Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vois tilata henkilön, joka poraisi hyllyn ja pari taulua seinään?

Vierailija
02.02.2020 |

Vai onko sellaisia?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aviomiespalvelu. Sieltä saa kädetön yksinäinen nainen apua. Olen turvautunut muutaman kerran, ja kiitellyt vuolaasti aviomiestä.

Katsoin. Hassua että minimiveloitus 2h..

Kun matka-aikakin maksaa. Pitäiskö heidän omaan piikkiinsä tehdä nämä avuttomien neljän reiän poraamiskeikat ?

Osta pora ja tee itse. Osta myös kuulosuojaimet, niin ei kova ääni pelota. Porauskohdan alle teippaat pussin johon muhju putoaa, ettei ole niin paljon siivoamista. Jos betoni on haperoa, imuroi porausreikä, purista sinne pieni tippa asennusliimaa ennen proppua. Mun kotona ruuvit saa vedettyä seinästä irti proppuineen ☹

Eikö yhtään nolota olla stereotyyppinen sukupuiliroolittunut avuton ämmä?

T. Nainen joka talon rakensi

Miksi olet noin vihainen?

taidat olla feministi

Vierailija
42/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kylätalkkari, jos sellaisia on paikkakunnalla. Olisi hyvä myös tietää, ettei siellä seinässä mene mitään johtoja tai putkia. Yleensä ei pitäisi, linjat pitäisi mennä katossa tai koteloissa tai lattialistoissa, mutta ei aina vanhoista taloista tiedä. Pistorasioiden kohdalla, jos on upotettu seinään, ei pidä laittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aviomiespalvelu. Sieltä saa kädetön yksinäinen nainen apua. Olen turvautunut muutaman kerran, ja kiitellyt vuolaasti aviomiestä.

Kun matka-aikakin maksaa. Pitäiskö heidän omaan piikkiinsä tehdä nämä avuttomien neljän reiän poraamiskeikat ?

Osta pora ja tee itse. Osta myös kuulosuojaimet, niin ei kova ääni pelota. Porauskohdan alle teippaat pussin johon muhju putoaa, ettei ole niin paljon siivoamista. Jos betoni on haperoa, imuroi porausreikä, purista sinne pieni tippa asennusliimaa ennen proppua. Mun kotona ruuvit saa vedettyä seinästä irti proppuineen ☹

Eikö yhtään nolota olla stereotyyppinen sukupuiliroolittunut avuton ämmä?

T. Nainen joka talon rakensi

Matkakulut ottavat vielä erikseen.

Ja ei, ei hävetä etten osaa porata. Paljon osaan muita remppajuttuja ja tykkäänkin niistä, mutta iskuporan käyttäminen ei kuulu niihin.

Vierailija
44/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä varten ostin teinipojalleni poran. Sellaisen oikein iskuporakoneen jolla lyö seinään kuin seinään naulat ja ruuvit.

Hei haloo, teinipojalle iskuporakone. Otit kai samantien myös vakuutuksen.

Mitä helvettiä?

Sekoitatteko nyt iskuporakoneen johonkin kallioporaan :D

Eihän iskupora tosiaan ole mitenkään paljoa erikoisempi vehje kun perus pora.

Poravasara on järeämpi. Ehkä tarkoittaa sitä? Tai sekoittaa johonkin piikkauskoneeseen. Porakoneita on isoja ja pieniä. Niissä pienissäkin on isku. Rautakaupassa osataan myydä kone, jolla saa betoniin reijän. Ontelolaatta on vielä vähän kovempi.

Mutta: ei koneita pelätä tarvitse. Tyttäreni vääntää rautaa, hitsaa, polttoleikkaa, sorvaa terästä. Teki toissa viikolla jonkun parvekkeenkaiteeseen uudet koristekiemurat rikkoutuneiden tilalle. Ei huomannut yhtään työvaihetta, joihin olisi penistä tarvinnut.

Penistä en kysellytkään vaan henkilöä, joka osaa ne tehdä. Sama se mitä siellä haarojen välissä on.

Vierailija
45/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan selvyyden vuoksi, poralla siis porataan seinään REIKÄ, ei hyllyä tai taulua. Siihen reikään voi sitten halutessaan laittaa vaikka propun ja jonkunlaisen koukun tai ruuvin, ja siihen koukkuun tms. voi puolestaan ripustaa mitä nyt haluaakaan, vaikkapa hyllyn tai taulun.

Vierailija
46/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon kiviseiniin oikea ratkaisu on verkkokäyttöinen poravasara. Satasesta ylöspäin maksaa. Unohtakaa "iskuporakoneet" ja akkuvehkeet. Alamittaisella lelulla vain laasti halkeaa, terä palaa, hermot menee ja reikää ei synny, Lopulta palaa koko lelu.

Vierailija
47/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi et ostaisi poraa itse

En osaa enkä uskalla porata semmoisella jättiporalla.

kyllä jokainen porata osaa jos viitsii.

ei ne mitään tappovehkeitäkään ole

On siinä kuitenkin riskinsä. Jos poraa väärään kohtaan niin lähtee sähköt koko taloyhtiöstä, tai asunto on hetkessä täynnä vettä. Helsingissä kaasuputkeen poraaminen saattaa räjäyttää koko talon. Tai sitten ainakin rappaukset ropisevat alas suurelta alueelta ja remontista tuleekin vähän suurempi.

Vierailija
48/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älytön neuvo,osta pora. Tarviin yhden reiän seinään! Osta pora. Sama kuin tarvitsisin pari desiä maitoa,osta lehmä.

Älytön neuvo!

Vierailija
49/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jelpperi on näppärä firma.

Vierailija
50/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa typerä neuvo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älytön neuvo,osta pora. Tarviin yhden reiän seinään! Osta pora. Sama kuin tarvitsisin pari desiä maitoa,osta lehmä.

Älytön neuvo!

sitä poraako ei voi koskaan myöhemmin tarvita uudelleen?

ihmetyttää vain ihmisten uusavuttomuus, yksinkertaisiakaan asioita ei voida tehdä itse.

Vierailija
51/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi. Jos on monta taulua laitettavana ja lampun vaihtoa ym. Niin, menee helposti pari tuntia.

Voi oispa oma mies, joka porailisi seinään ruuvit.

Oispa oma akkuporakone, niin ei olisi huolta miehenhankinnasta. Mutta kaupastahan niitä saa, akkuporakoneita siis. Toki verkkovirralla toimivakin käy, mutta akkuvehjettä voi käyttää myös sählöpistokkeitten ulottomattomissa.

Minimiveloituksen hinnalla saisi jo kunnon koneen, jolla porailisi vuosikausia.

Onko 20 porakauppias, kun väittää ettei pienillä koneilla saa betoniin reikää. No, se riippuu käyttäjästä ja terästä, ja aikaa tarvitaan vähän enemmän kuin ärhäkkäämmällä pelillä.

Vierailija
52/55 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
53/55 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pora ja katso tuubista ohje.

Vierailija
54/55 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen huomenna, 75 €/h + 5 €/km, sis alv.

Vierailija
55/55 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tietää mitä tekee. Ettei poraa sähköjohtoon, tai vesijohtoon. Seiniä on monenlaisia, samoin kiinnikkeitä. Kovaan betoniin vain jääiip.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme