Aloitteen tekevillä naisilla on enemmän onnea rakkaudessa, paljastaa tutkimus - "Ensimmäisen viestin lähettäminen kiinnostavalle tyypille voi olla kannattavaa"
Tottahan se on, että aloitteita tekevät ihmiset todennäköisemmin myös päätyvät enemmän ihmiskontakteihin, kuin ihmiset jotka eivät niitä tee.
https://www.nainen.com/aloitteen-tekevilla-naisilla-on-enemman-onnea-ra…
Ensimmäisen viestin lähettäminen kiinnostavalle tyypille voi olla kannattavaa.
Joten jos mielit miestä, laita viestiä.
Kommentit (22)
Totta. Itse olin aloitteentekijä 10v sitten ja hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Passiviset naiset voivat saada miehen vain aktiivisista miehistä ja siinä joukossa on paljon kaikenlaisia häntäheikkejä ja pelimiehiä
Tämä on kuitenkin herkkä aihe. Vaikka tuo olisi tottakin niin tällaiselle ratekialle eivät naiset anna yleisesti arvoa keskuudessaan. Tämä aihe on puitu täällä 37 kertaa.
No jo oli taas varsinainen nollatutkimus. Eli ne saa enemmän ihmiskontakteja, jotka aktiivisesti pyrkivät luomaan ihmiskontakteja. Kuka olisi uskonut?
Kyseessähän ei sitten ole mikään tieteellinen tutkimus vaan yhden deittisovelluksen teettämä kyselytutkimus oman käyttäjäkunnan sisällä ja sen yhteenveto on tehty vain sadan vastaajan perusteella.
En väitä, etteikö jutussa voisi olla perääkin, mutta palstalla heitellään tutkimusta käsitteenä aina niin heppoisesti, että pitää välillä korjata. Tuo ei siis oikeasti ole mikään varteenotettava tai oikea tutkimustulos. Enemmänkin hypoteesi.
Hyvä juttu. Ongelma tulee vaan siinä että naisilla on tapana tehdä aloite vain liian tasokkaille miehille. Ikään kuin riski otetaan vain jos palkinto on tarpeeksi suuri.
Suhteessakin aloitteen teko on aika yksipuolista. Ihan varmasti muistan että nainenkin on joskus tehnyt aloitteen. Sitä en osaa varmuudella sanoa montako vuotta siitä on aikaa. Asiasta vihjaaminen ei ole vaikuttanut. Oma teoria on että pidemmässä suhteessa naisilta katoaa halut.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu. Ongelma tulee vaan siinä että naisilla on tapana tehdä aloite vain liian tasokkaille miehille. Ikään kuin riski otetaan vain jos palkinto on tarpeeksi suuri.
... Väärin. Naiset ovat kaikkein aloitteellisimpia keskimääräismiehiä kohtaan. Miesten kontaktinotto painottuu vain kaikkein kauniimpiin naisiin. Tämä siitä huolimatta, että miehet osaavat arvioida naisten ulkonäköä objektiivisesti ja naiset eivät juurikaan - ja keskivertonainen karttaa niitä komeiksi kokemiaan miehiä.
Ikävä kyllä jos mies ei ole +185cm komea ja jykeväleukainen sosiaalisesti taitavan oloinen niin turha odottaa keskustelunavauksia naisilt. :/
Olen ollut aloitteellinen ja saanut aina pakit. (Olen nainen.)
Ainakin minä sain itselleni elämäni miehen olemalla aloitteellinen. Yhdessä jo toistakymmentä vuotta.
En tosin tiedä, mikä on syy ja mikä seuraus. Kun riittävän kiinnostava tyyppi osui kohdalle, en voinut jäädä odottelemaan hänen mahdollista aloitettaan, ja toki tällaisen tyypin kohdalla oma sitoutumiseni taso on ollut korkealla läpi suhteen.
Olen ollut aloitteellinen joskus ja saanut seksiä tai suhteen, joka päättyy aikanaan miehen aloitteesta. Nykyään en tee aloitteeta ja miehet vonkaavat perääni vuosikausia (ei kaikki, mutta jotkut). Eli voi tuolla tavalla tuloksia saada, mutta minkälaisia? useimmiten luultavasti vain vähäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
No jo oli taas varsinainen nollatutkimus. Eli ne saa enemmän ihmiskontakteja, jotka aktiivisesti pyrkivät luomaan ihmiskontakteja. Kuka olisi uskonut?
Niillä on enemmän onnea rakkaudessa oli pointti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on täysin totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Väärin. Naiset ovat kaikkein aloitteellisimpia keskimääräismiehiä kohtaan. Miesten kontaktinotto painottuu vain kaikkein kauniimpiin naisiin. Tämä siitä huolimatta, että miehet osaavat arvioida naisten ulkonäköä objektiivisesti ja naiset eivät juurikaan - ja keskivertonainen karttaa niitä komeiksi kokemiaan miehiä.
Minä olen tehnyt varmaan 100-200 aloitetta ihan tavallisten (ei kauniiden) naisten suuntaan eikä kukaan nainen ole koskaan tehnyt aloitetta minun suuntaani. Toki voi olla, että olen tilastovinouma, mutta väite tuntuu oudolta
ohis
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä jos mies ei ole +185cm komea ja jykeväleukainen sosiaalisesti taitavan oloinen niin turha odottaa keskustelunavauksia naisilt. :/
Ex oli armeijavirallisesti 175 ja lihava, huonoihoinen, pukeutui huonosti, ei mitään koulutusta. Jahtasin sitä puoli vuotta kunnes se antautui mulle.
Kyllä sun nyt vaan pitää hyväksyä se tosiasia, että vika on sun persoonassa eikä pituudessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö jokainen halua sen tasokkaimman, jonka pystyy saamaan? Aloitteiden tarkoituksena on haarukoida se. Eli jos teen 10 aloitetta, joista yksi hyväksytään ja saan suhteen, olen saavuttanut tavoitteeni.
-Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Passiviset naiset voivat saada miehen vain aktiivisista miehistä ja siinä joukossa on paljon kaikenlaisia häntäheikkejä ja pelimiehiä
Tämä on kuitenkin herkkä aihe. Vaikka tuo olisi tottakin niin tällaiselle ratekialle eivät naiset anna yleisesti arvoa keskuudessaan. Tämä aihe on puitu täällä 37 kertaa.
Tämä minua kiinnostaisi. Ainakin minun tuntemani naiset arvostavat aloitteellisia naisia riippumatta siitä, ovatko itse sellaisia. Olisikohan kyseessä jokin sukupolviero...
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut aloitteellinen ja saanut aina pakit. (Olen nainen.)
Mulla taas niin, että mies on ihan mukana, mutta "unohtaa"sanoa olevansa varattu. Eli saan pakit seksin jälkeen ja joskus on myös leimattu sekopääksi kun olen suuttunut asiasta.