Tarkoitus olisi tehdä Kukkoa Wienissä - mitä tarjota sen kanssa?
Kommentit (26)
Oi Niin kovasti haluaisin Wieniin. Se on kauneimpia paikkoja joissa olen käynyt. Ja se historia <3
Vierailija kirjoitti:
Oi Niin kovasti haluaisin Wieniin. Se on kauneimpia paikkoja joissa olen käynyt. Ja se historia <3
Laudamotionin lennolla Wieniin ja takaisin yhteensä 44 euroa. Ei ole ainakaan rahasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laudamotionin lennolla Wieniin ja takaisin yhteensä 44 euroa. Ei ole ainakaan rahasta kiinni.
Niin, kun se olisikin vain sen lennon hinta. Se on kalleimpia kaupunkeja elinkustannuksiltaan mitä Euroopasta löytyy. Mutta hyvä vinkki kyllä Lentojen hinnoissa säästäisi jo pitkän sentin. Kiitos siis sinulle, pitää tutkailla asiaa.
Miksi Wienissä tehty kukko vaatisi eri lisukkeet kuin vaikkapa Sonkajärvellä?
Sulla on sitten Cockia tänään.
Zink
Kukkova vuan vinetto, Ei onnistu enää kun ei uo vinettova.
Kossua, ei tota kestä selvin päin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun se olisikin vain sen lennon hinta. Se on kalleimpia kaupunkeja elinkustannuksiltaan mitä Euroopasta löytyy. Mutta hyvä vinkki kyllä Lentojen hinnoissa säästäisi jo pitkän sentin. Kiitos siis sinulle, pitää tutkailla asiaa.
Wien on kallis jos tunget sinne parhaimpaan/pahimpaan turistiaikaan keskellä kesää.
Jos menet sinne nyt niin saat puoli-ilmaiseksi hyviäkin hotelleja.
Mikä se wienin hintataso sitten on jos sanotaan että kallis? Paljonko perus hotellihuone ja illallinen perusravintolassa?
Siisti hotelli keskustyassa näemmä reilusti alle satkun, kun jossain vantaan persiessä olevasta hotellista saa maksaa lähemmäs pari sataa, enpä nyt sanoisi kalliiksi.
Pariisin perunoita tietty, ja Lontoon rakeita jälkiruuaksi
Olen aina ihmetellyt, mistä sen kaupan tiskillä tietää, ostaako kukkoa vai kanaa?
Vierailija kirjoitti:
Siisti hotelli keskustyassa näemmä reilusti alle satkun, kun jossain vantaan persiessä olevasta hotellista saa maksaa lähemmäs pari sataa, enpä nyt sanoisi kalliiksi.
Alle 50llä irtoaa tähän aikaan ihan hyviä hotellihuoneita keskustasta.
Huom huoneita, eli salarakkaan kanssa Wienin kaupunkilomayö 25e/lärvi.
Broileria punaviinissä, coq au vin, riisiä ja salaattia.
Sacherkakkua ja filharmonikkoja.