Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vois tilata henkilön, joka poraisi hyllyn ja pari taulua seinään?

Vierailija
02.02.2020 |

Vai onko sellaisia?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä varten ostin teinipojalleni poran. Sellaisen oikein iskuporakoneen jolla lyö seinään kuin seinään naulat ja ruuvit.

Vierailija
22/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusfirma, mökkitalkkari, jokin työpaja, aviomiespalvelu, google. Eiköhän löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen naistuttava sinkkuaikoinaan laittoi punaiset korkokengät jalkaan ja punaista huulipunaa ja meni koputtamaan naapurin ovelle, kun kuuli, että siellä tehdään remonttia. Halusi ”lainata” remppamiehiä poraamaan isot ruuvit seinään. Lirkuttelulla onnistui, kun teillä on niin hyvät ja isot poratkin täällä....

Vierailija
24/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulut faceen ja siellä johkin asuinpaikkasi ryhmään kysy sieltä. Tai etsi joku mökkitalkkari/aviomies/tms apuripalvelu, noita on eri nimillä, niin pitää vaan googletella, muistaa hakusanaksi laittaa myös paikkakunta.

Vierailija
25/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän vastaavissa jutuissa talohuoltoa, eikä edes maksa paljon. Eikä tarvitse kantaa huolta vahingoista tai tapaturmista, kun heillä on voimassa olevat vakuutukset, luvat ja sertifikaatit. En yleensä anna asuntooni tehnä mitään, ei-ammattilaisten, kun euron säästöstä voi tulla kympin vahinko.

Vierailija
26/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tehdä niinkuin yksi kaveri, otti suihin miehen pienistä palveluksista. Baarista oli bongannut jonkun miehen lampun laittoonkin. Tosin hän rakasti suihinottamista.

Jokainen tekee sitä, mitä osaa. Keinot ovat monet.

Vierailija
27/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua käy auttamassa naapuri.

Minä maksan hänelle. Ihan mielellään tekee tuollaisia pieniä hommia. 

Vierailija
28/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä varten ostin teinipojalleni poran. Sellaisen oikein iskuporakoneen jolla lyö seinään kuin seinään naulat ja ruuvit.

Hei haloo, teinipojalle iskuporakone. Otit kai samantien myös vakuutuksen.

Vierailija
29/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei joo kiitos. Huollon sivuilla näköjään oli myös. 30e. Halvempi kun Aviomiespalvelu 38e x 2h.

Vierailija
30/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vain olisi ilman sitä hyllyä, kun on niin vaikeaa? Tuo on oikea asenne, että haluat maksaa siitä, että joku tekee puolestasi asioita mitä et halua/osaa tehdä. Hienoa että tasa-arvo rantautuu myös näihin "miesten" pikkuisiin töihin, minkä arvostus on täälläkin tasan nolla. Raha tai voimaantuminen.

Vierailija
31/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokin voimaantunut sonninrengas tule ja laita ihan pyytämällä. Palkaksi seksuaalinen teko.

Tuolla saisi. Huulet törrölleen vaan. Miehet tekevät seksin takia monenlaisia asioita. Oikein nauttivat, kun saavat olla vahvoja. Parempi antaa ymmärtää, että on naisena pieni ja avuton.

Samaisen törröhuulen hoitomies kävi tekemässä kylpyhuoneremontinkin, jonka kustannus olisi ollut noin 5000 €. Jonkin verran pesää sai antaa.

Eihän tässä anneta ymmärtää, vaan ollaan avuttomia. Pesällä saa myös naisilta, ei tämä ole mikään salaisuus.

Vierailija
32/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi et ostaisi poraa itse

En osaa enkä uskalla porata semmoisella jättiporalla.

Uskallatko käyttää sähköhammasharjaa ja sähkövatkainta? Jos et, niin kysy isännöitsijältä.

Älä osta jättiporaa vaan  pikkuinen akkuporakone, sellainen sähkövatkainta pienempi . Halvimmat maksavat parikymppiä ja varmaan riittävät sinun tarkoituksiin. Harjoittele poraamista vaikka johonkin laudanpalaan ensin.

Tässä yksi hyvä syy, minkä vuoksi peruskouluissa pitäisi olla jokaiselle oppilaalle sekä ompelukoneen että akkuporakoneen käytön alkeet.

Akkuporakoneella ei taida vaan betoniseinään saada reikiä vaan pitää ymmärtääkseni olla semmoinen kamala jätti?

Mutta tosiaan, en luota omiin taitoihini tuollaisten osalta.

