Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 5v miettii; somekaveruuden määräytyminen

01.02.2020 |

Olen tutustunut harrastusten kautta moniin naisiin ja olen saanut melko luontevasti someystäviä sellaisistakin, jotka ovat hieman varautuneita ja etäisyytensä säilyttäviä elävässä elämässä, mutta toisaalta taas sellaisista, joiden kanssa on eniten kemiaa ja molemminpuolista lämpöä eivät aina suostu somekaveruuteen tai ainakin näin olen tulkinnut, kun pyyntöihin ei ole vastattu. En ole tietenkään maininnut asiasta, vaan jatkanut samaan malliin ja välit ovat pysyneet samanlaisina.

Miten analysoisit tätä ilmiötä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ilmiötä? Jotkut haluaa somekavereikseen jokaisen kenen nimen tietää, jotkut vain oikeita kavereita eikä puolituttuja, tai jos kyseessä on joku Facebook voi olla ettei sinne ole edes kirjauduttu aikoihin ja pyyntö jäänyt siksi roikkumaan.

Vierailija
2/8 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole maininnut asiasta? Jos pyyntöä ei ole suoraan hylätty niin voithan kysyä että huomasiko että olit lähettänyt sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että ne joitten kansa koet että sulla on jotain haluaa tehdä selväksi ettei ole suhdetta tiedossa.

Vierailija
4/8 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ilmiötä? Jotkut haluaa somekavereikseen jokaisen kenen nimen tietää, jotkut vain oikeita kavereita eikä puolituttuja, tai jos kyseessä on joku Facebook voi olla ettei sinne ole edes kirjauduttu aikoihin ja pyyntö jäänyt siksi roikkumaan.

Tyhjentävä vastaus. Itse en ikinä hyväksy pelkkiä moikkaustuttuja.

Vierailija
5/8 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole maininnut asiasta? Jos pyyntöä ei ole suoraan hylätty niin voithan kysyä että huomasiko että olit lähettänyt sen.

En ole maininnut, koska se ei tuntuisi hirveän hienotunteiselta jos henkilö ei vaikka jostain syystä uskalla tai haluakaan jakaa somesisältöä tai tulla yhdistetyksi tiettyihin ihmisiin. En halua painostaa. 

Vierailija
6/8 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut kemiaa ja molemminpuolista lämpöä vaan sinä kuvittelit sen. Tämä päätelmä siitä että sinulla ei ilmeisesti ole mitään muuta kanavaa olla yhteydessä kun jäit somea pohtimaan.

Vierailija
7/8 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se äijä! 💪

Vierailija
8/8 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän