FREE HUGS
Mitä mieltä ihmisistä, jotka jakavat ilmaisia haleja? Seisovat iis kadulla kylttien kanssa, joissa lukee free hugs. Olen joskus esim. Helsingin rautatieasemalla nähnyt.
Kommentit (8)
Mäkin voisin tehä tota. Mut vaan kauniita naisia halaisisin.
M37
Jännää. Eka ajatus olisi kieltämättä että mitä nää hipit haluavat, vaikka itsekin olen silleen peace and love for everyone.
Jussi Halla-aho Presidentiksi HETI!
Muutamia vuosia sitten sain Helsingissä free hugin. Mutta miten sen pitäisi tuntua erityiseltä? Voinko ottaa freehuggeriin yhteyden kun on oikeasti huono päivä? En. Leyhytystä. Samaa leyhytystä kuin x ja y ja z.
Tuun itse hyvälle tuulelle kun näkee että jotkut on valmiita antamaan halin ja haluavat levittää hyvää mieltä ja kosketusta. ❤️
Minä käyn välillä steissillä jakamassa haleja. Lemppareita ovat selvästi yksinäiset vanhukset, jotka sanovat, etteivät muistakaan milloin ovat viimeksi saaneet kunnon halin. Silloin tulee tunne, ettei tämä ole turhaa.
Halaan kaikkia tasapuolisesti, humalaisia, nuoria, vanhoja, miehiä, naisia. Kerran halasin miehen exän, joka oli kovaan ääneen haukkunut minua. Ei tunnistanut minua.
En tuomitse. Jos haluaa halin, sellaisen saa :)
Voisin jakaa ilmaisia pusuja, mutta naamarajalla.
Vapauttakaa Hungsit
ZinkZink