Lauantaimakkara
Miksi viipaloidun lauantaimakkaran viimeinen käyttöpäivä on huomattavasti aikaisemmin kuin samaan aikaan ostetun pötkössä olevan josta pitää itse leikata paloja? En ymmärrä ollenkaan miten toinen voi kestää pari viikkoa ja toinen toista kuukautta.
Kommentit (14)
Ja kyllähän sä tiedät että avatussa paketissa onkin toinen juttu. Mikään noista makkaroista ei kestä kuin muutaman päivän maistumatta karsealta. Eivät ehkä ole terveydelle vaarallisia, mutta maistuvat pahalta!
Saako kukaan lauantaimakkara pötköä mahtumaan takapuoleensa? Minä saan.
Vierailija kirjoitti:
onko kenties kyseessä Poutun lauantai? Meinaan maistuukin kuin olisi ollut jonkun /C:ssä
Vierailija kirjoitti:
Minäkin saan! Missä voisimme tavata?
T: Niko Petteri
Leikatussa on enemmän pintaa, missä muhia koronaa.
Ei Haavistokaan osta siivutettua lauantaimakkaraa, vaan pötkönä.
Hän on sanonut, ettei ole mikään pajatso.
Onko Ruskea Talo siirretty Kannukseen?
öööö Ethän tiedä milloin ne on pakattu ja kuinka pitkä säilyvyysaika niissä on.
mitä enemmän pintaa sitä vähemmän kestoa, mahdollisesti olet huomannut ettei home ala ruuan keskellä vaan sen pinnalla?
Mitä väliä? Kuka muutenkaan syö lauantaimakkaraa kun kaikki muut vaihtoehdot ovat ylivertaisia?
Mitä väliä? Se on LAUANTAImakkara, nyt on sunnuntai. Ei sitä kuulu nyt syödä hölmö!
Tää palsta on ihme v***uilupalsta vihreitä kohtaan. Tuskin Haavisto lauantaimakkaraa syö.
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on ihme v***uilupalsta vihreitä kohtaan. Tuskin Haavisto lauantaimakkaraa syö.
Ei kai syömistä tarkoitettukaan.
Ootko ikinä kuullut kuinka jauheliha säilyy vähemmän aikaa kuin kokoliha?
Kai se nyt on selvää ettei leikkaamattomaan sekoitu niitä basilleja samoissa määrin. Liekö nuo pötköt vielä jotenkin kuumennettuja pakkauksessaan, koska ne päiväykset oikeasti ovat todella pitkälle. Ei siis ennen avaamista voi olla mitään saastuttavaa. Sama maksamakkaralla, avaamattoman pötkön päiväys on kuukausien päässä, avaa ja ilmaa pääsee niin on kuivahtanutta ruttua muutamassa päivässä,