Onko kukaan tuntemasi ihminen tai julkkis ensin ollut ihailusi kohde ja sitten pitkän ajan päästä romahduttanut mielipiteesi, kun jotain törkeää on selvinnyt?
Yksi ihailemani mies paljastui en voi sanoa miksi, mutta olen tosi järkyttynyt. :(
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki erilaisista syistä nämä, mutta Jari Sillanpää, Kevin Spacey, Anna Puu (samoista syistä kuin yllä), Ewan McGregor tulevat ensimmäisinä ja päällimmäisinä mieleen.
Kauhea pettymys, ällötys jne.
Heei mitä Ewan on tehnyt? Jakoon kiitos.
Ewan jäi pettämisestä kiinni vaimolleen ja koko ero meni aika rumasti. Pidin ennen aina niin ihanana ja symppiksenä.
:( :( Tosi ikävää kuulla. Toki suhtaudun näihin pettämisiin varauksella sikäli, että mistä tietää mikä hirviö se petettävä puoliso on voinut olla, mutta silti. En olisi hänestäkään uskonut.
Sarjaseurustelija, minäminäminä mullekaikkinytjaheti Anna Puu on näyttänyt todellisen luonteensa.
Ei nyt sentään ollut ihailemisesta kysymys, mutta ajattelin aikoinani melko positiivisesti Timo Soinista. Hän oli virkistävä poikkeus poliitikkomössössä ja osasi ilmaista ajatuksensa niin, että ne jäivät ihmisten ja toimittajien mieleen.
Soinin pisteet putosivat, kun hän väisti vastuutaan ja otti VVM:n sijasta helpon ja kivan pestin ulkoministeriöstä, jossa ministeri voi reissata, nähdä maailmaa ja treffailla Tärkeitä Ihmisiä joutumatta kantamaan minkäänlaista vastuuta, jollei itse tahdo. (Tunnen ministeriöitä sisäpuolelta sen verran, että olen omin silmin nähnyt tämän asetelman.) Soinin viimeinenkin uskottavuus lähti, kun hän talloi oman puolueensa jalkoihinsa ja jäi vapaaherraksi mahtavalla korvauksella loppuiäkseen. Soini on räikein esimerkki siitä, mitä ministeri-Audi saa aikaan ihmisessä; kaikille ministereille käy samoin, mutta useimmilta sitä selkärangan rappeutumista on osataan odottaa, eikä se tule vähääkään yllätyksenä.
Kieltämättä ihastukseni silloista tv-juontajaa Petteri A:ta kohtaan lopahti, kun oli jatkuvasti lööpeissä ryyppäämisensä takia.
Tämä on jo toinen ketju tästä aiheesta sinulta tänään, ap. Mikä ihmeen julkkisneuroosi sulla on? Koeta nyt tajuta, että et TUNNE heitä, näet heistä vain julkisuudessa muodostuneen kuvan, jota vääristää somepöhinä ja toimittajien tulkinnat. Puhumattakaan siitä, että julkkisten pitää vetää roolia, jotta fanit fanittaisivat ja saisivat myytyä tuotettaan, mitä se kenenkin kohdalla sitten onkaan.
Onhan noita. Kyllä sitä aina vähän pettyy ...
Tähkän teinimäinen sekoilu naisten kanssa,toisaalta sen ymmärtää että harvalla artistilla pää pysyy kasassa kun nostetta tulee. Mutta että miksi ihmeessä tuon ikäinen mies änkee naikkariin toistamiseen ja saman tien alkaa elää morsian biisiä todeksi? Melkoinen tuuliviiri joka ei tosiaan näytä itsekään tietävän mitä haluaa. Meni maku
Johnny Deppistä pidin nuorempana, hyviä rooleja ja toki komea kuin mikä. Nykyään vaikuttaa omahyväiseltä vanhalta juopolta, tuhlannut omaisuutelsa viinaan, sössinyt kaikki asiansa ja mahdollisesti vielä hakkasi eksäänsä. Viisikymppinen äijä seurusteli jonkun 20v venäläismallin kanssa, joka ei hänkään jaksanut ukkoa katsella. Vähän on maku mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentään ollut ihailemisesta kysymys, mutta ajattelin aikoinani melko positiivisesti Timo Soinista. Hän oli virkistävä poikkeus poliitikkomössössä ja osasi ilmaista ajatuksensa niin, että ne jäivät ihmisten ja toimittajien mieleen.
Soinin pisteet putosivat, kun hän väisti vastuutaan ja otti VVM:n sijasta helpon ja kivan pestin ulkoministeriöstä, jossa ministeri voi reissata, nähdä maailmaa ja treffailla Tärkeitä Ihmisiä joutumatta kantamaan minkäänlaista vastuuta, jollei itse tahdo. (Tunnen ministeriöitä sisäpuolelta sen verran, että olen omin silmin nähnyt tämän asetelman.) Soinin viimeinenkin uskottavuus lähti, kun hän talloi oman puolueensa jalkoihinsa ja jäi vapaaherraksi mahtavalla korvauksella loppuiäkseen. Soini on räikein esimerkki siitä, mitä ministeri-Audi saa aikaan ihmisessä; kaikille ministereille käy samoin, mutta useimmilta sitä selkärangan rappeutumista on osataan odottaa, eikä se tule vähääkään yllätyksenä.
