LinkedIn-palvelussa kaikilla kirjoittajilla tuntuu kaikki olevan koko ajan ihan mahtavaa?
Ei jaksa enää lukea noita juttuja. Kukaan ei kritisoi mitään, kaikki on työelämässä älyttömän mahtavaa ihan koko ajan. Tylsämielistä.
Kommentit (17)
Sehän on narsistien paratiisi ja yrittäjien onanointipaikka. Myös setämiehet saalistavat siellä ”työn merkeissä” nuorta lihaa.
Kaikilla kymmenen vuotta vanha kuva, ja paikalle tapaamiseen vyöryy mätisäkkiruhoinen taikinanaama.
Ajan ilmio.
Mielestäni narsistien paikka.
Minä keskeiset ihmiset.
Todellisen asiantuntijan ei tarvitse luoda tuonne profiilia. ☺
Mua puistattaa hehkutukset uudesta työpaikasta, jossa hädin tuskin on edes aloitettu. Okei, ymmärrän ilon jos olet ollut pitkään työtön. Mutta älä IKINÄ näissä asioissa julkisesti nuolaise ennen kuin tipahtaa! Tuuleta lähipiirille ja kerro vasta sitten koko maailmalle kun olet oikeasti varma.
Nimim. Aika moneen miinaan astunut ja jopa koeajalla unelmatyöstä poistunut.
Toinen vähän ärsyttävä on "hei suoritin verkkokurssin ja printtasin diplomin ja otin siitä kuvan tähän, katsokaa kaikki".
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla kymmenen vuotta vanha kuva, ja paikalle tapaamiseen vyöryy mätisäkkiruhoinen taikinanaama.
Ilkeää puhua noin heteromiehistä, jotka luulevat näyttävänsä hyviltä. :(
Yritin etsiä psykohistorioitsija, professori Juha Siltalaa tuolta palvelusta mutta ei löytynyt ollenkaan. Onkohan missään somessa mukana?
Jutut ovat usein surkuhupaisia ja omaa elämää ylistäviä.
Hupasin oli nuori mies, joka poseerasi kolme merkkikelloa ranteessaan.
Vierailija kirjoitti:
”Kari suosittelee Anteroa; Anterolla on ainutlaatuinen innovatiivinen ote myyntityöhön. Hänen perehtyneisyytensä on ainutlaatuista ja tehokkuutensa tuloksellista!”
Totuus: Antero 52 vuotta, ensin tuli kenkää, seuraavassa puljussa johtoryhmässä istuen mentiin startupilla konkkaan niin että rytisi. Oma ”viritelmä” tuotti persnettoa.
En ymmärrä "verkostoitumista pelkästä verkostoitumisen ilosta" eli tuntemattomien hamstraamista kontakteihin, ellet ole sisällöntuottaja tms mainostaja ja halua näkyvyyttä jutuillesi.
Mitä minä hyödyn jostakin random Jarmosta, josta en tiedä mitään ja joka ei minua osaa suositella mihinkään? Siis jos hän on vain nimi listalla, ei mikään nettikaveri edes.
Haluan pystyä edes yhdellä lauseella kertomaan, mistä tiedän kunkin kontaktini. Random nimi on random nimi, oli se kontakteissa tai ei. Ei mitään sidettä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä "verkostoitumista pelkästä verkostoitumisen ilosta" eli tuntemattomien hamstraamista kontakteihin, ellet ole sisällöntuottaja tms mainostaja ja halua näkyvyyttä jutuillesi.
Mitä minä hyödyn jostakin random Jarmosta, josta en tiedä mitään ja joka ei minua osaa suositella mihinkään? Siis jos hän on vain nimi listalla, ei mikään nettikaveri edes.
Haluan pystyä edes yhdellä lauseella kertomaan, mistä tiedän kunkin kontaktini. Random nimi on random nimi, oli se kontakteissa tai ei. Ei mitään sidettä.
Jarppa voi kuule olla _avainhenkilö_ sun urasi next levelillä! Juuri Jarpan nimi tuttavissa voi johdattaa sinut sisäkehälle, ja siitä ei ole enää paljoa matkaa _ytimeen_. Ja Ytimeen - sinne me kaikki haluamme! (Not)
Eihän sinne kukaan voi mitään oman työpaikkansa epäkohtia tuoda julki tai on pian entinen työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Kari suosittelee Anteroa; Anterolla on ainutlaatuinen innovatiivinen ote myyntityöhön. Hänen perehtyneisyytensä on ainutlaatuista ja tehokkuutensa tuloksellista!”
Totuus: Antero 52 vuotta, ensin tuli kenkää, seuraavassa puljussa johtoryhmässä istuen mentiin startupilla konkkaan niin että rytisi. Oma ”viritelmä” tuotti persnettoa.
:D
Mulla on tuolla profiili, mutta viimeksi taisin kirjautua sisään puoli vuotta sitten. Eihän tuolla juuri muut aktiivisesti postaile kuin sellaiset tyypit, joiden pitää jatkuvasti päteä joka asiasta. Ainakin omassa "kontaktipiirissäni."
Koko verkostoitumisilmiö on todella puuduttava, toivon että mun ei tarvitse ryhtyä tuollaiseen itsensämainostamiseen ja jatkuvaan puolituttujen (tai ei ollenkaan tuttujen) egon pönkittämiseen. Jotenkin uskomattoman tyhjää ja pinnallista kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarppa voi kuule olla _avainhenkilö_ sun urasi next levelillä! Juuri Jarpan nimi tuttavissa voi johdattaa sinut sisäkehälle, ja siitä ei ole enää paljoa matkaa _ytimeen_. Ja Ytimeen - sinne me kaikki haluamme! (Not)
😂
Pakko olla tuollainen mielistelevä robotti tai pääoma ei myönnä työpaikkoja.