Sain hirveästi huomiota
Menin mieheni kanssa synnytyssairaalasta suoraaan Prismaan ostoksille. Tuntemattomat ihmiset tulivat juttelemaan. Ne oli aivan ihastuksissaan vauvasta. Koskaan ennen tuntemattomat ihmiset ei ole käyttäytyneet näin.
Kommentit (31)
Aina ei tuoda noin nuoria ihmisiä kauppaan. Voi johtua siitä.
Tietenkin vauvat herättää tunteita. Mustakin olisi ihanaa nähdä melkein vastasyntynyt ihmisalku. Onnea vanhemmille! Ihanaa saada oma lapsi!
Se on hyvä että vauva heti oppii Prismaperheen tavoille ja tutustuu muihin prismaihmisiin.
Onhan nuo vauvat ihania. Kaikki ei niitä saa.
Oliko napanuora katkaistu ennen prismaan menoa?
Hei tuo reagointi muualta on ihan parasta. Lapset on niin harvassa, että niitä rakastetaan, vaikkei niihin ole siteitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Hei tuo reagointi muualta on ihan parasta. Lapset on niin harvassa, että niitä rakastetaan, vaikkei niihin ole siteitäkään.
Mä iloitsen vanhempien onnesta ja siitä että mulla nuo ajat on jo kaukana takana.
Vierailija kirjoitti:
Vauvat on ihania ja ne herättää ihmisissä tunteita!
Mitä vtun IHANAA niissä on???
Nuo muiden ihmisten reaktiot on musta mielenkiintoisia. Ilmeisesti Suomi ei ole lapsivihamielinen maa.
Hienoa, että saitte positiivista reagointia! Tuollainen on aivan ihanaa kuultavaa.
Kuinka moni teistä on vienyt vauvan kauppaan?
Eihän vauvat mitään estä, niiden kanssa vaan jatketaan normaalia elämää.
Nuo on pieniäkin vain pienen ajan. Sitten nuo tekee omia juttujaan ja niitä ei äideiltä kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko napanuora katkaistu ennen prismaan menoa?
No ei,mentiin Prismaan ostamaan saksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vtun IHANAA niissä on???
Ne haisee hyvälle ja on hiljaisia.
Vauvat on maailmassa ihan parasta. Itselläni on kaksi lasta ja en vaihtaisi heitä mihinkään.
Äidit rekastaa aina lapsiaan.
Itse olin sairaalassa ja katsoin poikaa pleksin läpi. Oli sellaiset muovikaukalossa vauvoille. Se oli niin ihana ja katsoi mua silmiin.Se tuntui jossain syvällä.
Voi kun olisin nuorempi, niin tekisin vauvan