Oletko tavannut miehesi irl, niin että molemmat olivat vähintään 25v?
Saa toki olla iät olleet enemmänkin, vaikka paljonkin, mutta siis tärkeää kysymyksessä on se, että kumpikaan ei ole ollut tavatessa alle 25v, vaan puhutaan ihan aikuisten pariutumisesta.
Niin, jos tapasit miehesi tosielämässä etkä missään Tinderissä tai facebookissa, niin missä tilanteessa / millaisessa paikassa tapasitte?
Kommentit (21)
Tuossa mä sen aamukahvilla tapasin keittiössä, ollaan nelikymppisiä.
Olen. Tosin siitä on 26 v.
Kliseisesti häissä.
Baarissa. Kummallakaan meistä ei koskaan ole ollut tinderiä tai muuta nettiviritystä.
Työkuvioiden kautta, oltiin 28 ja 29. Nyt 50+. Edelleen ja taas samalla työpaikalla.
Miksiköhän kumppanin löytäminen on tullut vain vaikeammaksi sähköisten "apu"välineiden kautta? Luulisi, että olisi helpompaa kuin aiemmin, mutta todellisuudessa muuttunut paljon hankalammaksi.
Tavattiin baarissa. Mä olin 40 a mieheni 24. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Siitä on nyt kohta 20v aikaa ja naimisiinkin mentiin jo vuosia sitten.
Olimme työkavereita ja tulimme hyvin toimeen yhdessä. Ystävyys muuttui parisuhteeksi kun olin vaihtamassa työpaikkaa. Minä olin tuolloin 28 mies 33.
Kuulutaan kummatkin samaan poliittiseen puolueeseen ja tavattiin jäsentapahtumissa useampaan kertaan ennenkuin alettiin kunnolla tapailemaan. Seurustelun alussa mies oli 45, minä 29. Nyt 5v. myöhemmin mentiin juuri naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän kumppanin löytäminen on tullut vain vaikeammaksi sähköisten "apu"välineiden kautta? Luulisi, että olisi helpompaa kuin aiemmin, mutta todellisuudessa muuttunut paljon hankalammaksi.
Mä yritin 15 vuotta löytää kumppania perinteisesti livenä ilmaan mitään tuloksia, deittipalvelusta partneri löytyikin sitten reilun vuoden jälkeen.
Joo olen useammankin. Yhden baarissa, ja kaks kaveripiirin kautta. Netistä oon löytäny vaan alle kakskymppisenä.
Baarissa 41 ja 44 v. Kumpikaan ei ole koskaan ollut tindereissä.
Minä 39, mies 44. Sama työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Minä 39, mies 44. Sama työpaikka.
Oliko työpaikalla selkeä enemmistö jompaakumpaa sukupuolta, vai melko tasaisesti sekä miehiä että naisia?
En. Olimme 1v ja 7 v :D
Nyt olemme jo yli nelikymppisiä. Yhteisiä vuosia 18.
21v ja 22v töissä tavattiin. Saman katon alla oltiin töissä, mutta eri alat. Yhdessä oltu n.15v.
Tapasimme 45 v ja 46 v. Hän tuli töiden merkeissä kotiini. Toisin sanoen: minut haettiin kotoa.
Töissä, minä 26 ja mies 36. Ollaan oltu yhdessä 12 vuotta.
Tapasimme urheiluharrastuksen merkeissä n. 35-vuotiaina.
Mies hoiti mun työhaastatteluni ja hänestä tuli mun esimieheni. 1,5 v työkavereina ja aloitimme suhteen kun olin lähdössä toiseen työhön. Mies tuolloin 31 minä 36. Kohta tulee 24 v täyteen