Krista Siegfriedsin uusi salamarakkaus....soiko hälytyskellot?
Krista Siegfrids rakastui päätä pahkaa hollantilaiseen Rutgeriin – asiat alkoivat edetä vauhdilla ja nyt laulajan koko elämä muuttuu
– Hän on hurmaava, sosiaalinen ja rento, Krista luonnehtii uutta rakastaan.
Miehen komeus häikäisi Kristan välittömästi.
– Sitten paljastui, että hän oli myös supermahtava tyyppi. En kuitenkaan ajatellut asiaa sen enempää, Krista kertaa kaksikon tapaamista.
Mies sen sijaan tiesi heti, mitä tahtoi.
– Hän halusi minut saman tien. Hän oli määrätietoinen ja ilmoitti heti, että hän tahtoo minut omakseen.
– Se oli ihanaa, sillä en jaksanut alkaa leikkiä mitään leikkejä. Joko pannaan kaikki peliin tai sitten ei mitään.
KRISTA toteaa hänen ja Rutgerin luonteiden täydentävän hyvin toisiaan. Siinä missä Krista on energinen pää pilvissä pomppija, Rutger on järjen ääni, jonka jalat pysyvät tiukasti maassa.
Törmäyskurssejakin kahden eri kulttuurissa kasvaneen välillä on jo ollut. Aluksi Kristan oli vaikea suhtautua Rutgerin ylenpalttiseen rehellisyyteen ja siihen, että tämä sanoo aina suoraan, mitä ajattelee.
– Aluksi ajattelin, että vau, tuo on vähän epäkohteliasta. Hän vastasi, ettei ole epäkohtelias, vaan amsterdamilainen.
Samaa Krista kertoo kuulleensa useita kertoja miehen hollantilaisilta ystäviltä.
– Itse ajattelen, että aina ei tarvitse kertoa omaa mielipidettään ihan niin suoraan. Varsinkin, jos en ole edes kysynyt sitä, Krista nauraa.
KERRAN liikarehellisyys todella sai Kristan kupin nurin. Se tapahtui, kun Rutger oli kylässä Kristan luona Helsingissä ja ihmetteli keittiössä olleita muumimukeja, sillä tämä ei ollut koskaan kuullutkaan muumeista.
– Hän haukkui mukeja rumiksi ja tahtoi heittää ne roskiin, sillä hänen mielestään ne olivat vain mukeja, joissa oli rumia sarjakuvahahmojen kuvia. Hänen mielestään aikuiset eivät voineet juoda sellaisista mukeista. Siitä minä tulistuin ja sanoin, että mitä helvettiä, et sinä voi noin sanoa, Krista kertoo nyt tilanteelle nauraen.
VAHVASSA rakkaushuumassa elävä Krista ei ole aina kaikkien hänen läheistensä mieleen.
– Olen ihan hirveä rakastuneena, koska nyt minulla on vielä enemmän energiaa. Ystäväni ja perheeni sanovat, ettei kanssani voi jutella, koska olen kuin mikäkin rakastunut teini.
– En myöskään pysty keskittymään töihini, koska ajattelen häntä koko ajan. Mutta on se silti aika ihana tunne.
Kommentit (191)
Mietin, että jos muumimukit on niin rumia, että pitää roskiin heittää, niin mitähän Rutger on mieltä Kristan muusta tyylistä? Eikös Kristalla ole ollut ns. aika mauttomia esiintymiasuja esimerkiksi? Pitääkö lähteä hillitymmälle linjalle?
No hei, kuinkahan moni mamma katselisi jos miesystävän vitriinissä olisi paraatipaikalla 78 Fingerpori -mukia ja hän haluaisi tarjoilla kaikille vieraille kahvit niistä? Tulis hollantilaista kommenttia taatusti täyslaidallinen, oli miten rakastunut tahansa. Ei muumi ole mikään pyhä tammi muualla maailmassa.
Yhden lehtijutun perusteella ei voi sanoa tilanteesta yhtään mitään - saati diagnisoida ketään narsistiksi. Se nyt menee HIEMAN yli. Joidenkin muumimukien kommentointi parisuhteessa nyt on pienen pieni juttu ja jokaisessa suhteessa on riitoja. Mitään ihmeellistä en tässä näe. Aivan käsittämöttmän olemattomista asioista tekin vedätte ihan hillittömiä ja täysin metsään meneviä mielipiteitä, jotenkin ihan älytöntä. En ole ikinä pystynyt ymmärtämään, että millainen ihminen oikeasti jaksaa tuomita, analysoida ja AINA negatiivisesti suhtautua muihin ihmisiin. Etenkin tuntemattomiin sellaisiin. Jotenkin pikkumaista ja noloa.
