En voi tehdä mitää hienoja meikkejä koska
Minulla on niin rasvainen iho, että ne meikit leviää hetkessä ympäri naamaa. Mikään luomiväri yms. ei tule kuuloonkaan.
Rajauksiakin saa pyyhkiä poskilta pitkin päivää ja meikkivoide ei asetu silmien alle, vaan jättää "rajat" siihen.
Kommentit (14)
Meikinpohjustusvoide naamaan ja luomivärille omansa? Vedenkestävät meikit?
Minulla ihan sama. Kauhean öljyinen naama ja huokoset täynnä talia vaikka kuorisi jokapäivä. Mistä apu?
En mäkään, mulla akne, se on nyt onneks hoidossa. Näyttää, että ois meikannut ruton piiloon. Ja rasvoittuva ihokin, siis oikeasti lähes öljyyntyvä, onneks toi lääke tepsii siihenkin, roa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä auta, jos oikeasti rasvoittuva iho. Tulee toosi tunkkaisen näköinen lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ihan sama. Kauhean öljyinen naama ja huokoset täynnä talia vaikka kuorisi jokapäivä. Mistä apu?
Ihan ekaksi lopeta heti se kuoriminen. Se vain lisää talin tuotantoa. Kosmetologille teettämään kunnon puhdistus ja saamaan ohjeet sopivista aineista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ekaksi lopeta heti se kuoriminen. Se vain lisää talin tuotantoa. Kosmetologille teettämään kunnon puhdistus ja saamaan ohjeet sopivista aineista.
Ekalle: ei ihoa voi kuoria joka päivä, se on ihan liikaa. -eri
Mulla on ollut vaikea akne 20 vuoden ajan. Silmämeikki pysyy täydellisesti paikoillaan oikealla pohjustuksella, ilman sitä valuu pois. Myös meikkien laatu vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat jokapäiväisellä kuorinnalla? Et kai mekaanista, rakeita sisältävän aineen käyttöä ainakaan? Ihan liikaa ja pahentaa vain asiaa, jos näin on. Sen sijaan on monia kemiallisia, päivittäiseenkin käyttöön sopivia kuorintatuotteita, AHA- ja BHA-happojen voimalla toimivia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä auta, jos oikeasti rasvoittuva iho. Tulee toosi tunkkaisen näköinen lopputulos.
Enpä ole huomannutkaan. Rimmelin Stay Matte-pohjustaja kosteusvoiteen päälle ja meikki pysyy oikein nättinä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut vaikea akne 20 vuoden ajan. Silmämeikki pysyy täydellisesti paikoillaan oikealla pohjustuksella, ilman sitä valuu pois. Myös meikkien laatu vaikuttaa.
Onko jollain silmämeikillä väliä, jos iho on kuin ruton jäljiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole huomannutkaan. Rimmelin Stay Matte-pohjustaja kosteusvoiteen päälle ja meikki pysyy oikein nättinä.
Ehkä sun omaan silmään nätti, mun mielestä varmaan järkyttävä, laita kuva niin uskon.
Mulla on kamalan rasvoittuva iho, ja ihonhoidossa kosteutus on kaikki. Iho tuottaa öljyjä itse, jos se ei muuten saa tarpeeksi kosteutta. Sen takia kosteutta poistavat tuotteet esim. savinaamiot ovat pahinta, mitä voi tehdä. Aamulla ja illalla käytän hyaluronihapposeerumia, illalla tukevampi tuote kuin aamulla. Tietenkin lisäksi kosteusvoide päälle. Kuorin kerran viikossa rakeettomalla entsyymikuorinnalla.
Vain yksi meikkivoide tulee kysymykseen ja sen on Estee Lauderin Double Wear. Oikeasti, kokeilkaa. Se pysyy, vaikka kesken päivää täytyisikin imeä öljyä iholta paperilapulla. Itselläni ei toimi primerit tuon kanssa, meikkivoide vaan suoraan rasvatulle iholle ja saa parhaan lopputuloksen.
Jos on rasvainen iho niin nimenomaan vedenkestävä ripsari ym ei silloin käy, koska ne poistetaan öljyllä. Eli vaikka ne vettä kestääkin niin ei rasvaista ihoa.
Aika extremeltä kuulostaa, oletko käynyt ihotautilääkärillä?