Mulla sama Halla-Ahon kanssa. Tykkäsin aiemmin ja pidin fiksuna ja suoraselkäisenä, mutta sitten se että on pettänyt vaimoaan ja vielä lapsi siellä jalkavaimolla, niin ei helvetti, miten kukaan voi luottaa hetkeäkään ihmiseen, joka pettää kaikkein läheisimpänsä noin törkeästi?
Vierailija kirjoitti:
Jude Law oli mielestäni erittäin kaunis mies, kunnes selvisi, että hän petti vaimoaan.
Hugh Grant oli nuorena viehättävä, kunnes jäi kiinni prostituoidun luona.
Vastenmielisiä niljakkeita kumpikin.
Pientä vielä mitä nämä touhuavat silloin kun ovat julkisuudelta piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli pettymys kun Lance Armstrongin systemaattinen dopingin käyttö ja kaikki se vuosien huijaus tuli ilmi. En minä nyt mikään fanityttö ollut, mutta pidin häntä hyvänä urheilijana. Tyhmä minä.
Pakko sanoa, että sama. Olen sillai naiivi että uskon aina parhaiden kuitenkin olevan doping-vapaita. Erittäin läheinen tuttuni kommentoi tähän että mitäs väliä sillä aineiden käytöllä on kun kaikki tekee näin, mutta mielestäni se vain on pelin pohjimmaisen hengen vastaista. Olen tosi pettynyt sekä tähän sukulaiseen että urheiluun yleensä. :(
Täällä kolmas. Välillä tuntuu että tulokset määräytyy sen mukaan keillä on parhaat ja ovelimmat lääkärit. Menee tosiaan jotenkin pohja pelin hengeltä. Harmittavaa.
Kun joku, jota olet kannustanut ja suorituksiaan ihastellut, käryää, olo on petetty. Kaikki ne tunneryöpyt ja ilahdus hienoista suorituksista-paskaa.
Siis miten sinisilmäisia naiset oikein ovat? :D Ei kun ai niin:
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/testosteroni_vahentaa_sosiaalist…
En nyt varsinaisesti ole isosti digannut, mutta miettinyt, että mitä tapahtui Mel Gibsonille. Sille rennolle perheenisälle, joka oli niin rakastavaa miestä vaimolleen.
Ihanko vaan alkoholisoitui, vaiko iskikö joku mielenterveysjuttu? Kuvista päätelen jälkimmäinen. Vaiko vaan Hollywood hulluus, ei pakka vaan pysy kasassa.
Heissä ei ole yhtään mitään ihailemisen arvoista.
Pari isoa pettymystä .
Olin tosi ihastunut Samuli Edelmaniin Peggyn aikana.
Ystäväni isosisko oli toimittaja ja Samuli oli flirttaillut ihan kypällä.
Samulilla oli silloin joku tyttöystävä ja ehkä itse toimittaja vähän kenties liioitteli.
Näin aikuisena on faktat tässä
Samuli seukkaa jonkun naisen kanssa, jolle olen kateellinen.
Tuntematon toimittaja saa miehen flirttailemaan vaikka on tyttöystävä.
Joo, en ollut kovinkaan vanha.
Yksi ensimmäisistä isoista rakkauksista aikuisena oli Tomi Metsäketo.
Tomi esiintyi Valkeakosken Valtikassa ja ystäväni oli silloin töissä.
Tomi oli esiintynyt henkilökunnan tiloissa ja oli käyttäytynyt, kuin täyssika.
Ne tarinat tyypistä ovat tietenkin totta.
Vierailija kirjoitti:
Olin vilpittömästi järkyttynyt kun selvisi että mm.artistit Beck ja Juliette Lewis ovat skientologeja. Onhan riveissään paljonkin isoja hollywood-julkimoita, mutta nuo kolahti koska tykkäsin musiikistaan. Sittemmin ei ole pystynyt kuuntelemaan, aina tuo tieto hakkaa takaraivoa jos soivat.
Beck ei ole intohimoinen skientologi. Vanhempansa olivat skientologeja, joten sai kasvatuksen sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tähkän teinimäinen sekoilu naisten kanssa,toisaalta sen ymmärtää että harvalla artistilla pää pysyy kasassa kun nostetta tulee. Mutta että miksi ihmeessä tuon ikäinen mies änkee naikkariin toistamiseen ja saman tien alkaa elää morsian biisiä todeksi? Melkoinen tuuliviiri joka ei tosiaan näytä itsekään tietävän mitä haluaa. Meni maku
No kuka sitä jaksaa vaimo kakkosta muistaa kun pääsee tekemään soppakirjaa morsiamen kanssa,siinä sitä on soppaa yhessä keitelty :D
Ei mikään julkkiksen mielpide tai teko, mutta se on vaikuttanut kun on itse tullut vanhemmaksi, niin turha fanittaminen on alkanut tuntua vähän lapselliselta. Vanhempana vain näkee asiat eri valossa. Hankala selittää. Jotain henkilöä voi silti arvostaa mutta ei fanita samalla tavalla kuin nuorempana.
Kyllä mä Siltsuakin pidin ihan symppiksenä ennen...