Luin nyt kuitenkin tuon artikkelin ja mitään ihmeellistähän siinä ei ole. Krista on rakastunut ihan normaalin oloiseen mieheen, vaikka nyt menikin kommentoimaan, että muumimukit voisi heittää roskiin. Siitä ei todellakaan voi tehdä mitään päätelmää, että mies haluaisi heittää naisen omaisuutta roskiin. Ihmiset nyt vaan kommentoivat tällaisia juttuja sen enempää sitä ajattelematta ja 99% tapauksissa taustalla ei ole mitään aivopierua syvällisempää tai vakavampaa. Itse en henk.koht. voi sietää niitä ihmisiä, jotka "sanovat niinkuin asiat ovat", koska he ovat lähes poikkeuksetta vain huonokäytöstapaisia juntteja. Mutta minähän en tuonkaan miehen kanssa elä ja Krista on häneen rakastunut, mikä on ihan huippujuttu ja todellakin toivotan onnea!
Joskus salamarakkaus iskee ja vie mennessään. Kun minä tapasin teiniajan rakkauden (kyseessä oli sellainen etärakkaus, josta en ikinä itse kohteelle kertonut) 17 vuoden päästä uudestaan, iski todellinen salamarakkaus. Tiesin välittömästi, että tämä oli tässä. 3kk kihloihin, 7kk naimisiin, 8kk raskaaksi ja siitä sitten eteenpäin ollaan ttultu jo pidempi taival. Ikinä en ole katunut tai joutunut kyseenalaistamaan valintaa - päinvastoin. Joskus sen vaan tietää. Ja jos sitten käykin niin, että on valinnut väärin, niin voi erota. Ei ole sen vakavammasta asiasta kyse, ei elämää ole tarkoitus tietää etukäteen.
Soi itseasiassa hälytyskellot. Eka luin juttua ja olin iloinen että tällainen tapahtuma, pääsee ulkomaillekin jne. Fiilistelin sitä tunnetta kun itsekin ollut rakastunut jne. Mutta sitten tuli tää muumimukiepisodi, jotain muutakin outoa oli, hollantilaisten suorasukaisuus ihmetyttää, ehkä vain kulttuuriero. Mutta nyt vähän narskumaista käytöstä, ja samalla mietin että on se kuitenkin väleissä vielä vaikka eksän kanssa että ehkä on vaan jotain lipevää sosiaalista tyyppiä jota en tajua.
Mutta sillähän oli miehen kuva Instagramissa, oli tosi komea, joten eihän se narsisti siis voi millään olla!
(vitsi)
Hollannissa kotirouvat istuu ikkunassa vähäpukeisina odottaen asiakkaita.
miten mulla tulee tosta mieleen joku missi jostain universumista ja suihkulähde ??
Ennen kesää tulee 100% varmasti Seiskan otsikko: "Shokkiero! Krista Siegfrieds muutti takaisin Suomeen."
Krista pääsi maailmalle. Amsteördamista on hyvä kiertää homoklubeja.
Vierailija kirjoitti:
miten mulla tulee tosta mieleen joku missi jostain universumista ja suihkulähde ??
Hyvä kysymys. Miten?
Vierailija kirjoitti:
Yhden lehtijutun perusteella ei voi sanoa tilanteesta yhtään mitään - saati diagnisoida ketään narsistiksi. Se nyt menee HIEMAN yli. Joidenkin muumimukien kommentointi parisuhteessa nyt on pienen pieni juttu ja jokaisessa suhteessa on riitoja. Mitään ihmeellistä en tässä näe. Aivan käsittämöttmän olemattomista asioista tekin vedätte ihan hillittömiä ja täysin metsään meneviä mielipiteitä, jotenkin ihan älytöntä. En ole ikinä pystynyt ymmärtämään, että millainen ihminen oikeasti jaksaa tuomita, analysoida ja AINA negatiivisesti suhtautua muihin ihmisiin. Etenkin tuntemattomiin sellaisiin. Jotenkin pikkumaista ja noloa.
Luin nyt kuitenkin tuon artikkelin ja mitään ihmeellistähän siinä ei ole. Krista on rakastunut ihan normaalin oloiseen mieheen, vaikka nyt menikin kommentoimaan, että muumimukit voisi heittää roskiin. Siitä ei todellakaan voi tehdä mitään päätelmää, että mies haluaisi heittää naisen omaisuutta roskiin. Ihmiset nyt vaan kommentoivat tällaisia juttuja sen enempää sitä ajattelematta ja 99% tapauksissa taustalla ei ole mitään aivopierua syvällisempää tai vakavampaa. Itse en henk.koht. voi sietää niitä ihmisiä, jotka "sanovat niinkuin asiat ovat", koska he ovat lähes poikkeuksetta vain huonokäytöstapaisia juntteja. Mutta minähän en tuonkaan miehen kanssa elä ja Krista on häneen rakastunut, mikä on ihan huippujuttu ja todellakin toivotan onnea!
