Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krista Siegfriedsin uusi salamarakkaus....soiko hälytyskellot?

Vierailija
02.02.2020 |

Krista Siegfrids rakastui päätä pahkaa hollantilaiseen Rutgeriin – asiat alkoivat edetä vauhdilla ja nyt laulajan koko elämä muuttuu

– Hän on hurmaava, sosiaalinen ja rento, Krista luonnehtii uutta rakastaan.

Miehen komeus häikäisi Kristan välittömästi.

– Sitten paljastui, että hän oli myös supermahtava tyyppi. En kuitenkaan ajatellut asiaa sen enempää, Krista kertaa kaksikon tapaamista.

Mies sen sijaan tiesi heti, mitä tahtoi.

– Hän halusi minut saman tien. Hän oli määrätietoinen ja ilmoitti heti, että hän tahtoo minut omakseen.

– Se oli ihanaa, sillä en jaksanut alkaa leikkiä mitään leikkejä. Joko pannaan kaikki peliin tai sitten ei mitään.

KRISTA toteaa hänen ja Rutgerin luonteiden täydentävän hyvin toisiaan. Siinä missä Krista on energinen pää pilvissä pomppija, Rutger on järjen ääni, jonka jalat pysyvät tiukasti maassa.

Törmäyskurssejakin kahden eri kulttuurissa kasvaneen välillä on jo ollut. Aluksi Kristan oli vaikea suhtautua Rutgerin ylenpalttiseen rehellisyyteen ja siihen, että tämä sanoo aina suoraan, mitä ajattelee.

– Aluksi ajattelin, että vau, tuo on vähän epäkohteliasta. Hän vastasi, ettei ole epäkohtelias, vaan amsterdamilainen.

Samaa Krista kertoo kuulleensa useita kertoja miehen hollantilaisilta ystäviltä.

– Itse ajattelen, että aina ei tarvitse kertoa omaa mielipidettään ihan niin suoraan. Varsinkin, jos en ole edes kysynyt sitä, Krista nauraa.

KERRAN liikarehellisyys todella sai Kristan kupin nurin. Se tapahtui, kun Rutger oli kylässä Kristan luona Helsingissä ja ihmetteli keittiössä olleita muumimukeja, sillä tämä ei ollut koskaan kuullutkaan muumeista.

– Hän haukkui mukeja rumiksi ja tahtoi heittää ne roskiin, sillä hänen mielestään ne olivat vain mukeja, joissa oli rumia sarjakuvahahmojen kuvia. Hänen mielestään aikuiset eivät voineet juoda sellaisista mukeista. Siitä minä tulistuin ja sanoin, että mitä helvettiä, et sinä voi noin sanoa, Krista kertoo nyt tilanteelle nauraen.

VAHVASSA rakkaushuumassa elävä Krista ei ole aina kaikkien hänen läheistensä mieleen.

– Olen ihan hirveä rakastuneena, koska nyt minulla on vielä enemmän energiaa. Ystäväni ja perheeni sanovat, ettei kanssani voi jutella, koska olen kuin mikäkin rakastunut teini.

– En myöskään pysty keskittymään töihini, koska ajattelen häntä koko ajan. Mutta on se silti aika ihana tunne.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006391123.html

Kommentit (191)

Vierailija
141/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon samaa kuin moni muukin että ei kuulosta hyvältä. Jos Krista itse on vahvaluonteinen ja pistää reippaasti kampoihin niin juttu voi sujua tai sitten loppuu alkutekijöihinsä. Pahinta on jos hän alistuu rakkaudenhuumassaan. Jos mies kommentoi mukeja sun muuta huumorilla niin on helpompaa mutta jos hän on tosissaan niin...

Vierailija
142/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salamarakkauksiin taipuvaiset ovat taipuvaisia myös salamaeroihin.

Itseäni tuollainen suhteesta toiseen hyppiminen rasittaisi henkisesti liikaa, mutta joillekin ihmissuhteet ovat kertakäyttökamaa.

Salamarakkauksiin taipuvaiset?

Kertakäyttökamaa? Mistä tiedät, kenellä on taipumusta noihin tai hänelle kertakäyttökamaa?

