Ottakaapa mammat mallia siitä, miltä kahden (kohta kolmen) lapsen äiti näyttää.
Kommentit (39)
Öh, tuota, miten pitäisi ottaa mallia? Melko hompsuisen näköinen, isopäinen (näyttää ainakin siltä, kun tukka alkaa kasvaa vasta päälaelta), eikä muutenkaan erikoisen näköinen.
Kun katson peiliin, näen kyllä paremman näköisen ihmisen, mutta kuka mistäkin tykkää.
No mä olen kolmen lapsen äiti ja olen kaunis ja hoikka sekä omasta että muiden mielestä. Ei äitiys tarkoita sitä, että lihotaan ja rummoudutaan heti kun muksu on ulostautunut.
Sara näyttää hyvältä, tavalliselta, itsestään huolehtivalta naiselta.
Noin 70 % perhekerhoissa ym. tapaamisten äideistä saisi ottaa mallia. Kerhoon, kauppaan, mihin vaan, tullaan tukka limaisena ilman meikkiä, pahimmilla kunnon hikiläikät kainalossa ja haistaan pissalle.
On eri asia, jos kolmatta lasta odottaa alle kolmikymppisenä kuin että odottaa sitä nelikymppisenä. Suurin osa alle kolmikymppisistä normaalipainoisista kolmannen lapsen odottajsta on suhteessa ihan vastaavan näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Noin 70 % perhekerhoissa ym. tapaamisten äideistä saisi ottaa mallia. Kerhoon, kauppaan, mihin vaan, tullaan tukka limaisena ilman meikkiä, pahimmilla kunnon hikiläikät kainalossa ja haistaan pissalle.
Lapset ovat laiskan ihmisen tekosyy...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne 70% myös mennessään lehden haastatteluun pesisi hiukset ja laittaisi puhtaat vaatteet.
Mitä tuossa on ihmeellistä? Suurin osa perheellisistä ystävistä näyttää tuolta? Hyvältä juu näyttää, mutta että jotenkin outoa jos ÄITI näyttää normaalilta naiselta?
Miten tuosta voi tai pitää ottaa mallia? Pitääkö mennä plastiikkakirurgin puheille ja pyytää samanlaista naamaa? Miksi? Mä tykkään omasta naamastani, vaikka olenkin jo kohta 40v 3 lapsen äiti. Vai puhutaanko nyt painosta? Olen saman kokoinen kuin ennen esikoista, mutta en siksi, että olisin ottanut mallia kenestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne 70% myös mennessään lehden haastatteluun pesisi hiukset ja laittaisi puhtaat vaatteet.
Eikö sen voisi tehdä jo silloin, kun lähtee siitä omasta sohvannurkasta ihmisten ilmoille?
Miksi ottaisin siis mallia? Mikset sinä vain etsi tuon näköistä naista itsellesi? Ai niin, kun et saa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen voisi tehdä jo silloin, kun lähtee siitä omasta sohvannurkasta ihmisten ilmoille?
Mene kysymään niiltä. Tai kysy tuolta koska ihan hyvin sekin saattaa kaupassa ja kerhossa käydä meikkaamatta ja likaisissa vaatteissa.
Siis onko tää vitsi? Toihan just näyttääkin perus äityliltä.
Nätti ja luonnollinen. Ei mitään lisiä ripsissä, huulissa tai hiuksissa. Hienoa minusta. Itse aloin lihoamaan vasta täytettyäni 47, lähiomaisen sairaus, menopaussi, vuorotyöt.
Nyt 50 v. olen taas ottanut itseäni niskasta kiinni. Laihdun ja liikun. Joo, ja aika lapsellista ruveta kommentoimaan otsaa tai hiustenpaksuutta, yritetäänpä pysyä asiassa.
Mitenkähän kauan tämänkin ketjun ap on roikkunut täällä hokemassa naisille että laihduttakaa ja ottakaa mallia. Moni noista varmaan jo vuosia. Senkin ajan olisivat voineet olla terapiassa ja heillä vois jo olla normaalia muistuttava psyyke ja joku tavallinen normaalipainoinen nainen kumppanina.
Mitä näillä aloituksilla haetaan?
Hyvin tavalliselta ikäiseltään näyttävältä naiselta siis. Kiva ettei tarvitse olla mikään super fit ja kaunotar.
Ihan tavis, mikä tässä oli pointtina? Olen 3 lapsen äiti ja hyvässä kuosissa, treenaan. Salilla jossa käyn, näen päivittäin useamman lapsen nättejä äitejä. Mulle ei avaudu tää aloitus..
Joskus ihmeteltiin tuttujen kanssa, että miten tästä tyypistä on tullut vielä näyttelijä, kun on tuollainen pää. Jotkut epäilivät jopa, onko hänellä joku sairaus (vesipää tms.)Tosiaan tuo hirveän ohut tukka kasvaa vasta keskeltä päätä lähtien. Kannattaisi vaihtaa kampaus sellaiseen, että peittäisi edes pienen osan tuota valtavaa otsaa. Ehkä joku kiharrus tekisi myös hyvää.
Tuolla naisella on onnettoman ohuet hiukset. Onneksi kauniit kasvot vie huomiota pois niistä.