Ottakaapa mammat mallia siitä, miltä kahden (kohta kolmen) lapsen äiti näyttää.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Otapa mallia millaisista miehistä tuollaiset naiset on kiinnostunu :D
Tatuoiduista! :)
Ok, mulla on nätimpi naama ja kauniimmat hiukset, muuten suht samanlainen vartalo. Mies kehuu kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä :D.
Eipä sitä oikein voi muulta näyttää kuin itseltään. Odotan myös kolmatta lastani ja näytän kyllä melko samalta kuin ennen lapsia. On vain suurempi vatsa.
Jännä kyllä nasukasvolle sopii noin iso otsa. En ole koskaan tätä ennen kuullut hänestä, mutta kaikkea hyvää, antaa mennä.
Odotin, että kyseinen nainen olisi ollut tosi kovassa tikissä, mutta hän näyttää ihan tavalliselta normaalipainoiselta naiselta. Hän ei ole edes erityisen laitettu tai tyylikäs. Mulla ei ole lapsia, mutta olen yli kolkyt ja näytän samalta.
Ei en ota. Pidän enemmän siitä miltä itse näytän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoiduista! :)
Komeasta, kiltin, sosiaalisen ja iloisen näköisestä. Sinäkin voisit olla ainakin kolme viimeksi mainittua jos hoidattaisit pääsi kuntoon :). Reippaasti vaan psykiatrille juttelemaan, kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kyllä nasukasvolle sopii noin iso otsa. En ole koskaan tätä ennen kuullut hänestä, mutta kaikkea hyvää, antaa mennä.
Nasukasvot 😄 Ja nyt kun sanoit, niin onpa iso otsa. En itsekkään ole kuullut hänestä, kun en tv:tä katso. Söpö nainen, ei valittamista, mutta millä tavalla pitäisi ottaa mallia? Ei avaudu tämä avaus mulle, sori siitä.
Ohuet liruhiukset,vähän meikkikä,tavallinen trikoopaita ja jättipötsi? 99% näyttää tuolta
Odotin kanssa että siellä on joku fitness mamma, mutta ihan tavallinen normaalipainoinen ja terveen oloinen nainen.
Joka ikinen täällä ruikuttaa mies voisi parantaa naimaonneaan hoikkien naisien parissa menemällä terapiaan hoidattamaan päänsä mutta jostain syystä se ei millään onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Ok, mulla on nätimpi naama ja kauniimmat hiukset, muuten suht samanlainen vartalo. Mies kehuu kauniiksi.
Wow, alapeukuttajia ottaa pattiin.
Niin? Mä olin nätti 30 v kun kolmas lapseni syntyi. Laitokselta lähtiessä painoin 54 kiloa kun 2 kiloa jäi raskaudesta. Sekin poissa kuukauden sisällä ja litteä vatsa.
Mikäs tuossa on ihmeellistä? Sama paino vielä kun kuopus meni toiselle luokalle kouluun
Tästäkin aloituksesta näkee, että miehet suosivat tavallisen näköisiä normaalikokoisia naisia. Mutta niitä ei vain löydy mistään?
Onpa nätti ja luonnollinen! Ei törröhuulia eikä silikonirintoja. Tykkään! Voi kumpa enemmän mentäisiin tähän suuntaan.
Miehet pitää hoikista naisista ja naiset psyykkisesti terveistä miehistä, naiset sentään yrittää yleensä laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin aloituksesta näkee, että miehet suosivat tavallisen näköisiä normaalikokoisia naisia. Mutta niitä ei vain löydy mistään?
Ei löydy, koska he ovat sitä parasta vaimo- ja äitimatksua, eli eipä löydy vapailta markkinoilta! :)