Mulle on käynyt salamarakkaus tasan kerran. Enkä lähtenyt siksi, ettei rakkaus kestänyt vaan oli vaan ulkoisista tekijöistä johtuen 2v jälkeen pakko. Kumpikin olis haluttu jatkaa, mutta toinen asui just toisessa maassa. Ärsyttää nämä ennakkoluulot voimakasta rakastamista kohtaan. :D

Tosin mun äijä ei ois ikinä haukkunu mun astioita, jos olis niin ois saanut seuraavaksi haukkua ovea. Oven takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän noissa hollantilaisissa on? Itse seukkailin vähän aikaa hollantilaisen miehen kanssa ja oli myös melkoinen töksäyttelijä. Kehuikin kyllä hirveästi jos löysi aihetta. Ne negatiiviset tölväisyt vaan kieltämättä tuntuivat pahalta, varsinkin kun nätimminkin olisi voinut sanoa ja viesti olisi tullut perille. Sitten jos kerran erehdyin antamaan samalla mitalla takaisin niin alkoi viikon mittainen mykkäkoulu. Herra sai siis moittia miten lystäsi, mutta jos häntä kritisoi niin voi mikä vääryys.

Vierailija
144/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus amsterdamilaisista ja hollantilaisista on kyllä aivan jotain muuta. Hauskoja ja rentoja ihmisiä, helppo tulla toimeen.

Krista on tavannut aidon mul - kun. Suoraanpuhujakin saa käyttäytyä ja mielipiteitä vain kysyttäessä. Melkoinen konttrolleri, kun samantien alkaa toisen astiastoa vaihtamaan. Hetken mielijohteesta. Kristana juoksisin ja lujaa toiseen suuntaan.

Vierailija
145/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän noissa hollantilaisissa on? Itse seukkailin vähän aikaa hollantilaisen miehen kanssa ja oli myös melkoinen töksäyttelijä. Kehuikin kyllä hirveästi jos löysi aihetta. Ne negatiiviset tölväisyt vaan kieltämättä tuntuivat pahalta, varsinkin kun nätimminkin olisi voinut sanoa ja viesti olisi tullut perille. Sitten jos kerran erehdyin antamaan samalla mitalla takaisin niin alkoi viikon mittainen mykkäkoulu. Herra sai siis moittia miten lystäsi, mutta jos häntä kritisoi niin voi mikä vääryys.

Hollanti-Belgia-Saksa -akselilla tuntuu olevan tapana, että ihmiset töksäyttelevät ja besserwisseröivät ilman sen kummempia estoja. Usein vielä todella pinnallisista asioista, esim. pukeutumisesta tai kiinnostuksen kohteista ja harrastuksista (kuten vaikka nuo muumimukit).

Se ei silti poista sitä vaikutelmaa, että Kristan uusi sulho on enemmänkin kuin vain sinänsä harmiton herra suorasuu. Juuri tuo heti alussa esiin tullut "olet minun" -asenne on varoitusmerkki, samoin tuo, että Krista ei kykene keskittymään töihinsä jatkuvalta miehen ajattelulta ja on jo saanut negatiivisia kommentteja käytöksestään lähipiiriltään. On normaalia aikuisellekin, että vastarakastuneena on vähän höpsö mutta kyllä siitä huolimatta työt pitäisi pystyä hoitamaan sovitusti.

Vierailija
146/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittimieheni piti muumiastioitani lähinnä söpöinä. Muistan sen huvittuneet hymyt, kun katoin ekaa kertaa pöytää meille. "syödäänkö me näistä?" Juu. Eikä tuo sanonut mitään, vaan hymyili ja katteli mua silleen vinkeesti.

Pari kuukautta myöhemmin se kysyi, että onko Suomessa oikeasti tapana syödä noista lastenastiastoista? (tutuillahan näitä tietty oli myös)

Enpä ollut ajatellutkaan asiaa niin. :D Lisäksi mullahan ei ollut edes suurimpia lautasia, kun itse pärjäsin hyvin niillä voikkarilautasilla, kun ruokaa söin. Hän ei kehdannut ottaa sitä kolmatta tai neljättä kertaa lisää, vaan oli parka ollut "nälässä" mun luona alkuun.

Käytiin sitten ostamassa pikkasen isompia asioita.

Vierailija
147/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannissa asuu maailman toiseksi töykein kasa

Se töykein asustaa naapurimaassamme

Vierailija
148/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännän äärellä on hupaisaa elää. Ja munankuorilla myös.

Vierailija
149/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nytpä meni arvuutteluksi. Kummalla puolella, kun en itse tajua?

Vierailija
150/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nytpä meni arvuutteluksi. Kummalla puolella, kun en itse tajua?

Belgia töykein

Vierailija
151/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutkeri on jännamies.

Vierailija
152/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasa p*skaa?

Vierailija
153/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa narsistilta. Kiitää lujaa, sitouttaa ja hullaannuttaa naisen, haukkuu naisen omia juttuja. Olisin varovainen.

