Mistä vois tilata henkilön, joka poraisi hyllyn ja pari taulua seinään?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
miksi et ostaisi poraa itse
En osaa enkä uskalla porata semmoisella jättiporalla.
Vierailija kirjoitti:
Isä tai veljet.
Jos olis niin ne varmaan tulis pyytämälläkin, tuskin tarvitsisi tilata.
Aviomiespalvelu. Sieltä saa kädetön yksinäinen nainen apua. Olen turvautunut muutaman kerran, ja kiitellyt vuolaasti aviomiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä jokainen porata osaa jos viitsii.
ei ne mitään tappovehkeitäkään ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus porailin itse, mutta kyllästyin siihen, että reikä ei ollut ikinä kaunis ja suora. Pora kairasi leveämmältä. Järkyttävän näköisiä reikiä seinässä.
Talohoito-firmasta saa huoltomiehen asentamaan ja rautakaupoilla on monesti asennuspalveluita tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallatko käyttää sähköhammasharjaa ja sähkövatkainta? Jos et, niin kysy isännöitsijältä.
Älä osta jättiporaa vaan pikkuinen akkuporakone, sellainen sähkövatkainta pienempi . Halvimmat maksavat parikymppiä ja varmaan riittävät sinun tarkoituksiin. Harjoittele poraamista vaikka johonkin laudanpalaan ensin.
Tässä yksi hyvä syy, minkä vuoksi peruskouluissa pitäisi olla jokaiselle oppilaalle sekä ompelukoneen että akkuporakoneen käytön alkeet.
Vierailija kirjoitti:
Aviomiespalvelu. Sieltä saa kädetön yksinäinen nainen apua. Olen turvautunut muutaman kerran, ja kiitellyt vuolaasti aviomiestä.
Katsoin. Hassua että minimiveloitus 2h..
Vierailija kirjoitti:
Aviomies on käynyt laittamassa hyllyjä seinään ja kaapin ja välioven. Yksi hyvä remppamies oli, mutta se lopetti, kun sen miehen vaimo kielsi tulemasta enää meille. Pari muutakin on käynyt ja ovat sitten sanoneet, että eivät viitsi enää tämän jälkeen tulla meille. En tiedä, missä on ollut vika. Olenko ollut liian ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin. Hassua että minimiveloitus 2h..
Ihan normi. Jos on monta taulua laitettavana ja lampun vaihtoa ym. Niin, menee helposti pari tuntia.
Voi oispa oma mies, joka porailisi seinään ruuvit.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin tulossa ehdottamaan vuokra-aviomiestä. Muistan, kun näistä oli lehdessä juttua jo varmaan kymmenen vuotta sitten, ja vasta näin yhdestä haastattelun jossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviomies on käynyt laittamassa hyllyjä seinään ja kaapin ja välioven. Yksi hyvä remppamies oli, mutta se lopetti, kun sen miehen vaimo kielsi tulemasta enää meille. Pari muutakin on käynyt ja ovat sitten sanoneet, että eivät viitsi enää tämän jälkeen tulla meille. En tiedä, missä on ollut vika. Olenko ollut liian ystävällinen.
En aina jaksaisi etsiä uutta ”aviomiestä”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallatko käyttää sähköhammasharjaa ja sähkövatkainta? Jos et, niin kysy isännöitsijältä.
Älä osta jättiporaa vaan pikkuinen akkuporakone, sellainen sähkövatkainta pienempi . Halvimmat maksavat parikymppiä ja varmaan riittävät sinun tarkoituksiin. Harjoittele poraamista vaikka johonkin laudanpalaan ensin.
Tässä yksi hyvä syy, minkä vuoksi peruskouluissa pitäisi olla jokaiselle oppilaalle sekä ompelukoneen että akkuporakoneen käytön alkeet.
Akkuporakoneella ei taida vaan betoniseinään saada reikiä vaan pitää ymmärtääkseni olla semmoinen kamala jätti?
Mutta tosiaan, en luota omiin taitoihini tuollaisten osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä jokainen porata osaa jos viitsii.
ei ne mitään tappovehkeitäkään ole
Voisin opetella jos tarkoitus olisi alkaa tehdä jotain isompaa remppaa ja muuta. Nyt kun tarve on kertaluontoinen tai seuraavan kerran useamman vuoden päästä toistuva, niin mieluummin ostaisin sen palvelun, kuin ensin kuluttaisin aikaa vertailemalla porien ominaisuuksia, ja sitä millaiset kiinnikkeet pitää hankkia, kiertäisin rautakauppoja joista ei saa palvelua, käyttäisin rahaa x summan ja sitten lopulta onnistuisin pilaamaan seinät. En ole ap, mutta näin itsellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akkuporakoneella ei taida vaan betoniseinään saada reikiä vaan pitää ymmärtääkseni olla semmoinen kamala jätti?
Mutta tosiaan, en luota omiin taitoihini tuollaisten osalta.
Siihen tosiaan tarvitsee kunnon vehkeen, parin kympin pikkupora ei riitä.