Joskus salamarakkaus iskee ja vie mennessään. Kun minä tapasin teiniajan rakkauden (kyseessä oli sellainen etärakkaus, josta en ikinä itse kohteelle kertonut) 17 vuoden päästä uudestaan, iski todellinen salamarakkaus. Tiesin välittömästi, että tämä oli tässä. 3kk kihloihin, 7kk naimisiin, 8kk raskaaksi ja siitä sitten eteenpäin ollaan ttultu jo pidempi taival. Ikinä en ole katunut tai joutunut kyseenalaistamaan valintaa - päinvastoin. Joskus sen vaan tietää. Ja jos sitten käykin niin, että on valinnut väärin, niin voi erota. Ei ole sen vakavammasta asiasta kyse, ei elämää ole tarkoitus tietää etukäteen.
Ensinnäkin, sinä et tiedä suhtautuvatko tässä kommentoivat henkilöt ihmisiin AINA negatiivisesti. Ehkäpä heillä on vaan enemmän ymmärrystä ja/tai kokemusta narsistisista ihmisistä kuin sinulla. Ja jos nyt todella olisi niin ikävästi, että Kristan ukko on luonnevikainen, niin se ei valitettavasti ole noin että "sitten sitä erotaan, ei se niin vakavaa ole." Psyyke ja elämä voi olla p*skana siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan Kristalle nyt ne oppivuodet, joita kaikki käy läpi elämässään. Itsetunto murennetaan pala palalta... Muutto Amsterdamiin, aluksi kiehtovaa mutta jotain traumaa syntyy. Kylmät väreet selässä tunnistan tuon miestyypin. Krista voi vielä nähdä ettei olekkaan niin vahva ja itsenäinen.
Saattaa hyvinkin tulla. Olen käsittänyt että hän on ollut pitkään yhdessä edellisen miehensä kanssa ja jos hän on ollut ns normaali tavallinen mies niin varmasti hollantilainen tuntuu jänskältä. Vaikuttaa oudolta että joku mies on mukeista kiinnostunut. Kohta on kontrolli joka asiassa.
Muistuttaa mun suuren "rakkaustarinan" alkua, paitsi ettei tarvinnut ihan Amsterdamiin mennä. Pitkä, tumma, komea mies, suuret puheet ja ihanat elkeet.
Nyt mietin 20 v myöhemmin, miten saan itseni revittyä irti tuosta kaikesta kontrolloivasta, lyttäävästä, valkoisen mustaksi kääntävästä, identiteetin imevästä vampyyrista mahdollisimman vähin vaurioin.
Vierailija kirjoitti:
uudessa Seurassa Krista hehkuttaa onneaan. Kertoo mm. että aiemmissa suhteissa on menty hänen säännöillään ja hän on saanut määrätä. Nyt Krista hehkuttaa, kuinka mahtavaa, on kun hän ei enää saa päättää eikä määrätä asioista??? Okei.
Jotenkin tulee tunne, että Kristalle tulee paljastumaan vielä monta asiaa, mitä ei tulevaisuudessa saa enää tehdä. Erittäin huonot vibat tästä.
Kristan edellinen mies on ilmeisesti niin kiltti ettei Krista vielä tiedä maailman pahuudesta. Kyllä se hänellekin vielä valkenee.
Voisin kans ottaa miehen, joka pitää muumimukeja rumina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sellainen mies joka tietää mitä haluaa ja muumimukeja hän ei halua
Krista tulee hävittämään muumimukinsa, tulee Rutkerin valistaessa huomaamaan niiden tyhjänpäiväisyyden..
Ei Kristan tarvitse niitä hävittää. Mies heittelee ne seiniin ensimmäisen riidan aikana. Ongelma ratkaistu.
Ja jep, hälytyskellot soivat minullakin ja kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun on myös vaikea uskoa, että kaikki hollantilaiset olisivat tuollaisia töksäyttelijöitä. Eli siihen kansakuntaan ei kuuluisi yhtäkään kohteliasta ihmistä?
Tunnen pari hollantilaista, ja ne ei todellakaan ole mitään töksäyttelijöitä, vaan oikeinkin kohteliaita ja ystävällisiä. Tosin ne ei ole Amsterdamista, ja on asuneet Suomessa, että ehkä se tekee niistä poikkeavia :D
Vielä joku päivä Krista harmittelee, ettei nähnyt minkä me muut huomasimme heti.
Oi voi. Tulee mieleen Jippu aikoinaan, kun hehkutti lehdille, että kuinka ihanaa on kun hänellä on nyt Tosi Mies, joka käskee häntä keittämään prkl kahvit. Jippu onneksi sittemmin rauhoittui ja sai mielensä tasapainoon. Toivottavasti Kristankin pää selkiytyy, mieluiten ennen sinne Damiin muuttoa.