Taidat olla vähän tyhmä? Jopa kokeneella psykologian ammattilaisella on vaikeuksia määritellä narsistinen persoonallisuushäiriö pitkienkin tutkimusten jälkeen, mutta täällä nämä kyökkipsykologit jakelevat narsismidiagnoosia kuin yh-äiti reikäänsä, parin lehtilööpin perusteella.

Ei se ole vaikeaa. Psykologit vain antaa ihmiselle diagnoosin jo ovella ja sen jälkeen sinä olet sitä mitä ne sanoo, ihan sama mikä on totuus. Paperit kiikutetaan psykiatrille siinä muodossa että se tukee psykologin näkemystä ja siinä sitä ollaan virhediagnoosilla, joka ei ole muuta kuin nuppinikkarin ennakkoluuloja. Narsistit taas tunnetusti manipuloi terapeutteja. Koska suomessa on täysin olematon osaaminen aihepiirin suhteen, niin eivät nämä tunnista vaikka narsisti sanoisi olevansa narsisti ja kävisi joka ikisen tempun mitä manuaalissa on läpi heidän silmiensä edessä.  Ainoa syy miksi näitä ei siis havaita on pelkkä osaamattomuus kentällä.

Vierailija
154/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollantilaiset ei pidä verhoja koska halutaan näyttää kaikille että tässä vietämmE mukavasti iltaa eikä ole mitään salattavaa. Hollanninkielisessä Belgiassa ollaan katolilaisia ja pitsiverhot tiukasti edessä.

Vierailija
155/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten erityinen piirre on, että otetaan tosi raskaasti se mitä joku sanoo.

Ranskalaiset ovat myös suorasanaisempia.

Vierailija
156/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jännä vai ei, se selviää muutaman vuoden sisään. P

Vierailija
157/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hän halusi minut saman tien. Hän oli määrätietoinen ja ilmoitti heti, että hän tahtoo minut omakseen."

"Hän haukkui mukeja rumiksi ja tahtoi heittää ne roskiin, sillä hänen mielestään ne olivat vain mukeja, joissa oli rumia sarjakuvahahmojen kuvia. Hänen mielestään aikuiset eivät voineet juoda sellaisista mukeista."

"... tämä sanoo aina suoraan, mitä ajattelee.

– Aluksi ajattelin, että vau, tuo on vähän epäkohteliasta"

Ottaisin itse jo jalat alleni.

Toi muki juttu on kyllä totta. Täällä eletään jossain muumi kuplassa ja noita mukeja palvotaan hurmiossa. Lisäksi nuo muumihahmot ei aina ole edes mitenkään visuaalisesti näyttäviä. Hollanti 1 Suomi 0.

Täysin totta! Ja kun muistaa kuinka huonosti ja kaksinaamaisesti Moomin Characters kohtelee yhteistötahoja, niin ei voi kun ihmetellä mukien suosiota. Netistä löytyy enemmän.

Vierailija
158/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa narsistilta. Kiitää lujaa, sitouttaa ja hullaannuttaa naisen, haukkuu naisen omia juttuja. Olisin varovainen.

Loistavasti kiteytetty. Tuo on vielä niin taitavaa, että vasta jälkeenpäin tajuaa miten oma itsetunto murennetaan vuoronperään huomionosoitusten kanssa. Valitettavasti Kristasta saa juuri sen verran hyväuskoisen naiivin kuvan, että voi täysin mennä vipuun,

Vierailija
159/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vähän tyhmä? Jopa kokeneella psykologian ammattilaisella on vaikeuksia määritellä narsistinen persoonallisuushäiriö pitkienkin tutkimusten jälkeen, mutta täällä nämä kyökkipsykologit jakelevat narsismidiagnoosia kuin yh-äiti reikäänsä, parin lehtilööpin perusteella.

Naisten seksuaalisuuden kyttääminen ja kontrollointi on oikein keskeinen piirre miesnarsisteille. Siis kaikki edelliset suhteet pengotaan ja siihen päälle vielä kuvitellut "panot". Tuota kutsuisin seksihulludeksi karmeimmillaan. Täydellistä toisen elämän omistamista, jossa minkään sortin yksityisyyttä/rajoja ei kunnioiteta.

Vierailija
160/191 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudessa Seurassa Krista hehkuttaa onneaan. Kertoo mm. että aiemmissa suhteissa on menty hänen säännöillään ja hän on saanut määrätä. Nyt Krista hehkuttaa, kuinka mahtavaa, on kun hän ei enää saa päättää eikä määrätä asioista??? Okei.

Jotenkin tulee tunne, että Kristalle tulee paljastumaan vielä monta asiaa, mitä ei tulevaisuudessa saa enää tehdä. Erittäin huonot vibat tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän