Kylläpä teki hyvää saada näpäyttää tuttavaa :). Menin hänen 40v syntymäivilleen ihan asiallisesti jopa suht kalliin lahjan kanssa, mutta mukana oli kortti onnea 50 vuotiaalle.
Itse olen saanut aina kärsiä siitä, että minua on luultu alaikäiseksi vielä liki 30 vuotiaana eikä kukaan ikinä ole minun tunteistani välittänyt vaan näitä töksäytyksiä ja väärin käsityksiä on tullut jatkuvasti.
Menin kahveille normaalisti asiallisen lahjan kanssa joka oli kaikin tavoin asiallisesti lahjakassissa mutta kyljessä oli kortti onnea 50 vuotiaalle.
Olin kääntöpuolella kirjoittanut myös käsin tervehdyksen jossa mainittiin 50v ikää.
Tuttava otti lahjan vastaan ja vilkaistessaan korttia hänen ilmeensä venähti ja hän tokaisi, että minähän täytin vasta 40v.
Sanoin sitten kauhistuneena että ai kauheaa miten mä nyt näin hyppäsin 10 vuotta eteen päin...
Ai ai kerrankin näin päin :)
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen 35-vuotias ja ihan kohtalianen parta kasvaa. Siltikin joudun prismassa näyttämään paperit. Kenelleköhän minä kostaisin tämän vääryyden?
Ekana tietty äidille ja sitten voit laajentaa lähipiiriin muutenkin ja sitten työkavereihin. Ap antanee mielellään vinkkejä.
Vai ehkä kuitenkin kostan työkaverilleni. Joskus tuli puhetta iästäni ja yllättyi. Sanoi luulleensa, että olen noin 45-vuotias. Kostoksi pitää käydä tytöttelemässä ja kysyä, että joko tissit ja pimppikarvat kasvaa. Ainakin AP:n logiikalla näin....
Mä en meinakkaan juhlia 40v päivää, kun yksin. Puolison kanssa melko vaikeaa, vaikka olisin suunnitellut jo koko illan valmiiksi, kappas ovesta astuu naapurin äijät sisään ja sohvalle jäävät juomaan.
Sen kerran kun vuodessa saa lapset hoitoon ja suunnittelet kivaa iltaa, niin ei. Ens kerralla lähden yksin ja katsotaan mitä ilta tuo tullessaan.
Mitä helvettiä? Mä ainakin olen iloinen siitä, että mua luullaan nuoremmaksi kuin olen 😃
N45
Tuo on muuten synttärisankarille nolo tilanne eli miten peittää se, että tajuaa kaverinsa olevan numerosokea. Kyllä, on olemassa lukihäiriö ja ihan samanlainen matematiikkapuolella ja yksi oireyhtymä on se, että ei tunnista numeroita. Sitä lahjantuojaa ei halua nolata, joten tilanteen ohittaminen tyylikkäästi on paikallaan.
Monet naureskelevat muille vieraille, että kas tuota Jasminia, sepä oli taloudellinen ja osti jo nyt minulle seuraavien pyöreiden synttäreiden kortin. Etkös tajunnut, että korttihyllyllä numerot ovat pienimmästä suurimpaan ja siellä ennen 50-v onnittelukortteja olisi ollut oikea luku.
Pitkään naurettaisiin sitä, että Jasmin sanoo painavansa 50 kg, taitaa se oikea luku olla jo yli 60.
Jotkut lievät kehitysvammat ja äidin elintavoista aiheutuneet (esim FAS) saavat kasvonpiirteet näyttämään lapsenomaisilta vilä aikuisenakin. Ei ihme, että olet närkästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen 35-vuotias ja ihan kohtalianen parta kasvaa. Siltikin joudun prismassa näyttämään paperit. Kenelleköhän minä kostaisin tämän vääryyden?
Ekana tietty äidille ja sitten voit laajentaa lähipiiriin muutenkin ja sitten työkavereihin. Ap antanee mielellään vinkkejä.
Vai ehkä kuitenkin kostan työkaverilleni. Joskus tuli puhetta iästäni ja yllättyi. Sanoi luulleensa, että olen noin 45-vuotias. Kostoksi pitää käydä tytöttelemässä ja kysyä, että joko tissit ja pimppikarvat kasvaa. Ainakin AP:n logiikalla näin....
Minun mielestäni ei koskaan kannata jättää käyttämättä kostaa äidille, jos vähänkään ilmenee saumaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Mä ainakin olen iloinen siitä, että mua luullaan nuoremmaksi kuin olen 😃
N45
Teitä on valitettavasti Naistenhuone täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun ihan ihmisten toimesta luultu jokapäiväisessä elämässä. Nyt ikää 35v ja vihdoin alettu pitää 20 vuotiaana.
T. ap
Ihmetteletkö tuota tosiaan? Anna kun arvaan, lisäksi pukeudut huppariin ja pillifarkkuihin. Hupparin huppu päässä, tukka silmillä? Tekoripset ja hitokseen meikkivoidetta?
Mikä siinä on että tänään taas on näitä äly huonosti keksittyjä juttuja palsta täynnä. Tää "mua luullaan viistoista vuotiaaksi vaikka oon 61v" jutut on niin kulahtaneita jo!
Ompahan loukkaavaa käytöstä,RYHDISTÄYDY!!!!
Onko tämä kyseinen ihminen luullut sinua toistuvasti alaikäiseksi aina sinne kolmekymppiseksi asti? Jos ei, "jäynäsi" oli todella paha huti.
Itsekin kuulun niihin, joita luultiin vielä kolmekymppisenä alaikäiseksi (kaupassa ei ole koskaan kysytty papereita, koska en ikinä osta mitään sellaista, minkä takia niitä kysyttäisi), mutta ei tulisi mieleenkään "kostaa" sitä kenellekään.
Tää nyt olo taas näitä porvoolaisia päiväunia.
Ja taas mammoja viedään kuin pässiä narussa. Provohan tuo oli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45Teitä on valitettavasti Naistenhuone täynnä.
Okei, pitäiskö hän mun kans mennä sinne 🤔😁
Näpäytit siis itseäsi osoittamalla että kärsit jo muistiongelmista :D
Suht kallis lahja ?
Ostit sätkätupakkatopan sijaan oikein punasta Marlboroa...
Sehän oli hauska näpäytys. Todella fiksua kostaa ystävälle joidenkin muiden ihmisten möläytykset. Ja en todellakaan ihmettele, että noin lapsellisesti käyttäytyvää luullaan todellista ikäänsä nuoremmaksi. Toivottavasti tämä ystäväsi tajuaa poistaa sinut elämästään, mitä kukaan tekee tuollaisella ystävyyssuhteella.
"Helvetti on toiset ihmiset"
Sartre
Eikö sun olisi pitänyt antaa 30v -kortti?