksikkyyden suhteen, jos hänestäkin nuo asiat ovat seksikkäitä.