Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet

Vierailija
01.02.2020 |

Eivät tunnu pitävän naisista, jotka ovat älykkäitä (varsinkin, jos ovat älykkäämpiä kuin mies), joilla vahvat, itsenäiset mielipiteet, jotka osataan perustella, jotka ovat itsenäisiä ja pärjääviä?

Anteeksi yleistys, mutta täälläkin usein toistuu se, että miehen haluavat hiljaisen, naisellisen, nöyrän, kiltin naisen. Halutaan Jane Bennet eikä Elisabeth Bennettiä (ylpeys ja ennakkoluulo)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vaimostani, joka on vahva ja älykäs nainen ja olen oppinut häneltä paljon. Minulle ei ole ongelma. Minulla on aina hätänen mielipide kaikkeen, kun taas vaimo ajattelee enemmän ja sanoo että asiat voi hoitaa helpomminkin jne jne. Jos olisin toteuttanut asiani niinkuin olin ajatellut, niin olisin huomattavasti köyhempi ihminen.

Vierailija
2/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitävät, mutta näille naisille ei perustampio persumies kelpaa, vaan pitää jutella jotain hienoja kulttuurista ja muusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne vahvat itsenäiset mielipiteet tarkoittaa järjestään vihervasemmistolaista yltiöliberaalia, tyyppejä joita mahtuu 13 tusinaan ja joiden kanssa ei pysty keskustelemaan.

Vierailija
4/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne vahvat itsenäiset mielipiteet tarkoittaa järjestään vihervasemmistolaista yltiöliberaalia, tyyppejä joita mahtuu 13 tusinaan ja joiden kanssa ei pysty keskustelemaan.

Eri mieltä - kullä on vahvoja konservatiivinaisiakin.

Vierailija
5/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvassa ovat. Ja ääripäitä molemmat. Missä maltilliset keskilinjan kulkijat, erityisesti 30-40v ikäryhmästä. Kuikuilin äskettäin okcupidia. 98+% ilmoittaa puoluekannakseen liberal/left.

Vierailija
6/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä kaikki pitkät suhteeni ovat olleet naisiin joilla on älyä ja mielipiteitä. Pitkillä tarkoitan vuosia. Joistakin lyhyistä jutuista olen ajatellut että onneksi hengittäminen ei vaadi aivotoimintaa. Ihan varmasti on myös tyhmiä miehiä. Se mikä on huolestuttavaa näiden latvakakkosten puolue on nykyään suosituin puolue.

Vierailija
7/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itsenäinen, pärjäävä nainen. Linulla on vahvat mielipiteet, jotka perustuvat faktoihin ja yleiseen hyvään käytökseen tai muiden huomioon ottamiseen. Jos en jostain asiasta tiedä, niin mielelläni opin uutta ja kuulen mitä muilla sanottavana. Nautin teatterista ja oopperasta, mutta iltaisin, kun lapsi nukkuu ja takana rankka päivä, niin tempparit pyörii telkkarissa samalla, kun teen muistiinpanoja koulua varten. Monien miespuolisten ystävien mielestä olen kuulemma todella hyvä tyyppi ns. ja olen todella hyvää seuraa.

Mutta jostain syystä monet miehet kuitenkin tuntuvat kokevan minut jonkinlaisena uhkana ja hyökkäävät kimppuun. Haukutaan ja vähätellään ja kun asiallisesti yritän asiat hoitaa, niin huutelu jatkuu. Varsinkin joko huonosta omatunnosta kärsivät tai matalasti koulutetut.

Minulle on ihan sama onko lies duunari vai asianajaja. Ei tarvitse lähteä oopperaan mukaan ja saa katsoa lätkää telkkarista vain kalsareissa tai sitten voidaan yhdessä mennä katsomaan valokuvanäyttely, tuollaisella ei ole väliä, kunhan on molemminpuolista kunnioitusta ja hyväksytään toisen mielipiteet, vaikka ne omista poikkeaisikin.

Ainoa mitä en hyväksy, on se ettei oteta muita ihmisiä huomioon ja ajatellaan itsekkäästi kaikesta. Tai se, ettei esim. suostu pyytämään anteeksi, jos on liukannut toista, oli se tahatonta tai tahallista. Ihmiset erilaisia ja eri ihmiset loukkaantuu eri asioista, ja jos sinulle sanotaan, että olo on loukattu, ja selittää miksi, niin älykäs ihminen pyytää anteeksi, vaikka ei kokisikaan tehneensä mitään väärää.

Eli kategoriassa sitten nämä nykyajan mielensäpahoittajat, jotka suuttuvat siitä, että muropaketissa vain valkoihoisia hahmoja. He ovat asia erikseen.

Vierailija
8/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvassa ovat. Ja ääripäitä molemmat. Missä maltilliset keskilinjan kulkijat, erityisesti 30-40v ikäryhmästä. Kuikuilin äskettäin okcupidia. 98+% ilmoittaa puoluekannakseen liberal/left.

Täällä ykis 31v, mutta yh, joten olen miesten mielestä jo menetetty tapaus :D

Vierailija
9/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli 108% naisista on persupellelle liian älykkäitä ja liberaaleja. Ok, hyvä tietää. Jääpä mulle enemmän 😂👍🏻

T. Älykäs, liberaali mies

Vierailija
10/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että nainen itse kuvittelee olevansa älykäs ei läheskään aina tarkoita että hän myös olisi sitä. Rasittavin mahdollinen seuralainen on sellainen joka kuvittelee omat kykynsä liian korkeiksi. Varsinkin kun hän epätoivoisesti yrittää korostaa harhakäsitystään vähättelemällä muiden kykyjä. Oli sitten kyse älykkyydestä, tyylitajusta tai vaikka finanssialan osaamisesta.

Vierailija
11/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja vahvat mielipiteet ei tarkoita että on oltava jatkuvasti äänessä.

Vierailija
12/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on osoittanut, että naiset, joilla on omasta mielestään "itsenäiset ja vahvat mielipiteet" ovat hemmetin ennakkoluuloista ja riidanhaluista sakkia

Vierailija
13/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että nainen itse kuvittelee olevansa älykäs ei läheskään aina tarkoita että hän myös olisi sitä. Rasittavin mahdollinen seuralainen on sellainen joka kuvittelee omat kykynsä liian korkeiksi. Varsinkin kun hän epätoivoisesti yrittää korostaa harhakäsitystään vähättelemällä muiden kykyjä. Oli sitten kyse älykkyydestä, tyylitajusta tai vaikka finanssialan osaamisesta.

Minä koen olevani ihan älykäs ja osaan sanoa rehellisesti, jos en jostain asiasta tiedä. Olen usein se, joka helpottaa esim koulussa tilannetta, jossa suurinnosa selvästi pihalla siitä mistä puhutaan, muttaveivät sano mitään. Minä sanon rehellisesti, että pihalla olen, kerrataanko.

Veljeni on jollainen, joka kuvittelee kykynsä potenssiin 100 ja sitänon rasittava kuunnella. Jos tiedän asiasta, puhun, koska yleensä otan selvää monelta eri kantilta. Jos on täysin epäselvä asia (esim. Politiikka, jota en vaan ymmärrä), niin yleensä kyllä sanon, sillä olen kiinnostunut oppimaan uutta.

Tyylitajua minulla tuskin on ja en ole ole kovin naisellinen nainen, sen jätän suosiolla muille.

Vierailija
14/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä yleistetä. Mä olen sitä mieltä että yh etenkin vuoroviikkosysteemillä olisi parasta ainakin minulle. Minä en lapsia halua joten näppärää jos partneri on tehnyt ne jonkun muun kanssa, ja iskäviikoilla voidaan viettää laatuaikaa pitkän kaavan mukaan.

t. sama

Vierailija
15/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten aivot ovat kauttaaltaan pienemmät kuin miehellä. Miehen älykkyys on syvää viisautta johon nainen ei pienempiaivoisena kykene, aivoalueet ovat liian pieniä. Nainen voi olla hyvinkin nokkela ja näppärä ja jopa keksiliäs mutta aitoa älykkyyttä on vaikea tieteen valossa löytää ja todistaa. Naisilta ei tule suuria ideoita tai keksintöjä, ei taidetta eikä musiikkia. Ero on luoonomuovaama ja aivoperäinen, luonnon ei kannattanut kehittää kahta älykästä olentoa kun hoivaamiseen riittää pienempikin älykkyys.

Vierailija
16/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä yleistetä. Mä olen sitä mieltä että yh etenkin vuoroviikkosysteemillä olisi parasta ainakin minulle. Minä en lapsia halua joten näppärää jos partneri on tehnyt ne jonkun muun kanssa, ja iskäviikoilla voidaan viettää laatuaikaa pitkän kaavan mukaan.

t. sama

Mun ideaali olisi mies, joka kelpuuttaisi minut ja lapsen, vaikka omia ei haluaisi, sillä minä en enempää lapsia halua, mutta en haluaisi mahdollisuutta isyyteen keneltäkään viedä. Valitettavasti tällä hetkellä vaan totaaliyh, kun lapsen isä kiukuttelee eikä tapaa lasta tällä hetkellä, koska 'minä olen iso paha äiti', joten koulun, työn ja kodinhoidon melskeissä ei paljon jää vapaa-aikaa 😅

T.yh31v

Vierailija
17/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen sukupuolesta katsomatta - pidetään kynsin ja hampain kiinni epäloogisesta mielipiteestä kiinni, eikä osata keskustella ja kuunnella muita. Ei varsinaisesti sytytä ketään saada sellaista saalista.

Vierailija
18/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisten aivot ovat kauttaaltaan pienemmät kuin miehellä. Miehen älykkyys on syvää viisautta johon nainen ei pienempiaivoisena kykene, aivoalueet ovat liian pieniä. Nainen voi olla hyvinkin nokkela ja näppärä ja jopa keksiliäs mutta aitoa älykkyyttä on vaikea tieteen valossa löytää ja todistaa. Naisilta ei tule suuria ideoita tai keksintöjä, ei taidetta eikä musiikkia. Ero on luoonomuovaama ja aivoperäinen, luonnon ei kannattanut kehittää kahta älykästä olentoa kun hoivaamiseen riittää pienempikin älykkyys.

Kiitos, tämä selvensi monia asioita. Irtisanoudun työstäni ja ryhdyn kotiäidiksi valtion tuilla. Moiks!

Vierailija
19/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys periytyy naisen puolelta. Kai jokainen haluaa parasta lapselleen tai lapsilleen?

No tyhmä toki ei ymmärrä.