Onko kukaan tuntemasi ihminen tai julkkis ensin ollut ihailusi kohde ja sitten pitkän ajan päästä romahduttanut mielipiteesi, kun jotain törkeää on selvinnyt?
Yksi ihailemani mies paljastui en voi sanoa miksi, mutta olen tosi järkyttynyt. :(
Kommentit (48)
Seksuaalista väkivaltaa ei välttämättä ymmärrä, jos ei ole itse kokenut sitä. Kuulostaa pikkujutulta, että joku mies otti pippelin esiin. Se on kuitenkin oikeasti pelottavaa ja aggressiivista käytöstä, eikä seksikästä.
On aina vastenmielistä, kun joku sellainen yrittää iskeä, joka ei itseä tippaakaan kiinnosta. Mitä intiimimmin, sen pahempi. Tuollainen julkinen runkkaaminen on oikeasti ahdistavaa.
Parisuhdeväkivaltaan liittyviä huhuja. En ole varma, onko edes totta.
En varsinaisesti ihaillut, mutta Vesku Loiri oli nuoruudessani arvostettu taiteilija/viihdyttäjä. Kasvoin Spede show'n ja Vesku show'n aikaan ja Veskulla oli minun ikäiseni tyttökin.
Ensimmäinen iso pettymys oli kun Vesku hylkäsi perheensä. Lehdessä luki: "Vesku hylkäsi perheensä tylysti".
Olen jälkikäteen miettinyt, että asia ei ehkä ollut ihan niin yksityiskohtainen kuin mitä otsikko antoi ymmärtää. Tuollaiset asiat kuitenkin jäävät lapsen mieleen. Olin ehkä 11-vuotias.
Myöhemmin tämä negatiivinen mielikuva on vahvistunut. Ensin tuli järjetön lihominen, mahtoiko olla syömishäiriö vai mikä, se oli siihen aikaan vielä aika poikkeuksellista. Vähitellen Veskusta tuli sairas ja hauraan oloinen ukko. Mutta sille ei kai voi mitään, että iän myötä käy niin? Jotenkin se fyysinen muutos vaan oli niin outo, kun hän oli urheilullinen nuorempana.
Sitten viimeisimpänä tämä kirja ja jutut omaan spermaan liukastumisesta jne. Ilmeisesti Vesku on ollut omalle sukupolvelleen tyypillinen naissankari. Nyt voi mässäillä sillä äijäjutulla, ja saada Jari Tervon tapaiset tyypit nauramaan mukana.
Siinä suurin pettymys, mikä tulee mieleen.
Neumann oli taannoin eräässä työpaikan tilaisuudessa esiintymässä. Oli kyllä niin itseään täynnä ja ylimielinen k.pää,luuli olevansa vähintäänkin Porin Paul McCartney.
Panu Rajala joskus pidin ihan fiksuna mutta kun alkoi kirjoittelemaan kirjoja ex-vaimoistaan ja omahyväisenä julisti nykyistä rakkauttaan lehtien palstoilla niin totesin tyypin mahtailevaksi possuksi.
Mika Häkkistä pidin sympaattisena, mutta kaikki nuo sekoilut, mitä avioeron jälkeen on tullut julki...yäk.
Aung San Suu Kyi'ta ihailin pitkään ja ajattelin, että hän on esimerkillinen vapaustaistelija. Kuitenkin hänen suhtautumisensa rohinghya-kansan etnisiin puhdistuksiin romutti minun mielikuvani hänestä.
Tuollaiset teot ovat väkivaltaa. Ne aiheuttavat traumoja ja ahdistusta uhreille. Mieti itse, miltä tuntuisi jos joku ihminen, jolla on sinuun nähden valta-asema, alkaisi väkisin kähmiä tai esitellä genitaalejaan. Vaikka pomo. Et voisi valittaa asiasta, koska menettäisit työpaikkasi, eikä kukaan uskoisi sinua, kun pomosi on niin hyvä tyyppi. Ja kun viimein kertoisit asiasta, saisit vihaviestejä ja tappouhkauksia, ja monet luulisivat että valehtelet.
Tuollainen ei ole "tuhmaa" eikä "tyhmää", vaan väkivaltaista.