Vierailija

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/83358219-c03d-49d1-be24-6fcc4d12b79a

"Perinteisen yhdynnän sijaan yleisin tilaus on piiskaus."

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun nainen ostaa maksullista seksiä se on kuin hierojalla käynti.

Kun mies taas ostaa maksullista seksiä on hän sika, joka tukee ihmiskauppaa ja paritusta ja joutaisi vankilaan itsekin.

Niin kenen mukaan kuin hierojalla käynti. Tuon miehen, joka niitä palveluja kauppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä voisin melkein maksaa siitä että joku pitäisi vain sylissä, silittelisi ja halaisi. Seksiä on kyllä tarpeeksi mutta läheisyyttä ei

Ihanko totta?!

Leukaparrasta, poninhännästä ja karvaisesta lyhyestä miehestä ja pitäisi vielä maksaa..? Yäks, kyllä täytyy olla aika järkky noita jos täytyy vielä tuollaisen miehen ”palvelusta” maksaa.

M44

Miksi nämä miesprostituutta-jutut menevät naisilla aina niin tunteisiin? Ette tätä Juhania laittais? Hyvä niin ja se siitä. Luuletteko sitten että jokainen naispuolinen huorri herättää miehissä himon? Esim tämä julkisuuteen tullut "kunnon arkinen espoolaishuora" tms.?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä voisin melkein maksaa siitä että joku pitäisi vain sylissä, silittelisi ja halaisi. Seksiä on kyllä tarpeeksi mutta läheisyyttä ei

Sen takia prostitoidut yleensä myy 2 tuntia/400 euroa- taksalla. Eka tunti touhuamista, toinen tunti pedissä silittelyä, halailua ja sylissä makoilua.

Ymmärrän hyvin miksi BDSM:stä kiinnostuneet naiset ostelisi noita palveluita. BDSM-piirit on muuten ihan jees mutta niissä ainoastaan jo valmiit pariskunnat oikeasti pääsee mitään tekemään, ryhmissä on yleensä reilu yliedustus sinkkumiehiä ja ryhmätouhuihin ei tietysti moni pariskunta suostu. Sinkkunaisista niissä on taas kova puute. Jos ujostuttaa tavata isoa määrää uutta porukkaa niin nuo miesgigolot voi olla "turvallisempia" tapoja kokeilla vähän rajumpia leikkejä, tietysti myös kalliimpia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Iän mukana halu jyystöön ja yhdyntöihin katosi kokonaan. Bihenkisenä löysin rakkautta, syliä, keskutelua, yhteistä aikaa ja läheisyyttä toiselta naiselta:

Vierailija

Onhan se varmasti harvinaisempaa noin päin että miehelle maksetaan. Tuon nyt ymmärrän minäkin että asiakas kertoo ja saa mitä haluaa. Piiskaus on ihan fine. Nyksäkin halusi sitä joskus eikä tarvinut maksaa siitä.

Ahdasmielistä ja rajoittunutta ajattelua että seksi on vain yhdyntää. Joskus hyvinä aikoina nyksä piti tukea seinistä kun meni vessaan. Kuului vain tupina ei vttu kun huippaa päässä. Niin monta oota että niiden tuottama endorfiini vaikutti kuin morfiini. Alkuaikoina olikin niin onnessaan että sanoi mun tehneen hänet nymfoksi. 

Nykyään ei halua ja se ottaa mua ylä ja alapäähän. Tuskin minusta olisi mies huo... kun en tosiaan ymmärrä naisia.

Vierailija

Voi olla vaikea puhua oman seksualisuuden tuollaisesta piirteestä. Ja vaikka olisi puoliso, voi olla ettei hänellä ole minkäänlaisia haluja piiskaukseen.

Mulla itselläni on rakastaja, ollut jo useamman vuoden. Meni pitkään ennen kuin kykenin hänelle kertomaan, että saattaisin tykätä piiskaamisesta. Hänkään ei ollut sitä koskaan tehnyt. Ja se mun saattaisin tykätä oli asteella, mulla on fantasia, jota haluaisin kokeilla, enkä tiedä tykkäänkö tästä oikeassa elämässä.

Minä olen jo 5-kymppinen, tiennyt että fantasioissa piiskaaminen kiihottaa, on kiihottanut jo 10 vuosia.

Rakastajani oli valmis kokeilemaan, koska minä halusin ja nauttii nyt piiskaamisesta, koska minä nautin.

Kinkyn puolen jutut ovat sellaisia, että niitä toiveita voi olla tosi vaikea esittää. Tai edes nostaa esiin keskustelussa, ennen kuin mitään suhdetta on.

BDSM-jutut kiijottavat minua, mutta mun pitää saada tehdä niitä turvallisen ja luotettavan ihmisen kanssa.

Ymmärrän hyvin prostitioidun käyttämisen tuohon tarpeeseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oliko tää tyyppi tossa lapsi tuntemattoman kanssa ohjelmassa ketä jätti leikin kesken?

Ketä keksi rakkauden
Ketä sai aikaan sen

Vierailija

Ei ole surullista eikä säälittävää. Kyllä minäkin nykyään maksaisin mieluummin että saan mitä haluan, kuin viettäisin aikaa etsimässä jostain yökerhosta sopivaa tyyppiä, tai treffipalstalta. Mikä järki kuluttaa järjetön määrä aikaa epävarmaan sohimiseen, kun voi katalogista katsoa että jahas, tämä herrä myy tätä palvelua minkä haluan ostaa, ja sitten vain ostaa sen. Oma mieheni haluaa kaikkea samaa kuin minäkin, ja pullat on sikälikin hyvin uunissa, mutta hän voi myös esim. kuolla, jolloin olisin taas ilman s-kumppania.  En todellakaan enää tämän ikäisenä lähtisi etsimään ujosti kysellen ja kokeillen mistä vasta tapaamani kumppani sattuisi pitämään, ja opastamaan ja ohjeistamaan, ja vaatimaan ja jopa pettymään, kun voisin helposti maksaa jollekin juuri siitä mitä haluan, ja hän ei valittaisi "muttako sitä ja muttako tuota, ja yyh, ja ein tahdo, ja pidän vain tästä tyylistä". Ehei.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat