Eikö miehet siis pidäkään persoonallisista, pirtsakoista, pippurisista naisista?
Olen luullut että naisen tulee olla kesytettävä äkäpussi jotta miehet kiinnostuvat.
Liian helppoja ja vaisuja lissuja vältellään ja säkenöivät huumorintajuiset ja älykkäät huomiohakuiset naiset ovat toivottavia samalla kun
Vaatimattomammat kanssasisaret eivät kelpaa.
Olenko ollut väärässä???
Kommentit (30)
Omillaan ajatteleva nainen on uhka ja ei siis toivottava.
Miksi luulet olleesi väärässä? Minä olen aina löytänyt helposti seuraa, enkä kyllä koe olevani mitenkään räväkkä tyyppi. Ehkä tietyllä tavalla pippurinen, mutta silti hyväkäytöksinen ja kiltti.
No, tuon yhden ketjun perusteella kyllä, olet ollut väärässä.
Pippurinen sisupussi? Yök! Yök! Yök! Todella rasittavia. Pysyn kaukana niistä.
Vierailija kirjoitti:
Omillaan ajatteleva nainen on uhka ja ei siis toivottava.
Eikä ole kuin välttämättömyys. Mitä jos menet vihoinesi pihalle jäähdyttelemään? Naisen tulee juurikin osata ajatella, eikä mennä tuuliviirinä tunteidensa mukana, niin kuin sinä.
Voi sisko hyvä. Naisen luonteenpiirteistä miehet eniten arvostavat:
- kiltti (=ei huuda eikä hauku eikä arvostele miestä)
- avulias (miestä kohtaan)
- kunnioittava (miestä kohtaan)
-haluaa seksiä (vain tältä yhdeltä mieheltä, ei keneltäkään muulta)
- haluaa huolehtia miehestä
- haluaa huolehtia miehen kodista
Kaukana perässä tulevat hauskuus ja keskustelutaito. Ehkä yksi tuhannesta miehestä haluaa, että nainen jotenkin "haastaa" häntä olemalla älykkäämpi, sanavalmiimpi, hauskempi kuin mies itse.
t. hatustavetäjä
Mitä itse nyt baarikohtaamisten peruteella yleistän niin miehiä ei kiinnosta naisen persoona, mielipiteet, huumorintaju (jos se eroaa omasta) tai kokemukset. Jos niitä alat tuoda ilmi niin keskustelu tyrehtyy. Pitäisi vaan kompata ja nauraa miehen jutuille.
Ei monikaan taida haluta hankalaa, räväkkää, kovaäänistä hauskuuttajaa tai pätijää.
Tosin todella kauniilta siedetään kyllä sellaista bitchy-hankaluutta, koska ulkonäöllä saa paljon anteeksi.
Jos pippurinen tarkoittaa sitä, että sillä selitellään huonoa ja itsekästä käytöstä, niin ei todellakaan. Jos taas se tarkoittaa ettei luovuta tavoitteissaan, olettaen että muut tästä ei kärsi, niin silloin hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tuoo persoonalllisuus tarkoittaa erilaisille ihmisille eri asioita.
Se voiii tarkoittaa esim sitä että jos on kaksi ihmistä parisuhteeessa ja toinen on tyhmempi niiin suhde muuttuu helposti rasitttavaksi.
Ei todellakaan pidä! Mistä olet saanut rämän mielikuvan?
Räväkät, tatuoidut, kovaääniset ja aggressiiviset naiset ovat vastenmielisiä.
Ei todellakaan! Yllätävän monella naisella tinderissä on teksti vaikee ja vittumainen 🤔
Monesti näiden lisäksi ko. henkilö on baksu. Siksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voiii tarkoittaa esim sitä että jos on kaksi ihmistä parisuhteeessa ja toinen on tyhmempi niiin suhde muuttuu helposti rasitttavaksi.
Esiim baarissa ensikohtaamisessa on tärkeäää kaivaa siiitä toisesta ihmisestä heti ensalkuuun selväksi se että käsitttääkö hän että kuka hän on ja millainen hän omasta mieleeestään on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse nyt baarikohtaamisten peruteella yleistän niin miehiä ei kiinnosta naisen persoona, mielipiteet, huumorintaju (jos se eroaa omasta) tai kokemukset. Jos niitä alat tuoda ilmi niin keskustelu tyrehtyy. Pitäisi vaan kompata ja nauraa miehen jutuille.
Minua kiinnostaa naisten kokemukset, mikäli ne kokemukset ovat kiinnostavia, ja osalla naisista ovat. Isolla osalla ne on vähän konmaritusta ja gojimarjoja, niin en jaksa kiinnostua. Älykkyys kiehtoo aina.
Olen äkkipikainen, suorapuheinen, temperamenttinen, spontaani, tunteellinen ja räväkkä. Siinä lista jota monet naiset tuntuvat pitävän hyvinä ominaisuuksinaan. Miehen näkökulmasta kaikkea muuta kuin viehättävää.
Miksi räväkät pippurit luulevat, että vain heillä on persoonallisia ominaisuuksia?
Vasta jossain pippurinen tyhjännauraja-kailottaja selitti, kuinka hän on mieluummin tyyppi, joka jää mieleen, kuin väritön ja hajuton hissukka. Nuo tyypithän on monille sellaisia, joita vältellään, heistä ei jää muuta muistijälkeä kuin ärsyttävyys. Toisin kuin muut ihmiset huomioivasta, hienotunteisemmasta ja hiljaisemmasta ihmisestä. Mistä tuo itsensä korottaminen johtuu?
Huomionhakuinen räväkkä suupaltti ei välttämättä ole yhtä kuin älykäs.
Vähemmän älykkäissä piireissä vain elää tällainen sitkeä harhaluulo että olisi.