Siihen tosiaan tarvitsee kunnon vehkeen, parin kympin pikkupora ei riitä.

eipä nuo halvat iskutkaan paljoa maksa

https://www.k-rauta.fi/rautakauppa/sahkotyokalut-ja-koneet/porakoneet/i…

Vierailija
33/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä ihmeen jättiporalla :D eihän perus iskuporat paljoa akkuporaa isompia ole

Vierailija
34/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä jokainen porata osaa jos viitsii.

ei ne mitään tappovehkeitäkään ole

Ammattilainen osaa valita oikeat välineet ja työtavan esimerkisi raudoitettua betoniseinää varten. Oikeaa poraakaan ei välttämättä ole kaikilla kotona, vaan enemmän ladattavia ruuvinvääntimiä.

Vierailija
35/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä?

Sekoitatteko nyt iskuporakoneen johonkin kallioporaan :D

Eihän iskupora tosiaan ole mitenkään paljoa erikoisempi vehje kun perus pora.

Vierailija
36/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aviomiespalvelu. Sieltä saa kädetön yksinäinen nainen apua. Olen turvautunut muutaman kerran, ja kiitellyt vuolaasti aviomiestä.

Katsoin. Hassua että minimiveloitus 2h..

Kun matka-aikakin maksaa. Pitäiskö heidän omaan piikkiinsä tehdä nämä avuttomien neljän reiän poraamiskeikat ?

Osta pora ja tee itse. Osta myös kuulosuojaimet, niin ei kova ääni pelota. Porauskohdan alle teippaat pussin johon muhju putoaa, ettei ole niin paljon siivoamista. Jos betoni on haperoa, imuroi porausreikä, purista sinne pieni tippa asennusliimaa ennen proppua. Mun kotona ruuvit saa vedettyä seinästä irti proppuineen ☹

Eikö yhtään nolota olla stereotyyppinen sukupuiliroolittunut avuton ämmä?

T. Nainen joka talon rakensi

Vierailija
37/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä?

Poravasara on järeämpi. Ehkä tarkoittaa sitä? Tai sekoittaa johonkin piikkauskoneeseen. Porakoneita on isoja ja pieniä. Niissä pienissäkin on isku. Rautakaupassa osataan myydä kone, jolla saa betoniin reijän. Ontelolaatta on vielä vähän kovempi.

Mutta: ei koneita pelätä tarvitse. Tyttäreni vääntää rautaa, hitsaa, polttoleikkaa, sorvaa terästä. Teki toissa viikolla jonkun parvekkeenkaiteeseen uudet koristekiemurat rikkoutuneiden tilalle. Ei huomannut yhtään työvaihetta, joihin olisi penistä tarvinnut.

Vierailija
38/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aviomiespalvelu. Sieltä saa kädetön yksinäinen nainen apua. Olen turvautunut muutaman kerran, ja kiitellyt vuolaasti aviomiestä.

Kun matka-aikakin maksaa. Pitäiskö heidän omaan piikkiinsä tehdä nämä avuttomien neljän reiän poraamiskeikat ?

Osta pora ja tee itse. Osta myös kuulosuojaimet, niin ei kova ääni pelota. Porauskohdan alle teippaat pussin johon muhju putoaa, ettei ole niin paljon siivoamista. Jos betoni on haperoa, imuroi porausreikä, purista sinne pieni tippa asennusliimaa ennen proppua. Mun kotona ruuvit saa vedettyä seinästä irti proppuineen ☹

Eikö yhtään nolota olla stereotyyppinen sukupuiliroolittunut avuton ämmä?

T. Nainen joka talon rakensi

Selvennys: rakensin puusta omakotitalon 2003. Tämä hapero betonirakenne on nykyisessä kodissani, jota en rakentanut 1978.

Vierailija
39/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen sisältyvät kaikki aviomiehen ns palvelut.

Vierailija
40/55 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä?

Poravasara on järeämpi. Ehkä tarkoittaa sitä? Tai sekoittaa johonkin piikkauskoneeseen. Porakoneita on isoja ja pieniä. Niissä pienissäkin on isku. Rautakaupassa osataan myydä kone, jolla saa betoniin reijän. Ontelolaatta on vielä vähän kovempi.

Mutta: ei koneita pelätä tarvitse. Tyttäreni vääntää rautaa, hitsaa, polttoleikkaa, sorvaa terästä. Teki toissa viikolla jonkun parvekkeenkaiteeseen uudet koristekiemurat rikkoutuneiden tilalle. Ei huomannut yhtään työvaihetta, joihin olisi penistä tarvinnut.

Jokaisella on omat vahvuutensa. Ehkä aloittajalla on jotain muita taitoja, joita miehekkäällä tyttärelläsi ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän