Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitetaanpa puoluekannatuskysely pystyyn!

Vierailija
01.02.2020 |

Toivomuksena se, että jokainen äänestää vain kerran. Perustelut valinnalle suotavia.

Laitetaanpa puoluekannatuskysely pystyyn!

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt Vihreiden politiikkaan ja aion äänestää jatkossa Vasemmistoliittoa.

Vierailija
2/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIP - suomen islamistinen puolue

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos persuista tulee pääministeripuolue seuraavissa vaaleissa, muutan maasta. En jää katsomaan sitä ihmiskunnan tuhoa. 

Vierailija
4/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä nämä tulokset. Persujen pyörimisen av:lla huomaa keskustelun tasosta. 

Vierailija
5/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos persuista tulee pääministeripuolue seuraavissa vaaleissa, muutan maasta. En jää katsomaan sitä ihmiskunnan tuhoa. 

Tervemenoa, kukaan ei jää kaipaamaan

Vierailija
6/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näähän on yhtä luotettavia kuin pressavaalien alla, Lauralla oli 50 %:n kannatus av:lla.

Vierailija
7/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on maltillinen oikeistopuolue, samaistun heihin muutenkin. Kaikki tuttunikin äänestävät kokoomusta.

Vierailija
8/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista kuulla niitä perusteluja, miksi äänestäisitte perussuomalaisia?

Vierailija
9/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä nämä tulokset. Persujen pyörimisen av:lla huomaa keskustelun tasosta. 

Ei voi olla kuin samaa mieltä

Vierailija
10/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus on maltillinen oikeistopuolue, samaistun heihin muutenkin. Kaikki tuttunikin äänestävät kokoomusta.

Entä miksi sinä äänestäisit kokoomusta? Vai teetkö kaiken, mitä tuttusi tekevät? Minä en itse edes tiedä, mitä puoluetta tuttavani äänestävät. Se kuuluu vaalisalaisuuden piiriin. 

Vierailija
11/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista kuulla niitä perusteluja, miksi äänestäisitte perussuomalaisia?

Keksit sen itsekin jos puntaroit avoimin mielin eri puolueiden ajamaa politiikkaa.

Vierailija
12/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakauma voi hyvinkin olla varsin vinoutunut täällä. Täällä roikkuu lähinnä ne, joilla on löysää aikaa. 

Ja voimme vain arvella, että millaista kansan ääntä täältä saadaan 🙄

Vierailija
13/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksit sen itsekin jos puntaroit avoimin mielin eri puolueiden ajamaa politiikkaa.

Tämä ei ole vastaus kysymykseen. Minua kiinnostaa, miten äänestäjät itse perustelevat valintojaan. 

Vierailija
14/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa, kukaan ei jää kaipaamaan

Tuollaisia ne persut juuri on, epäinhimillisiä ja epäempaattisia, 5 vuotiaita.

Vierailija
15/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen arvoiltani vasemmistolainen. Elämäni aikana olen äänestänyt vasemmistoliittoa, vihreitä ja demareita. Tällä hetkellä olen kaikkein tyytyväisin Vasemmistoliiton toimintaan, joten sitä äänestäisin jos nyt järjestettäisiin uudet ek-vaalit. Vuoden 2023 äänestyskäyttäytymisestäni en vielä osaa sanoa, sillä siihen on sen verran pitkä aika, että demareilla ja vihreillä on mahdollista parantaa asemaansa minun silmissäni. Oikeistolaista puoluetta tuskin kuitenkaan tulen koskaan äänestämään.

Vierailija
16/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näähän on yhtä luotettavia kuin pressavaalien alla, Lauralla oli 50 %:n kannatus av:lla.

Aikoinaan Timo Soinilla oli 80% kannatus nettikyselyissä.

Ilmeisesti kaikki vanhat työttömät nokian it-inssit ovat persuja.

Vierailija
17/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein mietitään, kukaan ei ole pystynyt perustelemaan myöskään sitä, miksi on pettynyt Vihreisiin tai miksi Vasemmistoliitto on onnistunut. Politiikka on pitkälti mutu-toimintaa. 

Vierailija
18/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil samat

Vierailija
19/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ettei Suomessa ole ihan oikeaa oikeistopuoluetta. Kokoomus ei juuri demareista eroa.

Vierailija
20/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäisin vihreitä, koska mikään muu puolue ei edelleenkään oikeasti ota huomioon vihreitä arvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi